Mindig elfelejtem meg írni; voltam a vas telepen vállalnák a csomagtartó készítését, 50eft körül.
Konkrét árat csak a pontos méret ismeretében tudnak mondani.
Mintának van 1 eredeti angol csomagtartóm ( csak az már annyira szétrothadt, hogy lyukasak a csövek ). Az hasonló mint ami az én kocsimon van, szerintem az áll jól neki.
Csomagtartó nélkül nekem nagyon furcsa. ( Az meg ez)
Akkor a polifoam miatt nézett ki jól a cső ilyesmit gondolok nyárra, mint a képen a vezető ülés mögött a párhuzamos két "vastag" cső, a többi nem lesz, én nem nagyon szállítok senkit.
segítségével ( tőlük rendeltem), valaki szegeden gyártotta, akkor 60eft-volt. Mondjuk nem tudom hány kg, de nem nehéz, csak persze több ponton elvolt b..va, valamiért rövidebb lett, a tartok bele értek a tetőbe, a leszorító lemezek nem szorítottak le. Ezekre figyelj a netán onnan akarsz rendelni.
Ha van valaki aki le gyártja akkor van egy gyárim mintának (azon már át rozsdásodtak a csövek) és ártól függően nekem is kellene.
Mondjuk meg kérdezem itt a vas telepen, ott foglalkoznak gyártással is. Vastag falu gázcsőből 1 hajlítóval nem egy nagy mutatvány, szerintem. (Jövő hét pénteken járok arra).
Én nem nagyon dobok ki, adok el semmit, mert rövid időn belül pont az kell/kellene; persze ha van akkor nem kell, de az is jó.....
Nem, nem maradt. Egyszerű csövekből volt gányolva, én meg húztam rá polifoam héjakat, hogy ne verjék szét benne a fejüket az utasok. Pár évig ponyvával használtam, de mivel ez is valami barkács szar volt, ez sem tetszett. Idétlen kis kampókat csavarozott az előző tulaj az ablakkeretbe, abba volt beakasztva a ponyva. Nagy mágus volt, felújítás közben rengeteg olyan megoldásba futottunk bele, amitől szívbajt kapna bárki.
Aztán sikerült szerezni egy donort, annak a hosszú, csukott teteje került rá, most is az van rajta. Meg egy másfél mázsás tetőcsomagtartó, amitől szeretnék megszabadulni és valami csinosabb, könnyebb szerkezetet rátenni. A sokáig Sopron környékén ismerős kertjében álló donor maradékát meg eltékozoltam, odaadtam valakinek ingyen, csak pár szirszart kértem belőle. Már bánom.
Én bizony. Az autó épp hogy lábra állt, így ennek örömére gyorsan leautóztunk vele a haverokhoz Balatonra. Itt még a tuning Robur rugók voltak alatta, így az egész autó annyit rugózott, amit a gumik engedtek. Az M7-es pedig betonlapokból állt, és az autó minden zöttyenésnél előre-hátra billegett. Másnapra olyan nyakizomlázunk lett, hogy ihajj. Aztán a Berekben a másfél méteres nádban bohóckodtunk vele, persze elakadtunk valami fatuskón, stb. Jó nyár volt.
Szerintem is drága, nekem biztosan. valószínűleg jó állapotban van, fűtött garázsban állt, évente egyszer elmentek vele parádézni, km sem lehet benne túl sok.
Feb.15. 10órakor a discoveryn: Autókereskedők / 1965-ös Land Rover IIA /Wheeler Dealers / 1965 Land Rover IIA/ angol ismeretterjesztő filmsorozat, XIII / 7. rész
Én azt fogom csinálni, hogy a légtelenítő csavar helyére is rakok 1 csövet és a légtelenítőt valahol fent helyezem el, úgy hasonlít legjobban az eredeti megoldásra ,( bár nincs ilyen gondom). Légteleníteni is könnyebb.
Ebből is csak az jön le, hogy a régi jobb volt. Egy S2-nek tuti nincs ilyen gondja, mivel a munka henger függőlegesen áll.
Ki kristályosod bennem, ez lehet, ezért ide is be másolom:
"János Hatalyáknak lesz igaza légtelenítési gond lesz, mert mindenki 1xüen a V8 szerint szereli( munka henger végében 1 légtelenítő csavar), de az/ez ettől komolyabb/bonyolultabb.Még esetleg a toló rúd is lehet a V8"
"Kedves Landy rajongók! Reményekkel teli írok, hátha valaki tud megoldást a problémámra. Series IIa, diesel váltó az alábbi hibajelet produkálja. Hidegen úgy vált, mint a vaj, de ahogy felmelegszik 15-20 után egyik sebességet sem lehet berakni. Olaj az előírt van benne. Esetleg van valakinek tippje? Előre is köszönöm."
Én foncsort cseréltem, "szocialistára"( lada, ifa, trabant stb.)
Egy másik fórum köszöntőjében meg ezt írják:
"Arra gondoltam, hogy itt lehessen beszélgetni, ha valamit eladnál, meghirdetni, ha valamit kitaláltál, valamire rájöttél elmesélni a többieknek . Ha segítséget kérsz, kérdeznél, arra is ez a legjobb hely . Mindezt a Murder Incorporated és hasonló ostoba indexes moderátor seggfejek nélkül."
Bár nekünk ilyen gondunk nem volt, de az Indafoto tényleg undorító.
Sajnálom ha így érzed azt hittem ezen túl vagyunk; és igen én így használom az autómat hiszen ezért vettem---meg sok más , inkább érzelmi okból---- mert ez bírja "szó" nélkül.
Igyekszem nem "sokkolni" senkit, tényleg azért tettem a képeket amit írtam, már hogy szép színes fórum legyen.
A véleményed meg a tied, engem nem igazán befolyásol, de persze örülök a kritikának( hátha tanulok belőle) és ,hogy törődsz velem( sőt a környezetemmel is), sőt még annak is, hogy olvasod a fórumot; nem vagyunk egyedül.
Megszólítva érzem magam, úgyhogy nem okozhatok csalódást. Jajj, jajj! :)
Továbbra is szörnyen felelőtlen dolognak tartom ezt a fajta autóhasználatot, de mivel még életben és szabadlábon vagy, úgy látszik szerencsés vagy te is és a környezeted is. Amit őszintén remélek, hogy így is marad.