Feltehetően olyan körülmények között használtad. Nálam nagy százalékban autópálya van, meg nem vontatok lakókocsit sem a hegyekben... :) Elmondásuk szerint az olaj használt volt, de nem égett, és a mágnesek sem voltak sündisznók. Újabb 100000 km vagy 8 év! Juhú!
Én elvittem 60k, majd 120k km-nél és közeledik a 3. is, mert 173k km-nél járok. (2014.04) Elég jelentősen meg volt barnulva a váltóolaj 60k km futás után.
Egyszer iszonyu budoset ereztem a motorter felol sajat keresemre kivizsgálták allitolag csereltek is az EGR szurot es halalkodtak hogy bementem mert kvqzi megmentettem az autot.
Ehhez kepest fel ev mulva ugyanaz a szerviz !!!! visszahivott hogyakkor az autó erintett a visszahivasokban es at kell vizsgálják. Hade mondom fel eve voltam naluk sajat kutfobol :) Sebaj menjek ujra. Allitolag ujfent csereltek valanit !!?? Szóval en egyaltalan nem bizok ebben a visszahivas kampanyban hogy tenyleg komolyan vegre van hajtva ...
Ugye egy hibrid V90re valtottam en is abbol a felindulásból hogy harom gyerekkel pont jol jon az a kis nyugi amit a Volvo ad nem kell feltétlenül mindig mindenkit elkerülni az utakon :)
Errefel tessék fel ev es kb 8000 km utan beszart a villany motor annyira hogy cserelni kell. Ráadásul hol máshol mint akkot mior pont ottgon voltam Erdélyben apamat hetekig gyozkodtem hogy ez milyen fasza technologia rakattam vele rendes toltot a garázsba oszt erre gel első nap hogy otthon voltam szarra is ment.
Hat kiabrandito. Inkabb gyult volna meg :)
Amugy a BMW futomunel tenyleg nincs jobb ez a Volvo ugy úszik az uton minta arviz lenne ....
Ahol nem szerelnek elegendő számú bmw-t ahhoz, hogy megérje befizetni a lehetőségért a digi szervízkönyvbe való beíráshoz, ott a legnagyobb valószínűséggel nem is értenek hozzá. Remélem, érthető volt a gondolatmenet?
(Hol is kezdjem ? Fórumozok, tiszta ketezres évek ☝️😜
Ezeregy éve nem nyúltam ehhez az eszközhöz. Nem akarok ömlengeni de olyan érzésem van mint amikor a nyaralóba előveszek egy húsz éve lerakott Auto Motor und Sportot.)
Kihagytam egy érát BMW nélkül, de most ismét beültem egybe. Apró bosszúság de nagyon bosszantó a digitális szervizkönyv. Rögeszmés szervizkönyv vezető vagyok, de márkaszervizért nem utaznék szívesen. Helyben megoldott a szerelés, de a környéken nem értenek (nrm fizetik ki a díjat a gyártónak) hogy írják a szervizkönyvem. Ez miatt fordulok most hozzátok, talán valaki tud megoldást (nem kell ingyen) arra hogy hogyan lehetne ezt a fránya szervizkönyvet mégiscsak vezetni?
Még egy retro böffenet a végére: volt idő, pedig nem vagyok nagyon vén, amikor egy ekkora postért bontottuk a betárcsázós internet vonalat hogy ne pörögjön a percdíj az írás közben 🤷🏻♂️
A futóműve hátul főleg gyalázat és a kombinál még rosszabb. Ültem öcsémnél hátul 2x100km -t köszi nem... Elől mentünk 2x150-t ott nem olyan imbolygós, de hátul instant hányinger
Nekem is azért tetszik az új Octavia, mert tetszett az F31 és azért vannak hasonlóságok. Persze a BMW F31 szépségét nem éri el egyetlen hasonló kombi sem, legalábbis nálam. Az O4 orrával a mai napig barátkozom, de a segge nagyon bejön, és igen, oldalról is meg hátulrólk is nem kicsit BMW-s...
"A futóműve mondjuk gyalázat egy F31 után, de hát valami csak kell szóljon a BMW mellett is :)" - egy első kerék hajtású autó futóműve mindig gyalázat lesz egy hátsóhoz képest. Az építésből fakad, meg ebből jön ki a plusz 150l csomagtér is a Skodánál :)
Mellesleg a Skoda designban ügyesen másolja a BMW egyes elemeit. Ma ment egy Octavia előttünk és az asszony meg is kérdezte milyen autó ez mert hasonlít a BMW-re.
Röhögni fogsz, de a jól felszerelt 2021-es O4 Combi Style DSG váltóval és szintén 150 lovas 2.0 CR TDI motorral (ami valamivel jobban viszi az O4-et) forintban szinte fillérre ugyanannyiba került, mint 2017-ben az F31 318d a ZF 8HP váltóval, közepesen felszerelve. Csak ebben minden nyalánkság benne van, mátrix LED-től a fulldigit müszerfalon és vezetéknélküli Apple Carplay-en keresztül a kvázi-önvezető funkcióig, és még az RTTI is tisztességesen működik. Ráadásul a belseje összevethető az F31-ével, sokkal nagyobb (640 liter) a csomagtere, és teljes méretű pótkerék is van alatta… És nem is nyikorog (még) benne semmi :) A futóműve mondjuk gyalázat egy F31 után, de hát valami csak kell szóljon a BMW mellett is :)
Egyelőre tehát nem bántam meg a váltást, öregszem, és nem kell már a “sportosság” :)
Szerintem nem vészes. Én 20d E46 után váltottam 18d E90 majd 20d F30 majd 18d F48. Nem volt se hangban se semmiben különbség, és még egy kis optimalizációval a 40le is könnyen megnyitható.