Ezzel az a baj amikor 5 személy akar beülni. És ez igen gyakori, főleg péntek-szombat éjjel. Ráadásul egy 4 tagú családot az összes nyaralós cuccával nem lehet elszállítani vele sem a reptérre, sem pedig a pályaudvarra és vagy komoly az esély rá hogy nem fog sikerülni. Egy taxiba öblös és magas csomagtér kell, valamint szükség szerint lehetővé kell tenni az 5 ill. 6 fős személyszállítást is. A piacképesség ezen a területen egészen mást jelent, mint a hagyományos autózásban. :) Ettől még a Lexus továbbra is nálam a király.
Nem túl jók a Totoja' szervízmutatók már egy ideje. Nem engedheti meg magának egy taxiszolgáltató vállalkozás, hogy nem tervezhető szervíz baszakodások miatt álljanak olykor az autói, mert nem elég hogy nagyok a költségek (mert japán), hanem ilyenkor még árbevétel sincs. Döntöttem: Honda CR-V Hibrid lesz 4 éves lizingben. Üzembiztos, nagy és nagyon jó a finanszírozása. Megy még a sikítozás a többiek részéről, de leszarom. Szerencsére az 51%-om mindent visz. :)
Lehet számtalanszor kérdezték már , ha volt mástól a kérdés akkor bocs!
A kérdésem :
*honnan tudnék magyar nyelvű Insight használati útmutatót letölteni?
*megcsináltam a soron következő olajcserémet, s az istenért sem tudom km re állítani a visszaszámlálási periódust (B menüben van s napokat számlál vissza) hogyan tudnám km re állítani ?
*180000km van a verdában mikor ildomos gyertyákat cserélni benne?
Megerősítve. :) Szeretnénk egy taxis szekciót összehozni az egyik családi vállalkozásunkban és harcos körök mennek liter kávék mellett kb. 3 hónapja arról, hogy melyik típust válasszuk, de én mindig csak a Hondához kilyukadok ki. :) Az Insight-nál megtapasztalt üzembiztonság és kötelező szervízhez köthető anyagolcsóság tényleg mindent visz. Nyilván nem az Insight méret jó taxira, de gondolom a CR-V Hibrid sem lesz megbízhatatlanabb típus ennél. A többiek a Grand Scenik (benzin 1.3 turbo) mellett lobbiznak. Előtte volt még vita Skoda Oktávia és Superb aztán Prius +, megafaszom mellett, de aztán sorban dobtuk ezeket a projecteket. :D
Épp a héten voltam pécsi szakszervízben (éves oljacsere, szűrőcsere, átvizsgálás). Észrevették, hogy a légszűrő dobozán az egyik rögzítő pöcök eltört. Képesek ezt megrendelni és kicserélni, anyag és munka 600.- Ft :-) Szerintem megér egy próbát szakszervízben, lehet belőle kellemes meglepetés.
Amerikai oldalakon (nagy forum) sokszor leirtak a hideg uzem darabossagat, es hogy ez normalis. Ha melegen nem lesz finomabb, az viszont mar problemat jelezhet.