Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy hiace 2.4-es sima szívó dízelre rá lehet-e tenni a turbót? Mármint, hogy csak simán rárakom "oszt" kész, vagy ennél egy kicsit bonyolultabb a dolog?
Sziasztok.Hozzáértő segítségre lenne szükségem.Dyna 150 2.5 D4D 2006 gyári vezérműszíj csere mikor esedékes?Most 95000km van a kocsiban.Előre is köszönöm.
az alább írd problémámra jöttek okos és hasznos hozzászólások amit szeretnék megköszönni.
4 új csúcsot kapott az autó, minden rendszer ki lett tisztítva (teljes üzemanyag rendszer), új vezérműszíj stb.
Az autónak csodálatos hangja van és meg mint a golyó.
A probléma azonban nem szűnt meg. Hidegen és melegen egyaránt amikor úgy gondolja leesik a fordulatszám és megáll.
Természetesen nem autópályán 130 km/h-nál hanem piros lámpánál, garázs előtt stb. amikor szinte vagy ténylegesen áll az autó.
A computer nem regisztrál hibát.
Hát ha valakinek ezek után is van ötlete, nagyra értékelném.
Előre is köszönöm!
"
Sziasztok,
van egy problémám ami hónapok óta létezik (kisebb-nagyobb intenzitással), ám mostanra már eléggé szélsőségekbe megy át. Alap probléma, ugráló alapjárat. Mostanában meg sajnos annyira leesik, hogy nem tudja magát korrigálni aminek az egyenes következménye a leállás. Nos, ez kanyarban/piros lámpánál elég gáz. Legutóbbi hiba kiolvasáskor semmilyen bejegyzést nem találtak. Most létezik ez a probléma és rendkívül kellemetlen és nem tudom megjavíttatni.
Bármilyen okosságot szívesen veszek, hogy akár tovább adhassam a szerelőnek.
Egy hétten ezelőtt ismételten hibakód kiolvasás történt (szervíz) és semmit nem találtak.
Tud valaki eladó térelválasztó rácsot Hiace-ba?Egy ismerősöm autójában láttam és jobban tetszik,mint a pléh fal.Esetleg azt adom érte,de meg is venném,ha nem kell a böhöm vasfüggöny...
A segítségeteket szeretném kérni a következő hibajelenségekkel kapcsolatban. Van egy 98-as 3000-es szívómotoros Dynám. Reggel pöccre indul, de ahogy eléri az üzemi hőmérsékletet a motor ki-kihagy, egyenletlenül jár. Főként alapjáraton mutatkozik ki ez a rángatódzás, menet közben nem nagyon érzékelhető. Ha álló helyzetben növelem a motorfordulatot, akkor viszont érzékelhető, és füstöl is . Minél melegebb az idő és a motor, annál erőteljesebben jelentkezik ez a hiba. Télen a mínuszokban csak ritkán jött elő, de most állandósult. Az autószerelő ismerőseim szerint a porlasztócsúcs a ludas, ki is cseréltem mindet, de a helyzet nem változott.
Nagyon megköszönném, ha valaki tudna segíteni abban, hogy mi lehet a probléma.