Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Iszák7 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8833

Aksim jó generátorom most lett felujitva most következő jelenség nem birom nyitni se zárni elforditom a kulcsot es semmi csak a roasztó villog (elakadásjelző) mert a sziréna le van kötve 😡😡😡😡😠😠😠

norbee601 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8832
Vagy csak szimplán végét járja az akksid, akkor meg vegyél egy újat.
Előzmény: Iszák7 (8830)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8831
Nagyon úgy hangzik hogy az akkusaruknál van érintkezési gond.

Csiszold le a sarukat belül, meg az akksi pólusait is, és utána rakd össze jó szorosan.
Előzmény: Iszák7 (8830)
Iszák7 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8830

Sziasztok segitséget szeretnék kérni lupo 1.7 SDI reggel mikor pára van inditás után pár percel abs légzsák kigyuladd halványodik a músszerfal generátorrol megy az autó utána leálítom  és nem indul valami leszivja az aksit de csak reggel mikor párás az egész autó ha delután vagy nap közben megyek vele semmi. ien probléma nincs vele. valaki esetleg tapasztalt hasonlót vagy ha van valami tipje azt nagyon megköszönném.

kullancs_ Creative Commons License 2016.11.06 0 0 8829
norbee601 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 8828
Sziasztok!

Ha a gazdaságosság a cél, melyik Lupot érdemes választani?

A 2 verzió ami szóbajönne az 1.7 SDI és a 3 literes. Mivel az itthoni kínálat nem túl erős, valószínű németektől jönne.

Ami az 1.7 mellett szól:

faék szívódízel (vs PD, jók azok is karbantartva, csak használtnál ugye ki tudja)
kézi váltó (ahogy olvastam a 3L-nél azzal szoktak gondok lenni)

Ami a 3L mellett:

jobb bódé, kevésbé rohad
picivel kisebb fogyasztás
euro4, az sdi csak euro 3 (papírköltségek)
picit kisebb fogyasztás (bár az sdi-é se sok :D)


Leginkább országúton járnánk vele :)

Köszi :)
MattM325 Creative Commons License 2016.11.02 0 0 8827

Van egy eladó pórkerék szettem, gyári emelővel együtt. Fórumon belül 5-ért odaadom komplett.

http://www.jofogas.hu/pest/VW_potkerek_szett__gyari_emelovel_54971701.htm

drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.11.02 0 0 8826

Nagyon köszönöm a segítséget. Időközben kicseréltük a teljes tömítés készletet. Eddig minden ok. 

Előzmény: 3Lhatpersze (8822)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8825

Tudom, hogy májusi volt a kérdés, szóval nyilván már megoldódott azóta,

de mivel előbb-utóbb minden lengőkar gömbfeje kikopik, ezért jó tudni,

hogy Érden, a Kovács Kft-nél ki tudják cserélni kellemes áron

a Lupo 3L alu lengőkarjában is az egyébként nem cserélhető gömbfejet!!!

http://www.gombfejjavitas.firmcenter.com/

 

Előzmény: nanolupo (8791)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8824

Ha jól értettem, akkor az önindító teker, csak nem indul be ugye?

Ha igen, akkor, ahogy Matt325M is mondta, ez az abszolút tipikus PD elem hibajelenség.

Viszont egyáltalán nem biztos hogy maguk a PD elemek rosszak!!!

Gyakorta csak a PD tömítés készlet GONDOS cseréje megoldja a hibát (tisztítás+csiszolás, lásd néhánnyal korábbi hsz-m!)

Ugyanis, ha a sárgaréz gyűrűnél átfúj, majd utána az első O gyűrűnél,

akkor a nagynyomású forró gázt egyenesen belefújja a tiszta gázolaj

betáp oldalára, ami itt sok bajt okoz. Először is, belevegősödik a rendszer,

és a PD elem nem tiszta gázolajat szív be, hanem gázbuborékosat, ami összenyomható,

tehát kihagy a befecskendezés. Ha eleinte még csak kevés gázbuborék jut be,

az járó motornál nem feltűnő, működik a motor, mert a PD elemekben 

furfangos megoldásokkal folyamatosan önlégtelenítő rendszer működik, és a motorvezérlő is korrigál a mennyiségen,

- ilyenkor van, hogy bemínuszol a PD elem.

