Bocsi. Valóban. Ez egy viszonylag bonyolultabb művelet. Még jobbról a felső kesztyűtartót is ki kell szedni mert ott is van 2 csavar eldugva.. Valóban a bal és a középső szellőzővel együtt fog kijönni csak. Még a gyujtáskulcs körüli kis takarót is le kell venni meg a kormány alatti takarót is. Sajna jó sok csavar fogja körben.
Armyt keresd ő a profi ebben....de el kell,hogy szomorítsalak...egyik sem kompatibilis vele,és nem mindegy,hogy ki fogja megcsinálni.(lehet elmegy 20000-et,de az is hogy a felújított váltóval megy a bontóba).Ismeretlen emberre ne bízzad mert nagyon-nagyon "drága" lesz...tudnának egy ketten erről meséli azt hiszem.
Próbáltam így tegnap, de egészen az anyósülésnél levő kesztyűtartóig egyben akart lejönni minden szellőzőstül, mindenestül. Megnézem megint, hátha valamit benéztem :D
Szia. Az óracsoport körül egy takaró elem van amit két csavar fog felül. Azt kicsavarod, és alól a kormányoszlop feletti részt 2 patent fogja. A kormánytengely irányba kell kicsit megrántani. Utána láthatóvá válik az óracsoport 4 sarkán levő rögzitö csavar. Azokat kihajtod, majd a kábeleket lehúzod az óracsoport hátuljáról vagy csak anélkül mögé nyúlsz és kitekered a háttérfény izzófoglalatát amiből 4 van.
érdekes dolgokat írtál, alapvetően jól látod szerintem a helyzetet.
Én csak annyit tudok írni, hogy 4 éve vettem a dízelt meg óra szerinti 230e km-el (tuti megtekerték), de alapvetően egyben volt, mondjuk a rohadt kereskedő pár dolgot elhallgatott. Sebaj, nem volt drága, megcsináltattam őket, ennyi.
A dizelben nincsen kettőstömegű, a kuplungozása annyi, mint egy benzinesé, a D4EA motor egy kiforrott konstrukció, nálam sosem volt vele gond, atombiztos, városban télen is megáll 10 liter alatt. A mostani nagy dízelellenességben üdítően jó motornak mndanám, 113 le nem kihegyezett, sokáig bírja.
Rohad, ez sajnos az alaphibája, 16 éves a lelkem és az alja biza nem százas már, a küszöböket, íveket még nyáron elkaptam, de nem fogják kibírni sokáig sajnos így sem.
Ez egy igásló, imádom, igénytelen gép, semmi cafrang, nekem eddig bevált, de hamarosan megy eladásra, mert már nem fog kelleni ekkora batár, egy kicsit kisebb is elegendő lesz.
Akit esetleg érdekel egy eladó gép árában, az nyugodtan írjon.
Illetve nem kerülgetek mert még csak egyetlen 1 db. Trajetet láttam életemben élőben azt is egy kórház parkolójában.Azt nem tudom hogy mivel itatták!
A dieseltől óvakodom pedig még soha sem volt ilyen autóm.
Annyi élményem van a dízellel csupán hogy ZIL autón tanultam vezetni a "C" kategóriában. :D
Sok mindent olvastam róla általad.
A fogyasztása...Hát mit mondjak? A súlya a kiterjedése miatt nem lepett meg,de nem is örülök neki.
Elég sok,de érthető..
Csak az ember mégis bízott benne..Hátha elmenne országúton 7-8 Literrel..Hát mégsem.
Most egy kis 28 éves ("91-es) benzines 2 Literes 116 Le Passat kombival járunk.
Ami eléggé jó erőben van még mindig!!!!
Vagyis épp akkora mint a Trajet!
Kicsit már öreg,de remekül megy.Viszont az alja elkezdett nagyon rozsdásodni.
Ő nem fogyaszt ennyit.Persze a súlya is csak 1250 Kg és laposabb is.Olyan 6.3-6.5-el ORSZÁGÚTON elmegy megrakva és megrakott futót is húzva.
