Sajnos a szerelőhöz való elvitel nem opció, mivel sajnos mostanában nemhogy erre, de minden egyéb másra az elkölthető keretem 0 Ft. Ezért próbálok meg valamit én csinálni, már amennyit tudok :(
Egyébként az aksicsere nem volt kihívás :) próbáltam poénosra venni :) azt gondolom, hogy nem sok nő állnak neki nemhogy aksit cserélni, de mást sem.
A kérdéseim a következő lenne... hogy a búsba lehet szétszedni az ajtót? Értem itt az ajtókárpit leszedését... mert megvan az a naiv elképzelésem, hogy a nagy csóróságban a lehető legolcsóbb megoldással kezelem a tüneteket. Vagyis az ablakot valamivel belülről kitámasztom :) a másik ajtónál meg reménykedem, hogy csak szétcsúszott valami.
Sajnos nincs jó hírem. Ha az akkumulátor cseréjét is kihívásnak élted meg, akkor ezeket a hibákat biztosan jobb lesz szerelőre bíznod, méghozzá olyanra, aki látott már ilyen autót. (Nem sok van.)
Az ablakemelő a kisebbik gond, feltehetően az üveget a sínre szorító csúszka tört el, sajnos minden mai autónál (nemcsak Modusnál, nemcsak Renault-nál) gyakran előforduló betegség. Javítószettet pár (kevés) ezer forintért lehet venni, de a csere nem feltétlenül egyszerű, ki kell bontani az ablakmozgató mechanizmust. Ha a csúszka törése után még nyomogattátok az ablakemelő gombját, akkor a bovden is összegubancolódhatott, azt is ki kell bogozni és vissza kell illeszteni az eredeti helyére.
Hozzáértő szerelőnek ez fél óra munka, neked, aki még nem csinált ilyet, rámegy az egész napod, és könnyen el is törhet valami kis rögzítőfül vagy patent, ami után vagy csálén áll majd az ajtókárpit, vagy zörög, vagy mindkettő egyszerre.
A zárszerkezetre látatlanban nem lehet mit mondani, ez nem számít gyenge pontnak. El tudom képzelni, hogy valami kis elektronikai malőr bénítja a szerkezetet, mondjuk azt hiszi, be van kapcsolva a gyerekzár. A javaslat ugyanaz: hozzáértő szerelő.
Ha Csepel/Szigetszentmiklós nincs messze, tudok ajánlani konkrét műhelyt.
nem tudom emlékeztek-e még rám, illetve ránk, a tiszteletbeli ModusPanda tulajokra... remélem igen :)
Örömmel jelentem, hogy Moduska még mindig az enyém és még mindig a szerelmem.
Egyéb családi, illetve most már volt családi állapotunkban változás állt be a bő 4 évben, már nem alkotunk egy párt Tix-el egy pár éve.
Ezidáig a kocsival kapcsolatos problémákat egyedül is meg tudtam oldani.... ( akksicsere... jó-jó kérdezhetitek azt, hogy ebbe mi a faxni?? De ne felejtsétek el, hogy nő vagyok :)
Viszont most az a helyzet, hogy a kis barna pöttyöm kifogott rajtam :(
Egyrészt a bal hátsó ajtóm bekrepált, illetve gondolom, hogy a zárral van valami gond, mert egy ideig belülről nyitható volt az ajtó, most viszont már onnan sem. Másrészt marha nagy szerencsémre :D :D az egyik utasom leengedte a jobb hátsó ablakot és olybá tűnik, hogy ez maradandó állapot lenne :D :D
A kérdéseim a következő lenne... hogy a búsba lehet szétszedni az ajtót?
Értem itt az ajtókárpit leszedését... mert megvan az a naiv elképzelésem, hogy a nagy csóróságban a lehető legolcsóbb megoldással kezelem a tüneteket. Vagyis az ablakot valamivel belülről kitámasztom :) a másik ajtónál meg reménykedem, hogy csak szétcsúszott valami.
Szóval Urak, ha valakinek lenne ötlete, leírása és megosztaná velem azt nagyon megköszönném. :D
Felső holtponti jeladó csere 61.000 km, 8. évébe érve: 12.000 Ft kp. (Minden másra ott a MasterCard.)
Tipikus Renault hiba, szóval Modusunk hozta a kötelezőt! De szerencsére "kétszeri nem igazán akarok elindulni" után, azért nem hagyott ott! (És még a nyári "nagyút" előtt kijött a hiba, nemúgy mint tavaly nyáron a trafócserével.)
Sajnos nem vagyok már Modus tulaj. Kérdést megelőzve, 7,5 éves autóm motortere porig égett, totalkár a végeredmény.
Lenne egy balga kérdésem. Hozzáértő írja már le a véleményét, hogy egy db gyári vadiúj táviránytós kulccsal tudok-e valamit kezdeni. Van-e olyan személy, aki esetleg hasznát tudná venni. Használva nem volt, újunnan, betanítva a Renault 45.000 HUF összeget mar el érte. Csak a nyersanyagdíj 35.000 Ft mely a szárat és házat tartalmazza. Erre jön cirka 8-9000 HUF betanítási díj. Van olyan ember, aki ezért a kulcsért pénzt adna?
A rosszindulatú hozzászólást mellőzve, az írjon aki nem sajnálkozni akar, hanem egy egyszerű válasszal az adott kérdésre tudna nekem segíteni. Van elég bajom, így kicsit karcosabb vagyok, amiért külön elnézést kérek.
Conti eco 3 nyári gumit vettünk a Modusra (50 000 km van benne, felváltva téli- nyári, nem sokat bírt az eredeti Bridgestone). Szerintem nagyon jó, érezni vélem fékezéskor is a különbséget (mondjuk az ötéves Semperit téli után mindenképpen feltűnik).
Gumikkal (is) foglalkozom :-)
A Conti EcoContact 3 egy pár éve kifutott sorozat. Sosem arról volt híres, hogy tapad, inkább a hosszú élettartamról. (Ezek a tulajdonságok eléggé egymás ellen játszanak.)
Jelenleg az EcoContact 5 az aktuális modell Contiéknál, de én nem nagyon ajánlanám másoknak: túlságosan rámentek a takarékosságra, az alacsony tömeg és az alacsony gördülési ellenállás miatt az oldalfal meglehetősen vékony, érzésre olyan, mintha impregnált papír lenne. Sajnos ennek megfelelően érzékeny is az úthibákra. A flottánkban két olyan autó is volt, aminek egyszerű járdára parkolástól hasadt végig az oldalfala.
Maradt meg belőle egy Parrot CK3100 bluetooth kihangosító, egy néhány napot használt 74Ah (750A) akksi és egy original utángyártott használatlan pollenszűrő...
Srácok,új gondos gazdája van a Modudunknak,nagyon nehezen váltunk meg tole de jó családba kerult.Mint alapító tag gondoltam ildomos kozolnom,hogy nincs már Modus.
Van még a garázsomban 1 szett gyári felni laharcolt gumikkal,mondjuk 2 még 4mm koruli: 30000,- Ftért eladó,magánban keressen akit érdekel,képeket is kuldok ha kell,a hétvégén készítek majd még,de most csak a garázsban pihennek.