Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mudman Creative Commons License 2017.03.12 0 0 426

Szuper, ha már van vizsgája, tuti szeretnék csomagtartót rá. 

Előzmény: vm_motor (425)
vm_motor Creative Commons License 2017.03.11 0 0 425

Mindig elfelejtem meg írni; voltam a vas telepen vállalnák a csomagtartó készítését, 50eft körül.

Konkrét árat csak a pontos méret ismeretében tudnak mondani.

Mintának van 1 eredeti angol csomagtartóm ( csak az már annyira szétrothadt, hogy lyukasak a csövek ). Az hasonló mint ami az én kocsimon van, szerintem az áll jól neki.

Csomagtartó nélkül nekem nagyon  furcsa. ( Az meg ez)

vm_motor Creative Commons License 2017.02.23 0 0 424

Én kertes házban lakom itt jobban van hely, meg még páran (persze nevükben nem nyilatkozom),

de valahogy, biztos meg oldjuk, ha ilyen gondod van. Kidobni kár használható cuccot, mert utána biztos kell, mint írtam már.

 

Előzmény: mudman (423)
mudman Creative Commons License 2017.02.22 0 0 423

Sajnos nincs helyem a temérdek cuccnak. A donornak is mennie kellett a bértartásból, és éppen nem tudtam hova tenni. 

Előzmény: vm_motor (422)
vm_motor Creative Commons License 2017.02.22 0 0 422

Akkor a polifoam miatt nézett ki jól a cső ilyesmit gondolok nyárra, mint a képen a vezető ülés mögött a párhuzamos két "vastag" cső, a többi nem lesz, én nem nagyon szállítok senkit.

 

Az én csomag tartom az a gyári másolata Szegeden a http://www.britishparts.hu/kapcsolat.php

segítségével ( tőlük rendeltem), valaki szegeden gyártotta, akkor 60eft-volt. Mondjuk nem tudom hány kg, de nem nehéz, csak persze több ponton elvolt b..va, valamiért rövidebb lett, a tartok bele értek a tetőbe, a leszorító lemezek nem szorítottak le. Ezekre figyelj a netán onnan akarsz rendelni.

Ha van valaki aki le gyártja akkor van egy gyárim mintának (azon már át rozsdásodtak a csövek) és ártól függően nekem is kellene.

Mondjuk meg kérdezem itt a vas telepen, ott foglalkoznak gyártással is. Vastag falu gázcsőből 1 hajlítóval nem egy nagy mutatvány, szerintem. (Jövő hét pénteken járok arra).

 

Én nem nagyon dobok ki, adok el semmit, mert rövid időn belül pont az kell/kellene; persze ha van akkor nem kell, de az is jó.....

Előzmény: mudman (421)
mudman Creative Commons License 2017.02.22 0 0 421

Nem, nem maradt. Egyszerű csövekből volt gányolva, én meg húztam rá polifoam héjakat, hogy ne verjék szét benne a fejüket az utasok. Pár évig ponyvával használtam, de mivel ez is valami barkács szar volt, ez sem tetszett. Idétlen kis kampókat csavarozott az előző tulaj az ablakkeretbe, abba volt beakasztva a ponyva. Nagy mágus volt, felújítás közben rengeteg olyan megoldásba futottunk bele, amitől szívbajt kapna bárki.


Aztán sikerült szerezni egy donort, annak a hosszú, csukott teteje került rá, most is az van rajta. Meg egy másfél mázsás tetőcsomagtartó, amitől szeretnék megszabadulni és valami csinosabb, könnyebb szerkezetet rátenni. A sokáig Sopron környékén ismerős kertjében álló donor maradékát meg eltékozoltam, odaadtam valakinek ingyen, csak pár szirszart kértem belőle. Már bánom. 

Előzmény: vm_motor (420)
vm_motor Creative Commons License 2017.02.21 0 0 420

Az a " bukócsövezés" maradt?; nekem tetszik.

