Szia, és a hátsó teloknál nem lehetmég , tudod egésszen fent a hova l rögzitjük a telot ? A markolat ahogyvan a tükröt azt nem kellene azt is vele eggyüt vagy butaságot irtam? Üdv
hátsó szárny az elég stabil. Aztán meg maga a markolat ahol fogod. Máshol mindenhol müanyag van ami törhet. Ennyi van rajta. Ja még elől a teloszáraknál tudod megkötni.
Sziasztok: Szeretném a leo 150-est lemüszakisztatni ,megis kaptam az idö pontot, hogy mikor vihetem , viszont nem igazán találok olyan pontokat,hogy letudjam rögziteni biztonságosan. Egyébként egy sima utánfuton szeretném elvinni , azon vannak rögzitési pontok, de a leot ,hogyan kössem le, hogy ne legyen gond. Elég sok képet,és videot néztem ,de az ezt javasolja a másik meg nem vagyis nemtudom eldönteni. Valami ötlet ? üdv
Akkor veszeg a tankban tönkre mentek a csövek vagy a müanyag ház repedt meg. Szétkell szedni a tankot és kiderül h holl a hibba. Vagy pedig a szelöző csövom probáltad szivni a benzint de ott nem fog menni. A motor sikjához elörefel a bal oldali első cső kimeneti a benzinnek.
Az csak akkor ha tankban jó a cső és azért nem jön az üzemanyag mert a pumpa halt el. Ha meg a tankban van a pumpa akkor azt ki kell szerelni mielőtt a elektromost beszereli.
Üdv! Ez ilyen! Gyárilag ezekre a Rotax motorokra ilyen, gyorsító-befecskendező rendszer nélküli Mikuni BS-26 karbikat szereltek. Utólag ezeket nem lehet ellátni gyorsító-szivattyúval! Házi körülmények között biztosan nem. Viszont a kereskedelemben lévő ilyen karbik rendelkeznek gyorsító-befecskendező rendszerrel.
Házastársa fulladó motor: elszegényedő keverék, vagy a torokban kialakult vákuum nem emeli meg rendesen a membrános folytótolattyút.
Ezeket csekkold: jusson elég benzin a karbiba ( ha kell, a hibakereséshez infúziózd benzinnel a karbit, ezzel kizárható a tápkör hiba). Tiszta legyen minden fúvóka és járat, kellő benzinszint az úszóházban. Az alapjárati keverék állító csavarral lehet próbálkozni, hogy eltűnjön vagy minél kisebb legyen a megtorpanás gázadásra. Hiszen az alapjárati rendszer az egyben átmeneti rendszer is. Szelephézagok és a motor szerkezetileg rendben legyen.
Teljes gázon fullad a motor meg egy kicsit lomha nekem bár nincs viszonyítási alapom.Leszedtem a karbit,hogy kipucoljam egyik haver mondt jet fuvokat pucoljam ki de rajta sincs.Lehet emiatt ilyen?Hol lehet ra venni ilyen fúvókát?
Helló. Vedd le a benzinslagot a karburátorról, majd önindítózz. Ha tolja a benzint a csőből becsületesen, akkor karburátor gond van. Tisztítani járatokat fúvókákat. tűszelep, úszó, benzinszint, automata szivató ellenőrzése.
Ha saját magad megválaszolod akkor miért kérded?! Igen ott is lehet a hibba meg a benzinpumpában és ahozzá tartozógumicsövek és a tankban lévő csövek. Meg még pár dolog. Eltörö tankfedél.
Szia! Vettem egy 125-ös 2001-est. Eddig működött, de kellett rajta gumikat cserélni, húzni a kormánycsapágyon, szimeringet cserélni a teleszkópon ezért szétszedtem.
Közben indítható volt, hetente beindítottam. Most összeraktam sokadikra indult el, de ment kb. 1km-ert aztán leállt, indítgattam elindult, de gázadásra leállt, aztán sokadik indítás után már el se indul - teker az önindító. Üzemanyag ellátásra gondolok - karburátor? Merre keressem a hibát? Köszi!
Helló! Tippekkel sajnos ez a fajta motor nem fog megjavítódni, hacsak nem vagy profi szerelő! Mivel a videót már letörölted, így megnézni sem tudom a tünetet, mert legalább leírni sem tudtad pontosan.
1-2-őt teker. De mi? Maga az önindító villanymotor vagy csak ennyiszer tudja átfordítani a motort? És utánna mi történik? Nem forog egyáltalán az önindító, esetleg erölködik vagy forog tovább, csak a motort nem tudja hajtani?
Az üzemanyag ellátás ezen a motoron meg egy külön műfaj. Ennyi év távlatában teljes felújításon kell átessen. Kezdve a tank levétellel, kimosás, szűrő ellenőrzése, komplett újracsövezés prémium minőségű benzincsövekkel (nem gagyi, átlátszó akvárium PVC csövekkel, sajnos találkoztam ilyennel), tápszivattyú feljavítás ( itt is külön el tudnék mesélni dolgokat, hogy mit kell vele tenni, hogy jó legyen egy vákuumos-membrános szivattyú a 4-ütemű motor esetében), karburátor feljavítás ( tűszelep, tolattyúmembrán, tisztaság). Soroljam még? Tudnám... Vállalod ezeket?
Na akkor. ha már igy szetszedted és aksi is van. Akkor miért nem adtál közvetlen áramot az inditonak. vagy ott van a inditórelé simán direkbe zárhatod ha ugy sem megy akkor inditó hallott. Az h kivéve megy persze mert nincsen terhelés ugy a teljesen halott is teker. H miért nem pörögfel ha beindul. Mert nincsen benzin mondjuk rendesen a karbiban. Felmegy oda a benzin. Minden cső helyén semmi nem repedt szakadt. Mert igy kb sok minden lehet nem lehet igy megmondani. Szeret a tankban elrepedni a cső akkor karbiban dugulás és hosszan hosszan sorolhatnám.