Valaki tudna infot egy t yaris 1.0 2003 világitás felkapcsolásnál (tompitott) ,hol felkapcsol elsőre,de nagyon sokszor csak a bajuszkapcs.elforditása után sokadikra hajlandó világítani.Randomba jön az egész.
Testek csiszolva ,biztik felcserélve,hiba ugyanaz.Szerintetek mit ellenőrizzek még?
mint barboni is irta ..,valami testhiba talán..., most ugrott be .,hogy ugyanezzel a jelenséggel már találkoztam, és ott testhiba volt.., részletekre sajnos nem emlékszem csak a jelenségedről ugrott be...
2002-es 1.9jtd doblomban,folyton légzsák hibát tesz ki a műszerfalra.Ülések alatti csatlakizót már fújtam wd 40-el kapírgáltam stb....10 perc múlva újra bedobja a hibát.Néha újraindításkort percekig semmi aztán újra hibajel.Tuti valami kontakthiba,de ha valaki járt így segítene?Hol kezdjem?
Fronteramban amikor a műszer azt jelzi, hogy a víz már 100 fok felett van, akkor az üzemanyag szint jelzőm is szemmel láthatóan emelkedik. Ennek ellenére sajnosnem termeli az üzemanyagot :(.
Van e valakinek tippje, hogy mit nézzek meg, mielőtt elviszem valahova?
Mégis az ellenállás volt a rossz. Amit nem értek mert a hőbizti is jó volt és szakadás sem volt benne. A ventilátornak meg nem csak a legnagyobb fokozata működött. Mindegy én nem értek hozzá, ennyi. Azért köszönöm a tippeket.
Köszi. Ma kipróbáltam egy másik kapcsolóval, de ugyanaz a baj, viszont pár percre tegnap elindult az 1,2 is. Aztán mikor elkapcsoltam 3-ba, majd vissza megint nem működött.
Ha jó az előtét ellenállás a fűtés motornak akkor csak a kapcsoló lehet rossz vagy valamelyik csatlakozó esetleg megolvadt nem érintkezik jól... A klíma bekapcsolásnál meg ha kattan a relé akkor a klíma kompresszornál kellene megnézni megkapja e az áramot.
Még annyit, hogy 1,2 nem megy a venti, de mikor bekapcsolom a klímát (más amikor bekapcsol) hallom, hogy behúz a klíma kompresszor. Mikor feltolom 3,4 fokozatba akkor hűt is.
AZt még elfelejtettem , hogy mikor elment az 1,2 fokozat akkor is éppen nagyon gépészkedtem vele, hogy bekapcsoljon a klíma, nyomtam, tekertem mindent mint egy hülyegyerek össze-vissza.
Segítséget szeretnék kérni. Opel F Astra. Tegnap elment a fűtőventilátorom 1,2 fokozata, a 3,4 tökéletesen működik. Biztos ami biztos ma kikaptam az előtétellenállást és a hőbiztit megnéztem, tökéletes és a többi szálban sincs szakadás. Mi lehet a hiba? A tekerős kapcsoló belseje tud csinálni ilyen hibát?
Másik kérdés.
Klíma kapcsolót megnyomom és egyszer elindítja a klímát, egyszer nem, de van, hogy 10 szer igen, aztán 10 szer nem. Minden benyomáskor kattan bal oldalt műszerfal felől valami, gondolom relé, és az alapjárat is válltozik. De nem mindig kapcsol ba a klíma, mikor bekapcsol az is jól hallhatő szisszenő hangot ad, kattanást hallok a motortérből. Ez elektromos vagy klíma hiba lehet? Ha bekapcsol a klíma jéghideg, 1 hete volt töltve, nyomáskapcsoló cserélve, ott ment el a gáz.
12,6 V alatt már tölteni kell az aksit, ha jól tudom. Ha jó az aksi és van töltés lehetséges, hogy az önindító túl nagy áramot vesz fel és ez okozza a lemerülés. Néha elég csak megtisztítani az önindítót.
Sziasztok! Yamaha YBR 125cc motorkerékpárom generátorból kijövő 3 pin-es csatlakozója összeéget ( 2,8 mm saruk vannak benne), raktam fel ugyan ilyen méretű új sarukat, de csatlakozóházat nem találtam, így most a zsugorcsővel szigetelt saruk külön lettek összetolva. Szeretnék egy csatlakozóházat (apa-anya) a saruknak, akár 6,3 mm is lehet, de állítólag 15 A-t elviselő kellene, ami lehetőleg időjárásálló is ( a régi szerintem nem volt az). Suparsealt szerettem volna, de az max 14 A-t bír, van belőle nagyobb terhelhetőségű is állítólag, de nem találtam itthon. Egyáltalán a 2,8 mm-es csúszósarut mekkora áram erősséggel lehet terhelni max, erről sem találtam semmi infót.
Hol tudnék beszerezni ilyen a követelményeknek megfelelő 3 pines csatlakozó házat? Kaptam ötletet, hogy esetleg a csatlakozó elé berakni egy biztosítékot, mondjuk 8-10 A-est, járható ez a megoldás?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Ford kuga 2.0 tdci, hibakód p2138-61 fojtószelep/pedál érzékelő D/E korrelációs hiba. Fojtószelep, és gázpedál csere megvolt, hibakód törléssel, de a probléma maradt.
Kis utórezgesek ,avagy nagy hühő semmiért.., univerzális CAN vonohorog komplett 7Tüs aljazattal +ujraszereléssel látszott a legjutányossabb megoldásnak..., kiválasztottam rendeléshez stb..., elötte egyeztetek a biztonságért a tulajjal stb....,Ezt nem kéri , mert elég ha minden irányjelző és egyébb múködni fog az autón. Ennyi...