Ha a meleg motort leállítjuk, az indítózás nagyon alacsony fordulatszámán már

esetleg nem képes megbirkózni a habos gázolajjal, és nem éri el a porlasztócsúcs nyitási nyomását,

ergó nem fecskendez be egyáltalán, tehát nem indul be az egyébként üzem-meleg motor.

 

Én nem rohannék rögtön a Donihoz, hanem kivetetném a PD elemeket, és elvinném az Erka-Schlosser-hez.

A szerelőnek, aki kiszerelte, udvariasan elmagyaráznám a PD elem felfekvő felület ellenőrzését, finom csiszolását,

mert előfordul sajnos - tisztelet a kivételnek -, hogy csak a favágó módszerrel felrakják a kokszos,

átégett végű PD elemre az új tömítést, összerakják a motort, de a hiba megmarad, ezért közlik, hogy szarok a PD elemek,

ezért vegyünk 150 ezer/db-ért újakat... Holott, csak az ő munkájuk volt szakszerűtlen. :/

Hány jó PD elem végezte már vajon ilyen miatt a fémhulladékban???? És főleg hány PDTDI tulaj zsebe bánta!!!??? :(((

 

 

Előzmény: Attila_100 (8803)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8823

Persze, hogy állítható!

Ez a beállítás is része a váltó Basic-setting-jének, amit 30 ezrenként, vagy javítás

után meg kell csinálni. Ha  nem sikerül házilag (ami könnyen előfordul), akkor pl Doni-Motors.

 

 

 

Előzmény: Imre 75 (8818)
3Lhatpersze Creative Commons License 2016.11.01 0 0 8822

Szia!

Saját tapasztaltból mondom, hogy PD elemet felújíttatni érdemes,

és szükség esetén bontottat venni szintén.

Én ide vittem: Erka-Schlosser Kft. Bp., Váci út 136/a

http://erka-schlosser.hu/szolgaltatasok/adagolo-javitas/

A PD elem tömítéscsere olykor önmagában is segíteni szokott.

Nagyon fontos viszont, hogy a régi sárgaréz gyűrű leszedése után a

PD elem végét nagyon gondosan meg kell tisztítani a koksztól,

és egy kb 500-as vízpapírt kell kilukasztani, ráfektetni az új sárgaréz gyűrűre,

majd a PD elem végére ráhúzva szép finoman megcsiszolni a gyűrű alakú felfekvő felületet.

Körben mindenütt fém-tisztának kell lenni a gyűrűnek. Ha valahol átégést látunk,

addig kell csiszolni, míg eltűnik, és természetesen a hossztengelyre merőlegesnek kell maradni

a csiszolt felület síkjának, különben nem fog tömíteni.

Ha ezt a tisztítást, ellenőrzést elmulasztjuk, akkor a tömítéscsere esetleg hiábavaló lesz!!!

Az összerakáskor pedig gondosan be kell tartani a meghúzási nyomatékot, és szöget!!!

 

Előzmény: drájliterdrájcilinder (8820)
CTX 1.6 Zetec Creative Commons License 2016.10.27 0 0 8821

Üdv.

 

Érdeklődni szeretnék sikerült megoldani a problémát, és ha igen lehet tudni mi volt a megoldás?

Előzmény: Botikaaa (8774)
drájliterdrájcilinder Creative Commons License 2016.10.18 0 0 8820

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem.Lupo 3L

 

A hiba a következő: a motor hidegen-melegen szépen indul, nem füstöl. 313.000km van benne, minden eredeti, gyári.2001-es. Az autó néha azt csinálja, hogy hirtelen meglődözik, mint ha nagy gázt adnék, de aztán minden ok. Ma reggel hirtelen megemelkedett az alapjárat kb. 1200-ra. A VCDS azt írta ki, hogy a 2. henger  PD eleme "beminuszol". Fogyasztás egy kicsit megnövekedett kb. 4-5 decivel.

Lehet, hogy PD elem hibás? Egy tömítés csere megoldaná a problémát?

Van e értelme bontottat venni, esetleg felújítani? 

Imre 75 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 8818

Sziasztok . Azt szeretném kérdezni hogy a kuplung kiemelő munkahenger munkahossza szoftveresen állítható?

