Sziasztok! 123-as gazdik, barátok, rajongók (fekvőlámpás, ződcséges, W123, olajkályha) szakadjunk le a Mercedes-Benz topik-ról és nyissunk ennek a típusnak a kultikus állólámpáshoz hasonlóan topikot... Szóval jöhetnek képek, tapasztalatok, kérdések ... megmiegymás!
OM617912 öthengeres 300D szívódiesel 88 LE motor minden sallanggal: adagoló,önindító, generátor, szervópumpa + rajta egy 4 sebességes kéziváltóval + kuplunggal eladó. Még autóban van, kipróbálható, de benzinesre visszaalakítás miatt kikerül belõle. Email: pistabacsi1986@freemail.hu
A hétvégén sakkoztam picit szűkítettem a kört kizártam dolgokat és arra jutottam h valami a fűtőboxban lehet ami összefügg a vákumos lamella szabályzással csak azt kéne tudni hogy ez a klímás fütésbox mit hova terel ill mit hova kéne terelnie
Ha kiveszed a hátsó ülés támlát és a középső kör alakú műanyagot kipattintod,és a tank ott van egyből akkor nagytankos, ha van ott sacc 15 cm hézag akkor kistankos.
Egyik pillanatról a másikra ment el semmihez nem nyúltam...két éve ugyan ez volt a gond de akkor a membrán szakadt el a fűtéscsapban akkor megvajákoltam egy robogó karburátor membránjával.... két évig működött most Amerikából kellett rendelnem felújító készletet hogy jó legyen de nem jó....amúgy nemigen lehet fordítva bekötni csak igen szándékosan
Van e kis hazánkban olyan ember akinek vannak tapasztalatai az ilyen fűtésrendszerrel megáldott automata szabályzóhoz?
Adott egy M110 es motor automata klíma. ahogy eléri az üzemi hőt a motor a fűtés egyre hidegebb majd tök hideg, egészen addig míg le nem állítom a motort és gyújtásra teszem akkor fűt ezerrel mert keringtet a kis motor de amint újra beindítom a motort és a vízpumpa keringtet újra kihűl. termosztát jó mert új, fűtéscsap jó mert most tettem bele tök új betétet.(ha áll a motor gyönyörűen kapcsolgatja és szabályozza a benti hőt)..olyan érzésem van mintha megfordulna a keringés iránya és a fűtéscsap aljában lévő golyó ezt megakadályozná. biztos hogy valami mechanikai probléma van mert ha a fűtéscsapról lehúzom a csatit akkor is ugyan ez a történet pedig ugye ez alapból ha nem kap áramot akkor nyitva van. Valaki segítsen mert főőgyúújtom!!! :-)
Kis segítséget szeretnék,2000-es benzines Stromberg karburátorral szerelt motorom, nem hajlandó 2000-nél jobban kipörögni.Levegő cső nincs leesve,fékrásegítőt lekötöttem,de nem reagál.
W126 280 SE automatát bontok, 185 lovas M110es motor K jetroniccal eladó. 216ezer km van az autóban. A motornak nagyon jó hangja van. Új fékek körben, ezek is eladók, nem tudom mennyiben egyezik a 123assal. Difi is, illetve a saját 300 D-m alól egy 4seb kéziváltó kuplunggal mindennel. Kapcsolók, apróságok. pistabacsi1986@freemail.hu
M110 280as motorhoz tartozó automata váltót össze lehet hozni a 300D-vel? OM617. Fizikailag össze lehet rakni? Más a benzines és a dízel automata váltó? Úgy tudom a 4 seb. kéziváltók egyeznek a 280 és a 300D motorokhoz áttételekben is, jól tudom? Van egy 300D kézim és egy 280 automatát fogok bontani, és szeretnék automatát a dízellel...