Előzmény: mudman (419)
mudman Creative Commons License 2017.02.20 0 0 419

Én bizony. Az autó épp hogy lábra állt, így ennek örömére gyorsan leautóztunk vele a haverokhoz Balatonra. Itt még a tuning Robur rugók voltak alatta, így az egész autó annyit rugózott, amit a gumik engedtek. Az M7-es pedig betonlapokból állt, és az autó minden zöttyenésnél előre-hátra billegett. Másnapra olyan nyakizomlázunk lett, hogy ihajj. 
Aztán a Berekben a másfél méteres nádban bohóckodtunk vele, persze elakadtunk valami fatuskón, stb. Jó nyár volt. 

Előzmény: vm_motor (416)
levvagen Creative Commons License 2017.02.20 0 0 418

Szerintem is drága, nekem biztosan. valószínűleg jó állapotban van, fűtött garázsban állt, évente egyszer elmentek vele parádézni, km sem lehet benne túl sok.

 

Ez viszont nem rossz:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/series/land_rover_series_109d-11158134

Előzmény: vm_motor (411)
levvagen Creative Commons License 2017.02.20 0 0 417

Azért itt is határeset ám! részletes élménybeszámolót meg végképp nem kérünk:)   Az autó viszont jól néz ki, tető nélkül is.  Ponyvás lesz?

 

Előzmény: mudman (415)
vm_motor Creative Commons License 2017.02.20 0 0 416

Jó! Te vagy a sofőr?

Előzmény: mudman (415)
mudman Creative Commons License 2017.02.19 0 0 415

Elnézést, hogy ideteszem, de most akadt a kezembe. Máshol meg nem értenék meg. :) Azt hiszem 1998-at írunk:

vm_motor Creative Commons License 2017.02.14 0 0 414

Feb.15. 10órakor a discoveryn: Autókereskedők / 1965-ös Land Rover IIA /Wheeler Dealers / 1965 Land Rover IIA/ angol ismeretterjesztő filmsorozat, XIII / 7. rész

vm_motor Creative Commons License 2017.02.14 0 0 413

Csak a kocsi "fiatal", bár ez is S2 alapon van, fénykorában platós volt, 6h-motorral.

 

Előzmény: levvagen (412)
levvagen Creative Commons License 2017.02.13 0 0 412

S3 ? Fiatalságot akartál írni nem?

Előzmény: vm_motor (410)
vm_motor Creative Commons License 2017.02.06 0 0 411

Valakinek?

( Bár szerintem nagyon drága.)

http://www.camo.co.at/produktdetails.aspx?ARTID=4198

 

vm_motor Creative Commons License 2017.01.29 0 0 410

Most látom időközben S3-ra váltottam. Az öregség, hiába, no.

Előzmény: vm_motor (409)
vm_motor Creative Commons License 2017.01.27 0 0 409

 Én azt fogom csinálni, hogy a légtelenítő csavar helyére is rakok 1 csövet és a légtelenítőt valahol fent helyezem el, úgy hasonlít legjobban az eredeti megoldásra ,( bár nincs ilyen gondom). Légteleníteni is könnyebb.

Ebből is csak az jön le, hogy a régi jobb volt. Egy S2-nek tuti nincs ilyen gondja, mivel a munka henger függőlegesen áll.

Előzmény: vm_motor (408)
vm_motor Creative Commons License 2017.01.26 0 0 408

Ki kristályosod bennem, ez lehet, ezért ide is be másolom:

"János Hatalyáknak lesz igaza légtelenítési gond lesz, mert mindenki 1xüen a V8 szerint szereli( munka henger végében 1 légtelenítő csavar), de az/ez ettől komolyabb/bonyolultabb.Még esetleg a toló rúd is lehet a V8"

 

Persze a V8 és a S3 munkahenger sem u.a.

