Astra G Caravan 1.4 Twinport motoros autóm van (motorkód: Z14 XEP). Eljött az olajcsere ideje. Ezelőtt GM 5w30 olajat tetettem bele. Most az autósboltban azt mondták, hogy a GM olajjal ők nem is foglalkoznak, mert sz.r, meg minden. Helyette ajánlották a Mobil Super 3000 XE 5w-30 olajat. meg is vettem belőle a 4 literest jó drágán (legalábbis a webes árakhoz képest), de legalább helyben volt meg azonnal. Aztán itthon a neten olvasom, hogy ez az olaj kifejezetten dízel autókhoz való, leginkább a VW PDTDI-hez. Kérdésem, hogy jó lesz ez nekem a benzines autóba?
A következő problémára szeretnék segítséget kérni:
2001-es G Astram van, automata. Egy hete kezdődött a probléma, rángatni kezdett a motor és megjelent a vezérlés hibajel. Benyomtam a féket és a gázt egyszerre, ráadtam a gyújtást, a következő hibakódot olvastam ki: 0430
Amikor teljesen hideg a motor nincs semmi gond, de pár km után, ha felmelegszik 80 fok köré, kezdődik a rángatás (főleg 1500-as fordulat körül).
Kicserélték a vezérműtengely szenzort, de a probléma továbbra is fennáll.
Egy kis segítséget szeretnék kérni,egy G Astra,1999-es évjárat felgyulladt a légzsák lámpa,ha leveszem az akku sarut törlődhet-e a hibajel,2 évvel ezelőtt volt már ilyen egy ülésmozgatás után az opelnél töröltettük a hibát,ha máshogy nem megy elviszem oda,valszeg kontakthiba lesz,csak kiváncsi vagyok megy-e egy akkusaru levétellel.
Apósomnak van egy 2001 évi 1.4-es G Astrája. A szerelője szerint nincs benne ABS. Létezik, hogy volt ilyen modell? Utánakerestem, de a modelltörténet nem egyértelműen tér ki erre.
Sziasztok, segitségeteket kérném a következő robléma miatt: olajfolyás jelentkezett az izzógyertyák tövénél. A szerelőm magas kartergáznyomást állaitott meg. Motorcsere előtt áll az 1.7-es cdti (z17dtl) 2004-es astrám?
Közben kiderült, hogy valóban kétfajta olajszűrővel szerelték az 1.4 Twinportot, az egyik 2007 március végi gyártásig jó, a másik meg 2007. áprilisitól. Azért ezt egy kifejezetten ezzel foglalkozó embernek illene tudnia, pontosabban legalább azt, hogy hol kell keresni. De hát hogy is tudná, ha azt sem akarta elhinni, hogy egy G Astra lehet 2007-es ..... ha tudná, hogy akár 2009-es is :)
Egy G Astra kombim van 1.4 Twinport 2007-es évjáratú. Idén februárban vettem, aktuális lenne az olajcsere. Gondoltam ez a világ legegyszerűbb dolga, bementem egy kifejezetten motorolajokkal foglalkozó boltba, megvettem a gyári 5w30 olajat és egy légszűrőt. Az eladó olajszűrőt nem tudott adni, mert ahhoz kellene a motorszám. Kicsit furcsállottam, hiszen 1.4-es Twinport motorból nincs olyan sokféle, bár nem tudom mennyire volt szakértő, mert először nem akarta elhinni, hogy G Astrából van 2007-es évjárat. Mindegy, hazamentem és e-mailben elküldtem neki mindent, alvázszám, motorszám, évjárat, napra pontosan, stb. Erre ma felhív, hogy így sem tudja megmondani milyen olajszűrő kell a kocsiba, mert kétfélével szerelték, nekem kellene megnéznem, hogy hol és milyen szűrő van benn. Ilyen létezik? Eddig soha egyetlen kocsinál sem volt ilyen, volt F Astrám is, francia kocsik, de, hogy egy ilyen egyszerű dologgal probléma lenne, olyat még nem tapasztaltam. Tudja valaki, hogy milyen olajszűrő kell bele (motorkód: Z14XEP) ? Szerintem csak a srác volt fogalmatlan.
És az mihez kell pontosan, mit kell szétszedni vele? Ezzel sajnos nem kerültem közelebb a megoldáshoz, mert azt én is látom, hogy minden 18-as csavarokkal van megoldva, de pontosan mit kell leszedni hozzá?
Astra G 2004.-es 1.6 benzines autónk van. Digitklímás,valamilyen limitált szériás volt.
A klíma kapcsol, de a venttillátor sebességének a gombját elfordítva semmi nem történik, nincs légbefúvás,nem jön be semmi, nem indul be.A kijelzőn viszont a függőleges szintjelzők viszont mutatják a fokozat erősségét.
Helló Urak! Szeretnék érdeklődni, hogy 1,2-es benzines G Astrába mitől éghet el a kipufogó szelep a 2-es hengerbe? 217.000-km van az autóba, még a vezérműlánc is gyári. 2002-es évj. Előre is köszönöm a segítséget!
Vettem egy ELM327 intefacet. Kaptam hozzá cd-t is, ami rajta van a Scanmaster program. Felraktam csatlakoztattam a kocsira a laptopot, rányomtam a csatlakozásra, de azt írja ki hogy nem jön létre a kommunikáció az ecu-val. Próbáltam járó motornál is, de úgy se. Valaki ismeretes a program használatában? Mi lehet a hiba? A programban ha megnyitom a támogatott ecu listát, ott is benne van a motorkódom.
Sziasztok szeretnék segítséget kérni van egy G Aszra aminek a müszer falán van egy sárga lámpa egy autó szimbolummal és egy kis viláskulcs van még benne ez egy ilyen szerviz lámpa féle lenne de miért világít indul megy az autó. Egyébként 1.2 16V Astra G.
Sziasztok! Mi lehet a gépsárkány hibája. X18xe1 motorkódú blokk van benne. Hibakép a következő: melegen csak gáz adásra indul, de nem minden esetben mert néha pöcre indul. Én a gyújtás modulra gondolok vagy hőfokjeladóra. A másik gond pedig hogy az összes hidrotőke cserélve, de ugyan úgy csattog. A hangot szívóoldal felől hallani, viszont melegen nem halható annyira, de ha leállítom és ismét elindítom megint hallani elég hangosan. Mi lehet? Válaszokat köszönöm!
Heló mindenkinek,tegnap hozzám került egy g astra,és nem tudok rájönni hogy a digitális klimánál az eco gomb mire való?A télen átolvasom az egész fórumot de most időm nem engedi,a választ köszönöm.
devandert cseréltem mert engedte a vákuumot . most az egrnél nagy a vákuum 0,6 bár. előtte nem volt csak 0,2 bár... Most hozott egy olyan hibakódot amiért tiltotta is a motort 4.be 4000 forgatva tiltja a motort! P-1125 hibával!!!! ha változtatható geometriájú a turbó akkor az állító tengelye egy részen fényes szinű amit behúz a vákuum utánna egy kicsit rozsdás... eddig nem csinálta!!! csak mióta kicseréltem a devandert és nagyobb lett a vákuum!nem lehet hogy az oxidáltabb tengelynél beengedi a környezeti nyomást?mert pillanatnyi értéknél 1bár mutatott!! 1,8 helyett
mi lehet a baja? már szívok a vákuummal most meg kezdi ezt !!! Segítsetek!