Nem tudom mitévő legyek.A kis,apró,mindenféle általad felsorolt idegesítő hiányosságok eléggé elriasztóak.Voltam egy fészbukos Trajet csoport tagja is kereken 24-26 óráig :D
Onnan kiraktak mert érdeklődtem az autósok megosztásaik után akik ugye a hibákat osztották meg és kértek tanácsokat meg alkatrészek után érdeklődtek..
Nem igazán értettem miért vették rossz néven azt hogy meg mertem írni hogy nagyon elszomorító és kicsit meginogtam a sok viszonylag fiatal (kb 10 éves átlagú) autók mindenféle számomra érthetetlen nyűgjeitől és a rozsdásodó részeiktől..Mivel az én kis 28 évesemnek még 25 évesen nem volt LÁTHATÓ rozsdája (persze láthatatlan lehetett!!) meg nem ment tönkre ennyi alkatrésze..
Na és innentől el is indult az utálat cunami irántam a részükről!!!Mert akkor vegyek egy BMW-t az úgyis illik hozzád..Meg a Sharant nézd meg hogy mennyire rozsdás...-Kérem!Ki beszél itt Sharanról meg BMW-ről én csak szeretnék megtudni egy részemről szimpatikusnak vélt ,de teljesen ismeretlen autó iránt..Ja és a csoport nem csak Trajet-es volt hanem Carnivallal is foglalkozott.Amikor a Carnivalt akarták ajánlgatni akkor elmondtam hogy amiket láttam nagyon siralmasak voltak.Amit olvastam róla az szintén..És egy internetes nagyjából elfogadható szakvélemény is azt mondta hogy rendkívül rozsdásodó és a KIA ugyan egyre jobb autókat gyárt,de aCarnival az egy zsákutca részükről.Na itt már személyeskedésig süllyedt a beszélgetés.Én egyik idiótának sem írtam olyan szintű sértegetéseket mint én kaptam..És másnap mégis a csoport létrehozója azt írta hogy kérjek bocsánatot azoktól akiket megsértettem.Na gondoltam..Akkor én is megírom a véleményemet rólatok és azt hogy akkor ennyi is volt..Ostoba barmai a jó Istennek..Ezek olyanok mint a Fradi keménymagos drukkerei!
Úgy hogy nem tudtam tájékozódni mert emiatt a 4-5 csürhe szintű írni is alig tudó miatt elhagytam a patkányfészket.
Mit tudnál tanácsolni részemre??
Benzines Trajettet a világon nem találok eladót.Illetve 1db. volt..Pár nap múlva elvitték.
Dízelt nem akarok (Na ezzel is bajuk volt :D Tényleg egy ostoba egysejtűek voltak..Nem értették meg hogy én én vagyok ők meg ők és amit én akarok azt ők nem terelgethetik!Döbbenet mennyi primitív lénnyel sikerült találkoznom virtuálisan!)
Külföldről nem tudok behozni.Sőt nem is szeretnék.
Európa északibb részein ugye erősen sózzák az utakat.
Délebbre nem jellemző a tél.
Sokan szeretnek onnan behozni autókat mert a só nem marta szét az aljukat..
Szerintük!!!
A rossz hír az hogy pl.Olaszországban akár 1 év alatt is tönkre tud tenni ajtó,ablakzárakat a sós tengeri levegő..Az autóknak nem hogy csak az alját kezik ki ezáltal hanem telsejmértékben megtámadnak minden részt ami fémból készült..
Szoktam mosolyogni az autó behozók logikáján amikor a déli országokat pozitívan állítják be só szempontjából! :D
Persze sokan meg nem hiszik el a levegő sótartalmának a következményeit.
:D
Télen sóznak "északon".Délen meg egész évben sós a levegő!
Közben elkezdtem nézegetni a Passatokat..Hátha mégsem sikerül vagy nem lesz elég pozitívuma illetve nem is találok benzines Trajettet :D
Sziasztok. Mostanában nem jártam erre mert sok dolgom volt. Augusztus eleje óta új vállalkozásba fogtam a képen látható autóval, amivel szerencsére nincs annyi gond, váltó baj meg egyáltalán nincs.
