Megpróbálom sok éve nem dolgozom ,de egy jópárat ,annak idején megcsináltam! Az első vezérlőtömbtől hátra vezető csövek végeiről én levágtam a szemes részt és közcsavart hegesztettem rá ,ahonnan a munkahengerhez elvittem két tömlővel az olajat! A helyzetszabályzó visszafolyó vezetékét ,meg a bevezetőt is megszüntettem ,mivel abba olajat vezetni már nem kell,visszafolyóra sincs szükség ! A kis távvezérlő csövet is levettem ,és onnan a
z olajat a tartályba visszavezettem! Te ,hogy oldod meg az rád van bízva ,meglehet nem is egyféleképpen oldani.Volt úgy hogy az olajbeöntő zárócsavarját fúrtam meg oldalról mg persze alulról ,hogy ott follyon vissza ,de volt mikor az első vezértömb visszafolyó ágába kötöttem be . A szivattyúnál is le kell dugózni az egyik nyomó ágat ,ami az erőszabályzóhoz ment! Akárhogy is próbálom ,leírni nem kis meló.Átkell gondolni az olaj útját és logikusan megoldani!Amennyiben 50-es vezértömböt tennél rá ,akkor nem kell a visszafolyóággal bíbelődni! Majd mások is hozzászólnak ,mert már lassan feledés homályába merül ,olyan régen volt,mikor ezeket gyógyítgattam!
SZiasztok! Helyzeti erő szabályozót ki akarom iktatni,mert csak a bajt csinálja. Hogy kell a csöveket kötni legegyszerűbben,hogy ne kelljen sokat szerelgetni,de ki legyen kötve ez a sz@r?
Pár szabad nap mindig van ilyen dolgokra. Már nem mennek annyit, mint 5 éve. A kisfülkés csak bálát rak, meg hengert húz nagyrészt, ősszel volt kipróbálva szántásban. Idén még két MTZ lesz lefestve, meg egy D4K-B életre keltve.
Igyekszünk rendben tartani mind a hármat. Ebbe is megvan a gyári fűtés, az összes csöveivel. Ami nem volt meg, azt 3d nyomtatóval megcsináltattam . Veterános börzéken és vásárokon összeszedtük a gyári szerszámok nagy részét. Már csak a festés van hátra.
A Dneproshinát 9 év után cseréltem, akkor volt kb 40%-os. Most Omskshina van, használtan vettem, ebben is van már 9 év. A perem mellett meg van szakadva, de még bírja.
Hello,épp szörnyülködök! Mivel nincs orosz gumi és nem is lesz jó ideig, 15,5 R38 gumiban a taurus ára csillagászati lett, ráadásul nem is magyar,helyette lett véve Alliance,de az ugyanabban a méretben majdnem 10centivel keskenyebb és alacsonyabb is,szóval rájöttem,hogy amivel olcsóbb,annyival sz@rabb . kíváncsi leszek meddig bírja.
A taurus se a régi már,az meg elérik,repedezik 5évesen :(
Szerintem,ez egy elméleti ábrázolási mód! Yanmar valamelyik tipusánál találkoztam hasonlóval!RS-09-esbe,a90-es furatúba van torok izzítás! Megtalálható még, szívótorkába beépítve az 50-es Szuper Zetorba!
Tisztelt Fórumosok! Esetleg valaki meg tudná mondani,hogy az MTZ munkahengernél a C100, C110, C125 mit jelöl?Előre is köszönöm,üdv,és Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Adott egy régi típusú mtz munkahenger tehermentesítő és egy újabb (1025) teher mentesítő zárszerkezet... Hogyan tudom úgy összerakni a két típust hogy ülés alatti nyitás, zárás lehetséges legyen a fordítók és a rudazat megrendelve már..... Aki megfejti vehet magának egy csokit