Ezen a fórumon többen is tanúsíthatják, hogy segítek szívesen (ha tudok) a problémáitok megoldásában .
Nem tudok órákat szánni billentyűzgetésre.
A TÁBLÁZAT -ból kiderülnek a "beteg" alapadatai !
A TÉRKÉP szintén segít ! (lehetséges egy személyes találkozás-beszélgetés, esetleg tudunk a többi fórumozóval ajánlani hozzáértőt a közeledben, alkatrész cikkszámban, közeli bontót,stb)
TEL.SZÁM- pedig azért mert talán többet tudunk segíteni 5 perc beszélgetéssel mint félórányi pötyögtetéssel.
Itt néha olyan problémákat vetnek föl (előzmények és egyéb a bajhoz tartozó jelenségek közlése nélkül)
amire lehetetlen néhány soros válasszal gyógyírt találni.
Telefonon föl szoktam hívni az illetőt (normális időben nem éjfélkor) és szánok rá a saját időmből!, hogy segítsek !
Hogyan lehetne megakadályozni a bölcső csavarjai ne rohadjanak be?
Még nincs berohadva, de várható a jövőben kettős tömegü javítás, mert már néha halkan megmutatkozik a probléma és nem szeretném ha szétvágnák az amúgy ritka jó állapotban lévő alját.
Az egyik a tempomattal kapcsolatos. Még a régi fajta tempomatom van, nem a limiteres. Az a jelenség, hogy 90-ig tökéletesen működik a tempomat, 90 felett viszont kikapcsol, és addig vissza sem tudom kapcsolni, amíg le nem állítom az autót és be nem zárom. Ha úgy lépem át a 90-et, hogy nem használtam tempomat sem tudom akkor már bekapcsolni.
A másik kérdésem pedig, hogy hogyan tudom eldönteni, hogy van-e az autómba fedélzeti computer (pillanatnyi fogyasztás kijelzés, stb) vagy sincs?
Ilyen kijelzős a cucc. Az ablaktörlő kar végén ott a nyilacska, de hiába nyomkodom a gombot, nem csinál semmit. Lehet nincs benne? Vagy a gomb rakoncátlankodna?
Kár hogy holnap reggel viszem szervízbe a phedrát a szokásos "vásárlás utáni" vezérműszíj, olaj és szűrő cserékre. Köszönöm az infókat és a videót, amint visszajött szétkapom.
A diszlécet ki kell pattintani, a váltoszoknyát felfelé szintén ki kell pattintani, és az egész komcolr felfelé kipattinthato. Könnyen szét jön, nem nagyon kell feszegetni
A valtoszoknya alatt van csavarja úgy emlékszem, és talán a díszlécet kellett lepattintani, ami felette fut ( kivételtől függően fa utánzat, vagy ezüst csik). Aztán csak ilyen fem patentok fogják, felfelé fel kell rántani. A valtoszoknyát meg csak felfelé ki kell pattintani a keretéven egyuütt. (Ez belső keret, nem látod, van egy műanyag, amire rá van rögzítve. )
Az nekem sem világít, csak a kijelző. Pont a minap pattintottam szét, de csak a kijelző mögötti részre találtam izzokat. Lehet jobban szét kell szedni?
Igen, a váltó melletti gombok amikkel a zóna hőmérsékletét és stb. Nah ott semmit nem látni este a gombokból :)
Nemrég próbálgattam a fényszóró mosót és az sem megy. Mondom megnézem a biztiket, de a könyvében lévő biztosíték kiosztás nem egyezik a valósággal. Király!
Köszönöm a segítséget, akkor nem úsztam meg a szétszedést.
Helló! A fűtés konzol alatt a váltó körül a szellőzés vezérlőt érted ugye? Nekem digit klímás nem navis C8, azon ennek a hattervilagitasa pár izzo. Persze szét kell ott közepén szedni, meg a Tesco izzokedzletben nem lesz pótizzó hozzá, de nem ügy cserélni. A kartercsovet én magam törtem el, (lebontaskor elhajtva elfáradt) valami 14e volt a gyári, Citroen szalonban. Persze csak hallomásból tudom úgy hogy az a JTD azonos a HDI vel...
Helló! A legtöbben "csak" segédfűtés van, az az autó bemelegedeset segíti, nem programozható. Akinek ilyen van, majd megmondja, milyen vezérlőt keress, ha neked is programozható.
Egy 2009es Lancia Phedra 2.0 jtd vásároltunk és kérdésem, hogy milyen motorolajat tanácsoltok? A gyári selenia, de volt-e valami más ami jobban teljesített?
Gyári tetőtartót és 16os felnit keresek még eladót.
Azon kívül, hogy szakadt kartelgázcsővel vettük és mire haza értem vele elment a generátor szabadonfutó görgő, nincs panasz egyenlőre rá. A vásárlás nappal volt és estére értünk haza vele, akkor vettük észre, hogy nem világít a fűtés kapcsoló konzol.
Még nem jöttem rá miért nem működik, ha van valakinek ötlete kérem segítsen.
Most hogy hidegebb volt reggel, beindulása után hallottam hogy beindult a segéd fütö. Ebben az autóban az álló fütés csinálja ezt? Ha igen, akkor ebből mindegyik vezérelhető a kis távirányítóval? Mert én nem kaptam hozzá. Lehet ezt pótolni valahol, és össze párosítani?
Van itt olyan aki már újrahúzta a hangszóró kábeleket? Nálam ahol az ajtóba mennek ár a kábelek ott valahol megvannak törve az elsők mert ahogy mozgatom akkor néha újra szól az ajtóban lévő.
Nagy macera ezt házilag megcsinálni? Nagyon szét kell ehhez bontani a műszerfal környékét? Gondolom van hangváltó a magasokhoz mert a fejegységbe csak 4 hangszóró kábel megy. Ha jól gondolom akkor ezeket merre találom?
Esetlegg erről nincs valakinek egy robbantott ábrája vagy valami hasonló skicc?
Bocsi a sok kérdésért de ha nagyobb bontást igényel akkor nem állhatok neki bármikor.
Persze (máshogy rá nem vettek volna - nem okvetlenül az emblémája,h anem az újautósága miatt, új autót venni ugyanis szerintem közgazdasági ostobaság). Nem volt semmi módosítás. '22.04.12. a megrendelés, '22.10.10. a tervezett szállítás.
"Nagycsaládos" jogger? Mikor rendelted? Mit mondtak, mikorra jön meg?
Én 05.16.-án rendeltem egyet Fehérváron (nem a C8 helyett, az marad), akkor már egy áremelkedés előtt. Aztán 08.12.-én szerződást módosítottak, már az újfent emelt árra módosítva az árat, és év végi, jövő év eleji szállítással. Módosított szerződésem van, emelt áram van, gyártási dátumom még nincs :)