Elérhető vagyok Facebook-on: Tesla Taxi Szeged oldalon.
Továbbra is segítek Trajet ügyben bárkinek. Vagy akár elektromos autóval kapcsolatban is.
És egy réges régi kép az első Trajet-em belsejéről amibe én szereltem be ezeket a fejtámlákat. Most találtam a képet :-)
2005-ös dízel Trajetnél első és hátsó ablakmosó sem működik. A motorokra menő vezetékeknél nem mérhető feszültség. A motortérben és az utastérben a biztosítékok jók. Szerelő 2 hét múlva nézné meg.
Ez az autó semmiben nem különbözik a többitől, teljesen átlagos technika, semmi flanc.
Én a dízelemet elnézve, szerelgetve és szereltetve azt tudom mondani, hogy egy stabilizátor cseréje nem ügy egy szerviznek, ehhez nem kell Hyundai szakértelem. Sőt, egy futóműves is megoldja, ha vehető rá, elrontani nem lehet, max a csavarokat kell nyomatékkal húzni.
Ettől függetlenül én nem bízom már lassan senkiben és semmiben, az a műhely, ami nem hagyja, hogy én vigyem az alkatrészt (nem kérek rá garanciát ezen az oldalon) és megnézhessem a műveletet akár csak üvegfalon keresztül, annak én nem leszek ügyfele. És sok szakműhely manapság már olcsóbb, mint a fusizók, akik még nem is úgy adóznak utána, érdemes körbekérdezni egyébként. A szaktudást nehéz mérni, sajnos itt is rá lehet futni aknára, de alapvető műveleteket nehéz elrontani, habár nem lehetetlen.
Sziasztok!korábban kérdeztem már a benzines trajetekkel kapcsolatban. Nyáron nem jött össze a kinézett autó megvásárlása,most viszont találtunk egy szinte mindenben megfelelő darabot,egy 2007es 2.0benzinest. Szépen karbantartott,rendbentartott darab viszont a jobb első stabilizátort valószínű cserélni kell. Az lenne a kérdésem hogy mekkora költséggel számoljak és hogy Budapesten a budai oldalon tudtok e ajánlani olyan szerelőt aki nem először lát ilyen kocsit😊nem horror áron dolgozik és egy alapis telhes átnézésre is nyugodtan vihetném hozzá az autót mielőtt napi használatba kerül. Köszi ha írtok!
Sziasztok! Nekünk is van egy szuper trajet autónk nagyon szeretjük!3 gyermekkel bőven elférünk viszont nagy baj van az autóval mert az elektromos gázpedál amikor úgy gondolja nem működik! dunakanyarban lakunk és itt bizony nem találták meg a hibát! két éve volt saját Hyundai szervízben és ott sem találták meg a hibát de két évig jó volt! Valakinek volt már ilyen gondja? Hová vigyük az autót? Ahol tuti megralálják a hibát! Köszi Hajni
Régen jártam itt, mivel 3,5 hónapig készült a váltó javítás. Talán írtam, hogy egy új szerelőt keresgéltem, mivel a régi jól megszokott, nagyon elvolt havazva. Három héttel ezelőtt hoztam el Mogyoródról.
Kicserélte az 3-4 szinkonagy ,-gyűrűt, 3-4 szinkronrugót, féltengely-és nyelestengely szimeringet, 5-ik fokozat tűgörgős csapágyat, sebesség szenzort (szilós javított volt benne), hátsó főtengely szimeríng. Ja, és még a kuplugot is kicserélte.
Így utólag, ahogy mondják, mindenki okosabb. Inkább Army-nak küldtem volna el a kocsit- váltót. De ezen már túl vagyok. Army-nak külön köszönet, mivel tanácsokkal látott el .
Annak ellenére, hogy 3,5 hónap és a sok telefonálgatás, ideg,most működik minden szépen.