Előzmény: vm_motor (407)
vm_motor Creative Commons License 2017.01.25 0 0 407

LRTE-ről:

 

"Kedves Landy rajongók! Reményekkel teli írok, hátha valaki tud megoldást a problémámra. Series IIa, diesel váltó az alábbi hibajelet produkálja. Hidegen úgy vált, mint a vaj, de ahogy felmelegszik 15-20 után egyik sebességet sem lehet berakni. Olaj az előírt van benne. Esetleg van valakinek tippje? Előre is köszönöm."

 

Valaki?

(Az én ötleteimet oda írtam)

vm_motor Creative Commons License 2016.12.20 0 0 406

Köszönöm.

 

Én foncsort cseréltem, "szocialistára"( lada, ifa, trabant stb.)

 

Egy másik fórum köszöntőjében meg ezt írják:

"Arra gondoltam, hogy itt lehessen beszélgetni, ha valamit eladnál, meghirdetni, ha valamit kitaláltál, valamire rájöttél elmesélni a többieknek . Ha segítséget kérsz, kérdeznél, arra is ez a legjobb hely . Mindezt a Murder Incorporated és hasonló ostoba indexes moderátor seggfejek nélkül."

 

Bár nekünk ilyen gondunk nem volt, de az Indafoto tényleg undorító.

Előzmény: levvagen (405)
levvagen Creative Commons License 2016.12.20 0 0 405

Meg is történt.      Laci téged már fel is vettelek tagnak! utólagos engedelmeddel. mert én egyedül nem lehetek csoport:)

szeretettel várok mindenkit:   https://www.facebook.com/groups/1623129401323945/

Előzmény: levvagen (404)
levvagen Creative Commons License 2016.12.19 0 0 404

Hogy rohadna meg ez a tetü index, nem lehet képeket, hivatkozásokat meg egyebeket kényelmesen feltöltögetni. lehet, hogy át kellene vackolódni a FB-ra 

levvagen Creative Commons License 2016.12.19 0 0 403

Ma meguntam, hogy nem látok és komoly beruházásra szántam el magam:

 

  és  120 ft-ért vettem két ilyen átalakítót.                                                                                  Ez az R2-es izzót
alakítja H4-esre.
A 40/45 helyett 55/60 Wattal vakítok.                                                                                    

vm_motor Creative Commons License 2016.12.15 0 0 402

Sebaj, sőt már a másikon van egy ilyesmi vita.

Oda is oda tettem a magamét.

Előzmény: mudman (401)
mudman Creative Commons License 2016.12.15 0 0 401

Túl vagyunk amúgy, csak a "jajgathat, aki akar-ra" jelentem meg károgni. 

 

Előzmény: vm_motor (400)
vm_motor Creative Commons License 2016.12.15 0 0 400

Sajnálom ha így érzed azt hittem ezen túl vagyunk; és igen én így használom az autómat hiszen ezért vettem---meg sok más , inkább érzelmi okból---- mert ez bírja "szó" nélkül.

Igyekszem nem "sokkolni" senkit, tényleg azért tettem a képeket amit írtam, már hogy szép színes fórum legyen.

A véleményed meg a tied, engem nem igazán befolyásol, de persze örülök a kritikának( hátha tanulok belőle) és ,hogy törődsz velem( sőt a környezetemmel is), sőt még annak is, hogy olvasod a fórumot; nem vagyunk egyedül.

Előzmény: mudman (399)
mudman Creative Commons License 2016.12.15 0 0 399

Megszólítva érzem magam, úgyhogy nem okozhatok csalódást. Jajj, jajj! :)

Továbbra is szörnyen felelőtlen dolognak tartom ezt a fajta autóhasználatot, de mivel még életben és szabadlábon vagy, úgy látszik szerencsés vagy te is és a környezeted is. Amit őszintén remélek, hogy így is marad. 

Előzmény: vm_motor (397)
vm_motor Creative Commons License 2016.12.15 0 0 398

Meg van a bontó: http://www.ronbolleboom.nl/

Előzmény: vm_motor (396)
vm_motor Creative Commons License 2016.12.15 0 0 397

 

Csakhogy szép színes, magazin legyen,( meg hadd jajgasson aki akar) .

 

Előzmény: vm_motor (396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!