Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.09 0 0 1715

Ahogy korábban már írtam a fórumba a rádió harmat gyenge, reménytelen. Ugyan ezek a hangszórók a Vitarában nagyon szépen szólnak (ott mind a 4-et kicseréltem JBL GTO széria, igaz elöl magassugárzót is kapott)

Rádiót nem cseréltem. Inkább elkezdtem a hangszigeteléssel foglalkozni (csomagtartó, ajtók, stb..) 

Előzmény: blackbile (1714)
blackbile Creative Commons License 2020.02.08 0 0 1714

Akkor a JBL sem lett a gyári rádióval jobb hangzású?

Rádiót is cseréltél? Bluetooth-osra?

Előzmény: Törölt nick (1713)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 0 0 1713

Én cseréltem (JBL-re)  a hangszórókat.   

Nem éri meg a rádió cseréje nélkül a beruházás.  

Előzmény: blackbile (1712)
blackbile Creative Commons License 2020.02.04 0 0 1712

Eléggé gyenge minőségű a rádió is és a hangszórók, cserélte már valaki és mire a hangszórókat?

blackbile Creative Commons License 2020.01.19 0 0 1711
veprinac Creative Commons License 2020.01.09 0 2 1710

Hány km átlaga?

Előzmény: Gyözössy (1709)
Gyözössy Creative Commons License 2020.01.07 -2 1 1709

 

Nekem ennyi sikerült 

Törölt nick Creative Commons License 2020.01.06 0 1 1708

Gratulálok! De szerettem volna egy kislányt! Majd nemsokára hoznak remélem majd a fiúk "haza" kislányokat! Tényleg nagyon kevéssel beéri. A másik autó 8 l/100km "eszik", habár az kétszer nehezebb és majdnem háromszor erősebb, mint a celerio... :)

Előzmény: veprinac (1707)
veprinac Creative Commons License 2020.01.05 0 1 1707

 

A 3,8 l/100 km imponáló!

Jómagam a fogyasztást a tankolt benzinmennyiségből és a kilóméterórán leolvasott km különbségből számítom.

Az így kapott érték hozzávetőleg 0,2 l/100 km-rel magasabb, mint a gk. által mutatott fogyasztás.

Gratulálok a négy fiúhoz! (Nálam a negyedik "csak" lánynak sikerült.)

Előzmény: Törölt nick (1706)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.04 0 0 1706

Nálam 3,8-at mutat az átlagfogyasztásra. Időnként a négy fiammal is megyünk, beférünk... :) A két nagyobb fiam már 180cm felett vannak.  

Előzmény: veprinac (1697)
G.b.Reload Creative Commons License 2020.01.03 0 0 1705

Multimac a neve, de sajnos elég sokba kerül kb 800 ezer-től..

 

Előzmény: veprinac (1704)
veprinac Creative Commons License 2020.01.03 0 0 1704

662 számú hozzászólás?

Előzmény: G.b.Reload (1702)
halaloszto Creative Commons License 2020.01.03 0 1 1703

A kicsi elol lesz, hatul meg anya a két magasító között kényelmetlenül.

Előzmény: G.b.Reload (1702)
G.b.Reload Creative Commons License 2020.01.03 0 0 1702

Fogalmazzunk úgy hogy a legnagyobb szeptemberben lesz kilenc éves ő jelenleg ülesmagasítón utazik, a kisebb az idén augusztusban lesz 7 éves, a harmadik, róla még tényleg nem tudunk semmit... de talán augusztusban születhetne... 

Lehet hogy le kell cserélnem a kocsit... egy rosszabbra... 😒😪

 

 

Előzmény: halaloszto (1701)
halaloszto Creative Commons License 2020.01.02 0 0 1701

5fővel néha. Az ok. Két ülésmagasító még csakcsak, de három az sokkal nagyobb kocsikban is problémás. Nagyobbik gyerek úlhet már elöl? Vagy a legkisebb még elöl?

Előzmény: G.b.Reload (1700)
G.b.Reload Creative Commons License 2020.01.02 0 0 1700

Van itt olyan aki gyakran használja 5 fővel, vagy 3 gyereküléssel a kocsit? 🤔

9:3 Creative Commons License 2020.01.01 0 0 1699

nem elég dinamikusan: az enyém 5,2-t is kitapos belőle, rejtély, hogy csinálja. :)

 

Nálam nem tud 5 fölé menni, igaz, ritkán vezetem. 

Előzmény: Hestia1 (1698)
Hestia1 Creative Commons License 2019.12.31 0 0 1698

Párom városban, dinamikusan használja. 4,9

Előzmény: veprinac (1697)
veprinac Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1697

Úgy látszik, ismét nem sikrült kitörnöm a középszerűségből.

Az én átlagom 4,8 l/100 km-re adódott.