Lupo+Lupo Creative Commons License 2016.09.25 0 0 8813

Eladó 4 db. használt 155/65 R14 Dunlop téligumi, acélfelnin.

A gumik állapota kb. 50%-os. (5-6 mm)

Jelképes,10.000 Ft-ért kompletten elvihető.

Tel .: 70/286-6315   Győr

hansha Creative Commons License 2016.09.24 0 1 8812

Hali, Nekem is rangatott a valto, de foleg mikor nagyobb sebessegbol kellett visszakapcsolnia. az oka az volt, hogy a valtoban megadta magat egy csapagy. Vegeredmeny az lett, hogy kb 1000km utan a  valto hazat is kilyukasztotta a valto fogaskereke....  szerencsere a valtoban a fogaskerekek nem serultek, csak a valto hazat kellett hegeszteni es a csapagyat cserelni

Par honap szereles utan most lett osszerakva es szepen mukodik! 

 

 

 

Előzmény: Erik Palfi (8804)
Matt325M Creative Commons License 2016.09.15 0 0 8811

Erre mindenképpen diagnosztika kell, nekem akkor csinált ilyen leállásokat mikor rosszak voltak a PD elemek.

Előzmény: Attila_100 (8803)
Matt325M Creative Commons License 2016.09.15 0 0 8810

 

Luporól megmaradt tetőcsomagtartó eladó. Thule rapid rendszerű.

http://www.jofogas.hu/pest/Thule_tetocsomagtarto_Vw_Lupo__BMW_E36_coupe_54971684.htm

kisfobi Creative Commons License 2016.09.14 0 0 8809

szia 32 csillagkulcs

Előzmény: Inpherno (8807)
bochawa80 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 8808

Eladó 4 db gyári VW Lupo (3L, FSI) alufellni (40 000 Ft/4 db).

Továbbá eladó erre szerelt Bridgestone Blizzak 155/65 R14 méretű (VW Lupo 3L gyári méret), egy szezont használt téligumi-garnitúra (8000 Ft/db).

 

 

http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/gumi_felni/felni/vw_lupo_felni_bridgestone_blizzak_teligumi_szett_2328392546.html

 

 

 

Inpherno Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8807

Hátsó fék csere előtt állok, csak van egy kis gond. Banyek, ezt mivel tudom leszedni, mi ez? (20x1,5)

 

Zoltán Berkes Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8806

Kaphatnék egy elérhetőséget,  engem érdekelne a w lupo ablakemelő kapcsoló? 

Előzmény: R&J (5623)
Zoltán Berkes Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8805

Üdvözlet 

 

Engem érdekelne az ablakemelő kapcsoló 

Előzmény: R&J (5623)
Erik Palfi Creative Commons License 2016.08.11 0 0 8804

Sziasztok kedves fórumozók..Idegbajt kapok már a Lupotól lassan . Leírom a teljes hibafolyamatot..Vettük egy éve kb minden szuper nyomástartó gömb cserélve..kiválóan vált..kb 500 km megtétele után a hidraulika olajtartályból kupakon keresztül olajat nyomott ki lejtőn állt..gondoktuk bizti sok volt benne! Hibátlanul működött továbra is! Nemsokára turbó geometria pucolás stb minden király ment mint az állat!Lettetem garázsba másnap indulás simán viszont váltásnál ránt!Nem szórja a sebességet, minden más ok de ránt sebességek között!Voltunk Doninál váltókulissza hiba miatt nem tudott beállítást csinálni mert az rossz!!!Kicseréltül beállítás ok már és még mindig vág a váltások között!! Szerintek mi lehet a baj!Kuplung mintha kicsit mozdulna mikor berakja 1esbe.Ötleteket szívesen fogadok..mert már ott tartok felgyújtom!! Köszi előre is!

Attila_100 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 8803

Sziasztok!

 

Nemrég vettünk egy Lupo-t. 1999 évjárat, 1.2 TDI. 2005-ig már elolvastam a fórumot, sok a hasznos információ.

 

Azt terveztem, hogy elviszem Doni-hoz egy alapos átvizsgálásra.

