No van 1 ilyenem is melós kocsinak és elég jól bírja 250e környékén is. Igaz nem kombi :)
1200 kilót húzhat fékezettből 400 at fék nélkül és húzza is, sőt 1500 at is húzott már és nem halt bele :) Viszonylag rövid az 1-es így jól viseli a futózást, gyári a kuplung még mindig
( kopp-kopp-kopp)
Teljes értékű pótkerék belülről a csomagtartó aljában van aminek a közepében és a környékén pár dolog elfér. (bika kábel kötél emelő 3szög eü doboz stb)
Viszonylag magas az alja magasabb mint az új Lancernek de hogy hány centi ? Az újnak is az eleje van lent igazából. Gyakorlatilag tökön-babon járunk vele de nem nem nagyon verjük oda, nem kell nagyon kerülgetni a gödröket mit egy Civic-el.
--A többit majd megmondják a kombisok és kijavítanak ha a kombinak más lenne a megengedett vontatása.
A gyári MITSUBISHI -34 fokos készrekevert egyébként. Én olyant vásároltam utántöltés céljából. Amikor újan átvettük az autót, nem volt max. szinten a kiegyenlítő tartályban a folyadékszint, így vettem egy gyári 5 literest, hogy kipótoljam.
Nem tudom amit írtál azt katalógus szerint választották-e vagy sem.
Magamnak ezt választom amikor elérkezik a hűtőfolyadék csere: MOTUL INUGEL OPTIMAL, organikus.
Készrekevert -37 fokos és szépen szerepel rajta a MITSUBISHI ajánlás. MOTUL olajkatalógus is ezt javasolja. Nem is drága, van vagy 1.400 Ft/l.
Többnyire a kúpos jó a vasfelnihez. Viszont az alufelnink az gyárilag tehermentesítő alátétes anyákkal van csavarozva.( De léteznek kúpos csavaros alufelnik is.) Itt van két kép a különbség jól látható :
Én kicsit hosszabban megnyomom az info gombot és csak az apró felkiáltójel világit stabilan, nem villog ha guminyomás nem megfelelő, vagy tpms szenzor nélküli felni van az autón. Nem avatkozik be csak jelez.
Akkor valami újabb kiadás talán a tiéd? Info gomb teszi be kicsibe az ikont és ott nem villog, de lehet kell neki pár perc mire abba hagyja a villogást már nem emlékszem pontosan. Sajna nem tudom fotózni mert kerékcsere most hétvégén lesz. Legfeljebb beszámolok akkor is hogy az enyém mien hisztit vág le :)
-Ugyan nekem is villogott a napokban de a benya miatt mert 1 tankkal sikerült ezer km fölé jutnom, aztán mikor már csak 100km re való marad akkor bedobta a service required üzit a sárga tankolós ikonnal :)
Majd megszokja hogy nincs TPMS :)
A pirosan világító lámpák az igazán veszélyesek ez csak figyelmeztetés
Gondolom az alacsony guminyomás figyelmeztetőről beszélsz és nincs TPMS szenzor a téli kerekekben. Megnyomod az info gombot aztán csak a kicsi sárga ikon fog már világítani. Igaz minden motorindításnál kell nyomkodni. Évek óta így járok én is telente és jól el is vagyok vele. Ha idegesít a picike ikon is akkor fekete szigszalag darabbal kitakarod a műszerfalon tavaszig :) Ha az is idegesít akkor kb 100 ezerrel elmész a szervizbe vagy egy profi gumishoz és ha szerencséd van kapsz vissza :)
2 db bal első standard fekete - sajnos lukas a kuplungozó láb sarkánál, ezért vettem mindig újat
2 db jobb első standard fekete - igen szép állapotúak
2 db bal hátsó standard fekete - igen szép állapotúak
2 db jobb hátsó standard fekete - igen szép állapotúak
FŐNIX autószőnyegről rendelt, típusspecifikus:
1 db bal első Executive plüss fekete - szép állapotú
1 db jobb első Executive plüss fekete - szép állapotú
1 db bal hátsó Executive plüss fekete - ki sem volt bontva soha, új
1 db jobb hátsó Executive plüss fekete - ki sem volt bontva soha, új
...túl vastagnak éreztem, plusz a gyári sport pedál szett miatt éppen elérte a pedál szélét, így fariban kaptam egy másikat, vezető oldali vékonyabb és máshogy van kivágva
1 db bal első Style plüss fekete - szép állapotú
...ezt meg simán csak éppen vastagnak éreztem, úgyhogy vettem gyári MITSUBISHI prémium szettet, szürkét, most ez van az autómban
Hidegben a felhasznált anyagok miatt pont ilyen ropogó hangot ad de nem befolyásolja a jármű üzemét, én rendszeresen átnézetem az autóm (főleg hogy még amúgy is garanciális) és a szervizbe ahova járok ismerik a problémát, ha kérem szétkapják a toronycsapágyat és befújkálják valami spray-vel és ideig óráig jó de később hidegben úgyis előjön. Ha fűtött garázsból állok ki nincs hangja, de ha pl asszonykámnál vagyok pesten és a ház előtt alszik az autó már ropog mint állat, tegnapelőtt is ropogott reggel. Pont letojom, amig egyébként problémát nem okoz és fizikailag nincs baja süsse meg a Micu, szar anyagokat párositott ösze.....
Nyár elején vettem az autót, most jött a hideg es nálam is ropog a toronycsapágy :(
Visszább lapoztam a fórumot es sok bíztatót olvastam. Tényleg nem sokat ér a csere?
Letört a bal oldali tükör az autóról! Vagyis az a műanyag tört el ami a kasztni és a tükör ház között van. A ház és a tükör lap is sértetlen maradt. Azt a műanyagot lehet valahonnan külön beszerezni? Érdemes ragasztani?
Ami gond még, hogy a három csavart ami a házhoz rögzíti, nem tudom megmozdítani!