Előzmény: nerddd (1688)
halaloszto Creative Commons License 2019.12.27 0 0 1696

Ez mind megoldhato ara.talanitas nelkul is.

A problema a csomagtarto. Az kezzel nem zarhato sehogyan. 

 

Nekem egy auto, aminek nincs zarva a csomagtartoja, az nincs bezarva.

Előzmény: Mi.La. (1695)
Mi.La. Creative Commons License 2019.12.27 0 0 1695

Javasolnám!

Ha valaki ebbe az állapotba kerül. Nem tudja zárni és nem akarja nyitva hagyni a járművét.

 

1. Az akkumulátor negatív pólusát kösse le.

2. Kézzel zárhatóak belülről az ajtók.

3. A vezetői ajtó pedig kulccsal zárható - nyitható.

 

Egy plusz munka lesz az akku visszakötése után. A rádió, óra, ...  újra kell állítani.

 

 

halaloszto Creative Commons License 2019.12.25 0 0 1694

Egyetertek. Ha megegyszer kimegy, es arra szamítok, hogy kimegy, akkor szerviz.

 

De karacsonykor, utcan allo nyitott autóval én beértem azzal, hogy be tudtam zarni.

 

En vagy a fagyban megszorult zar eroltetesere, vagy beázásra tippelek. Drágám aki használja, simán lehet hogy nem vette észre amikortol nem volt zár...

Előzmény: veprinac (1693)
veprinac Creative Commons License 2019.12.25 0 0 1693

Vajon mitől megy tönkre egy ilyen biztosíték?

Elviekben biztosíték cserén kívül magát a hiba okát is meg kellene szüntetni.

Előzmény: halaloszto (1692)
halaloszto Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1692

Megoldva. 

 

A biztije volt kimenve, franc tudja mióta. Nem túl műszaki aki használja... Volt benne tartalék, betettem, működik.

 

És akkor a durvája:

1. a használatiban a karbantartásnál vannak a biztosítékok. Mi a francot kell a biztosítékokon karbantartani? Pláne hogy van hibaelhárítás, de ott egy szó sincs róluk.

2. van elmagyarázás hogy nem szabad patkolni, meg hogy csak eredeti Suzukira szabad cserélni, de baromira nincs egy ábra, hogy mégis hol a pékben van a biztosítéktábla.

3. van táblázat, hogy mi micsoda, de egybetűs rövidítések, kifejtés nélkül. Ebből legalább egyértelmű lett, hogy melyik a zár. (alsó sor, jobbról a harmadik)

4. szarrá kerestem hogy milyen burkolatot kell levenni, mert nem hittem el, hogy be kell dugjam a fejem kitekert nyakkal hogy meglássam. A fejem is nagy, meg én sem vagyok kicsi, alig fértem oda, és konkrétan fájt.

5. a használati emlegeti, hogy a fedélben van csipesz, meg tartalék bizti. De azt egy szóval sem, hogy a motortéri nagy tábla fedelére gondolt. Ha nekem a benti kicsin van dolgom, akkor is a motortérben kell kezdjem.

 

Össze már nem raktam, majd holnap világosban, lenyugodva.

 

Vajk

 

ps: a szervíz is megerősítette: ez egy olyan autó, ahol ha nem megy a központi zár, akkor a csomagtartó nem zárható (vagy nem nyitható, ha utoljára zárva volt)

Előzmény: halaloszto (1691)
halaloszto Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1691

Siman indul...

A kormany alatt a biztikhez a csavar kuvetele utan jutok el?

Előzmény: blackbile (1690)
blackbile Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1690

Nem az akksi halt meg? A Fordom ugyanezt csinálta, amikor az akksi meghalt.

Előzmény: halaloszto (1689)
halaloszto Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1689

Sos. Hogyan kell bezarni, ha a kozp zar megkukult?

 

Sem taviranyito, sem kulcs, sem gomb nem zarja be. 

 

Es a csomagtartot nem latom hogyan lehetne bezarni.

nerddd Creative Commons License 2019.12.22 0 1 1688
veprinac Creative Commons License 2019.12.09 0 0 1687

Köszönet a részletes leírásért!

Amint látom a fütöfólia a CONRAD-nál raktáron van, valamelyik nap megvásárolom.

Felbuzdulva a leíráson elöhalásztam a pár éve vásárolt tolatóradart is és beszerelem.

 

Előzmény: Mi.La. (1685)
NagyMarton Creative Commons License 2019.12.07 0 0 1686

Nagyon jó és részletes leírás! Nekem OFF autóm van, amihez a nagy eszemmel nem kértem 10 ezer Ft-ért a tükörfűtést. Bár még ez alapján sem mernék nekiállni, de tanulságos volt olvasni.

Előzmény: Mi.La. (1683)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!