"A Giulietta szintén nagyon tartja az árát. 2011-es modell az 1,4-as 120-170 le motorral 2,5 M-tól indul, de inkább 3 M ami meg is vehető. Ugyanez QV kivitelben már 3,5-4,5 M. a 12 éves..."
10-12 éve 4-5 milláért mentek a 90-es évek eleji Spiderek.
Ma meg lehet nézni az árukat. :) 35-40 000 EUR. Brutális.
Alfákból is a különleges példányok mindig értéket fognak képviselni.
Egy tisztességes 156 GTA is legalább 6-8 millió HUF vagy több.
Viszont érdekes, a Brera és 159-ből nem volt műszakilag annyira különleges verzió, azok olcsóbbak.
Giuliettából is csak a QV-t venném. Lehetőleg Alfa Rosso színben, pirosban azonnal elviszik ha esetleg el akarod később adni.
MiTo QV-ból olyat szereztünk amelyben sportfutómű van, ez még QV-ba is extraként volt rendelhető.
(mondjuk sajna ezekkel mind borulnak, ritka amelyiket nem javították)
Alfa Giulia QV szerintem mindig érték lesz.
Gyönyörű, hátsókerekes, 510 LE, 6 hengeres turbos Ferrari motor. Sose lesz olcsó a cucc. :)))))
A Giulietta szintén nagyon tartja az árát. 2011-es modell az 1,4-as 120-170 le motorral 2,5 M-tól indul, de inkább 3 M ami meg is vehető. Ugyanez QV kivitelben már 3,5-4,5 M. a 12 éves...
Jaja, ugye vegyes a munkarendünk, így nem feltétlenül egyszerre vagyunk bent, de amikor igen, mindig azzal jön.
Zsírúj, új rendszám formátummal, kék, fekete felnikkel, a hátsó diffúzort nézve (aztán a lóherét) esett le, hogy ez másik vas, mert a színe ugyanaz, mint az előző (az veloce volt).
Én biztosan csak akkor adnék ennyit egy vasért, ha otthon legalább az 5x annyi lenne a fiókban.
Olyan probléma lépett fel egy pár hete, hogy a reggeli első indítás nagyon nehézkessé vált. Az akkumulátor kettő éves, a biztonság kedvéért nemrég rá is töltöttem, és a kulcs elfordítása után azonnal indít is, viszont egyből vissza fullad az autó gázt kell adni hogy ne fulladjon le, ennek ellenére is néha le fullad. Ha sikerült beindítani utána a nap folyamán már azonnal indul semmi gond nincs vele. Találkozott már valaki hasonló problémával? Az autó 1.4 t-jet sport 150 lovas, 2008-as évjárat."
Ugyanez volt nálam pár hónapig. Idén október-november tájékán.
Aztán párszor megjártam Bp-Győrt, és Bp-Zalaegerszeget munka végett és a probléma megszűnt. :)
Mi pénteken és szombaton este felé simán tudtunk tankolni. Az Asszony kocsiját pénteken a budaőrsi reptérnél a MOL kúton, szombaton a MOL kúton a Róbert Károly krt-on (neki MOL kártyája van a cégnél és piaci áron tankol. Egy osztrák út miatt kellett mindkét nap tankolnia), az enyémet pedig nálunk az Egér úti OMV kúton 480-ért. Nekem sem pániktankolás volt, hanem valóban kellett. Idénre már elég lesz nekem a teli tank.