Eladó saját vadászati erdészeti célra épített restaurált autó. Az utolsó alkatrészig homokszórással felülettisztított, tűzihorganyozott, gavánhorganyozott alaktrészekkel. Minden dokumentálva, fotókkal videóval a kezdetektől a folyamat végéig. Az ár önkölség alatti, aklatrészek gyári alkatrészekre lettek kicserélve. A motor jó állapotban volt feújítás előtt is, ennek ellenére teljes felújításon esett át. A képek kissebik része a facebok 4 WD oldalán nézhetők meg. Folyamtban van egy kardános önmentő illetve munkacsörlő felszerelése a jármű hátuljára kb 100-150 méter kötéllel. Nagyon sok és fontos információt lehetne itt leírni, egyrészt a képek igen beszédesek, másrászt az a nagyon kevés érdeklődő aki vadászatra szeretne ilyen autót vásárolni a következő 20 évre mindent tud erről illetve a hiányzó információkat megkap.
Örömünkre szolgál, hogy Unimogokkal is részt vehetünk a G-amboree -n. Jó alkalom ez, hogy kimozduljunk egy kicsit.
Önálló klubélet nálunk nem létezik és esélyt sem látok arra, hogy ez valamikor pozitív irányban megváltozzon. Kevesen vagyunk és nehezen tudunk közlekedni a gépeinkkel. Nem úgy, mint a "világ szerencsésebb felén", ahol évente több alkalommal is összejönnek a márka szimpatizánsai.
Látogatóként a vasárnapi napon voltunk Somogybabodon a családdal. A dagonyázás nekem sem a kedvenc szórakozásom, ennek ellenére elgondolkoztam azon, hogy jövőre részt kellene venni és a táborban eltölteni azt a néhány napot.
Szerintem egy nem speciálisan felkészített géppel nem érdemes dagonyázni és versenyezni, ha csak nem akar az ember nevetség tárgya lenni.
A nap végére aztán elvetettem a jövő évi részvételt. Elment a kedvem az egésztől, amikor egy résztvevő el akart taposni minket és két versenybírót. Természetesen nem lepődtem volna meg, ha ez a verseny hevében történik és veszélyes helyen állunk, de agresszív módon, lassú tempóban szorított minket egy álló autóhoz. Úgy gondolta, hogy neki joga van átszakítani a kifeszített szalagot és eltolni a két rendezőt és a nézőket, hogy részt vegyen az épp akkor zajló gyorsulási versenyen.
A rendezők hívták a rendészeket, de azt nem láttam, hogy történt -e valami intézkedés.
Sajnos egy G Mercivel közlekedett a fiatalember.
Szerencsére a Ti rendezvényetek a nyugalom szigete.
Aki ott volt azzal a narancssárga 424 U1000-essel, eljöhetne a találkozóra is.
Én még sosem voltam Somogybabodon, de a videókat elnézve nem az én stílusom. Nekem a sárdagonyázás nem jön be. Főleg, hogy ha leküzdhetetlen, és még az Ural, Unimog, stb. kategória is bennmarad. Az nem látványos. Szerintem akkor van értelme, ha néha 1-1 autó bennmarad, a többi meg nehézségek árán, de leküzdi. A jobb építésűek könnyebben, a gyáriasabb jellegűek nehezebben.
Én most nem sokat használom. Múlt hétvégén 50km-re Pápán jártam vele fagyizni egyet a cukrászdában :) Na jó, igazából csörlőért mentem, de sajnos nem lett belőle semmi, becsapott az eladó :( Hiába volt böszme erős, hidromotoros, megcsinálta a 3szög felfüggesztésemhez is az átalakítót. Ki is lett próbálva, bírta az Unimog hidraulikája szinte alapjáraton is. Aztán a végén jött a gond. Hol a beígért szabadonfutó funkció? Játszotta a hülyét, hogy van rajta, csak most nem tudja hogyan működik, biztos járatni kellene még, stb. duma. Persze mondom, így kb. 20 perc ilyen áttétellel, mire letekeri az 50m 14-es drótkötelet,meg legalább 23 ember kellene a használatához, nem egyszemélyes. Otthagytuk a francba. Így lett vigaszul legalább 4 gombóc fagyi. Eddig 200ezerért, most már 300ezerért árulja a marhája a jófogás-on. Ígérgette persze, hogy ha rájön, hogy lesz szabadonfutó, visszahív. Aztán 2 nappal később meghirdette újra. Alaposan körbefényképeztem, aztán utána néztem én is a neten, Csepel 344 csörlő, aminek az életben nincs szabadonfutója, 45-50ezer Ft környékén már kapható. Hidromotorral, tömlőkkel, és szinte új, annyi kötéllel megérte volna a 200ezret 3szög felfüggesztéshez alakítva, csak szabadonfutó funkció nélkül mindennapos használatra nem alkalmas. Én meg az erdőn akartam használni, meg a télen kicsit autómentőzni vele.
Eredetileg egy hiányos, bézs színű Matchbox volt, de kapott új kerekeket és festést, hogy hasonlítson a nagyobb testvérére:)
Az egyezőség nem teljes, mert a 417.10 U 900 -ast 1988-1993 -ig gyártották, mindössze 1331 példányban. A kis darabszám miatt a modellgyártók nem igazán készítettek 417 -est. Keveseknek volt szerencséje hozzájutni valamilyen gyári reklámanyaghoz, ami a 417 -es pontos mása.
Egyébként a 417 a legendás 406 -ot váltotta fel, ezért műszaki paramétereit tekintve sok a hasonlóság, de a fülke különbözősége szembetűnő.