 

A gond az, hogy pillanatnyilag nem indul el. Az önindító forgatja a motort, de nem indul. Az izzítás kijelző nem gyullad ki, és azt tapasztaltam, hogy ha az nem gyullad ki, akkor nem is fog elindulni.

 

Először azt csinálta, hogy egyszer csak menet közben leállt. Ekkor a motor teljesen meleg volt, már kb. egy órája mentünk vele.  Újraindítási kísérletre nem indult egyből (és nem is gyulladt ki az izzításjelző) de harmadik kísérletre az izzításjelző kigyulladt, és el is indult.

 

A hiba kb. egy hétig nem jelentkezett, nem állt le, könnyen indult.

Következő leállás az indulás után kb. 1 km-el történt, de indítási kísérletre egyből beindult.

A hiba néhány napig ismét nem jelentkezett, ennek ellenére a fórum olvasgatásának következtében kicseréltem a féklámpa kapcsolót.

 

Következő alkalommal kb. 500 m-t tettem meg  a leállásig, utána elég sokáig nem akart elindulni. Nyomkodtam a féket, mozgattam a váltót, és egyszer csak elindult (kb. 15-20 próbálkozás után).

 

Legutolsó alkalommal a motor beindulását követően kb. 5 másodpercen belül leállt. 3-4 indítási kísérlet után ismét beindult, majd pár másodperc múlva ismét leállt. Na azóta nem indul, izzításjelző nem gyullad ki.

 

A hidraulikaszivattyú, nyomástároló jó lehet, öt nap állás után ajtónyitást követően kb. 10 másodpercig működteti a szivattyút.

A hidraulikaolajat nemrég cserélték benne, az előírt VW olaj került bele (csomagtartóba van a megmaradt olaj).

Állítólag váltóbeállítás is volt rajta tavasszal, amikor működött, nagyon szépen kapcsolgatta a sebességeket.

 

Nem tudom, hogy van e bármilyen összefüggés, de a turbó nem működik. A vákuumcsövek tele voltak lerakódással, így nem is tudta mozgatni a turbó geometria szabályzóját. Miután kitisztítottam a csöveket, már mozog a szabályzó vákuum henger, de a turbó hatása továbbra sem érződik. Sajnos eddig jutottam.

 

Ha valakinek van ötlete, előre is köszönöm a segítséget.

 

Attila

nanolupo Creative Commons License 2016.06.29 0 0 8801

Sziasztok!

 

Eladó a kiskocsink:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/lupo/volkswagen_lupo_1.2_3l_tdi_automata-10324607

Ha valakit érdekel hívjon, további képeket is küldök, ha kell.

Ár minimálisan alkuképes.

Üdv

Nándi

Sandor Clegane Creative Commons License 2016.06.21 0 0 8800

Kedves Luposok!

 

Van egy-két eladó cuccom:

-Matt fekete jelvényszett

-Jobbos ajtókárpit

-Ablakemelő kapcsoló

 

Keressetek!

bizlup Creative Commons License 2016.06.17 0 0 8799

Ja és még az előző kommenthez, hogy fontos lenne a szervo, és automata

Előzmény: bizlup (8798)
bizlup Creative Commons License 2016.06.17 0 0 8798

Sziasztok!

Egy ideje agyalok azon, hogy be kéne újítanom egy Lupo-t. Újságkihordáshoz kellene,

                                                ami napi: - 100+ megállást jelent,

                                                               - majdnem a megállások számával megegyező ajtó nyitást-csukást jelent,

                                                               - nagyon sok forgolódást, megfordulást, kormánytekergetést igényel,

                                                               - többnyire 1-es, 2-es, 3-as fokozatot használom.

Szóval kapna rendesen az autó.

Azért gondoltam erre, mert kicsi a mérete (könnyű forgolódni az utcákban), alacsony a fogyasztása, és német (ami nekem annyit jelent, hogy megbízható). Már 3 napja olvasom a fórumot, napjainktól 2012-ig visszamenőleg elolvastam minden kommentet, de megfelelő választ nem kaptam arra, hogy jó lenne-e ez az autó nekem dolgozni, vagy nem. Nos, akkor most megkérdezném azokat, akik próbálták, vagy most is végeznek hasonló munkát Lupo-val, hogy ajánlják-e vagy nem ezt az autót nékem. Előre is köszönöm válaszaitokat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!