Akarok indulni az előbb, hát se kép se hang... Indításra csak egy kis kattogás a válasz. A rádió elindul, a belső világítás pislákol, a műszerfal is világít, de elég erőtlen. A távirányítóra viszont nem reagál. Jól sejtem, hogy az akksi hallhatott meg? Mondjuk van vagy 5 éves. Az az érdekes, hogy tegnap még semmi baja nem volt. Késő este álltam be vele a garázsba, most meg sztrájkol. Persze, hogy vasárnap!
Szerintem a google-n megtalálod. Litániák vannak róla.
Talán a leglátványosabb, hogy a multijet nem megy nélküle. 1.6 szívó dízel, az szerintem ~50-60 LE lehet...a vas nehéz, alig húz. De talán az olajfogyás is utalhat rá, plusz füstöl...
Ha valakinek ment már tönkre benne a Turbo, legyen oly szíves írja már le mi volt az első, második, stb. hibajelenség és a folyamat ami mentén beadta a kulcsot... Köszi!
"A Giulietta szintén nagyon tartja az árát. 2011-es modell az 1,4-as 120-170 le motorral 2,5 M-tól indul, de inkább 3 M ami meg is vehető. Ugyanez QV kivitelben már 3,5-4,5 M. a 12 éves..."
10-12 éve 4-5 milláért mentek a 90-es évek eleji Spiderek.
Ma meg lehet nézni az árukat. :) 35-40 000 EUR. Brutális.
Alfákból is a különleges példányok mindig értéket fognak képviselni.
Egy tisztességes 156 GTA is legalább 6-8 millió HUF vagy több.
Viszont érdekes, a Brera és 159-ből nem volt műszakilag annyira különleges verzió, azok olcsóbbak.
Giuliettából is csak a QV-t venném. Lehetőleg Alfa Rosso színben, pirosban azonnal elviszik ha esetleg el akarod később adni.
MiTo QV-ból olyat szereztünk amelyben sportfutómű van, ez még QV-ba is extraként volt rendelhető.
(mondjuk sajna ezekkel mind borulnak, ritka amelyiket nem javították)
Alfa Giulia QV szerintem mindig érték lesz.
Gyönyörű, hátsókerekes, 510 LE, 6 hengeres turbos Ferrari motor. Sose lesz olcsó a cucc. :)))))
A Giulietta szintén nagyon tartja az árát. 2011-es modell az 1,4-as 120-170 le motorral 2,5 M-tól indul, de inkább 3 M ami meg is vehető. Ugyanez QV kivitelben már 3,5-4,5 M. a 12 éves...
Jaja, ugye vegyes a munkarendünk, így nem feltétlenül egyszerre vagyunk bent, de amikor igen, mindig azzal jön.
Zsírúj, új rendszám formátummal, kék, fekete felnikkel, a hátsó diffúzort nézve (aztán a lóherét) esett le, hogy ez másik vas, mert a színe ugyanaz, mint az előző (az veloce volt).
Én biztosan csak akkor adnék ennyit egy vasért, ha otthon legalább az 5x annyi lenne a fiókban.