Aha, akkor mostantól évente átvizsgálás, de elvileg max fékolaj és olaj marad 2 éves... kösz a tippeket-infót! (nekem 40 van benne és valóban tavaly kb egyszerre volt a 30ekm/2év)
Zenehallgatás: én SD kártyára pakoltam fel a zenéket, annak van egy slotja a kesztyűtartóban és van egy usb slotod is, de én azzal telót csatlakoztatok, pendrive-to sosem próbáltam...
Az első olajcsere 30.000 km vagy 2 év. Az első átvizsgálás is akkor. Utána már évente kell átvizsgálásra vinni 15-18.000 ft. ért. Ott csak átnézik az autót nem cserélnek semmit. De az 1 évet az utolsó szerviztől kell nézni, nem az autó születésnapjától.!!! Erre még rájön az autó 3 éves korában a fékolajcsere. Persze ebben a nagy katyvaszban könnyen lehetnek átfedések amiket ők kihasználva rápróbálnak beszélni még valami plusz szolgáltatásra. Gondolom te tavaly ilyenkor voltál 30.000 olajcserés szervizen.
Az enyém most lesz 3 éves. Nemrég voltam vele szervízben és csak a fékolajat cserélték le. Igaz hogy tavaly óta csak 6500 km ment bele. 2 évesen volt motorolaj csere.
Csalódni biztosan nem fogsz, kivéve persze ha többet szeretnél kapni mint amire befizettél... de gondolom ültél benne és kipróbáltad, úgyhogy nagy meglepi nem lesz... főleg nem kellemetlen! :) :)
Átadásban ahogy emlékszem, itt talán mindenkinek a szerződésben vállalt határidő lejárta előtt (de nem sokkal) teljesítettek!
Ma rendeltem egy Sportline 1.5TSI automata váltóst (versenykék metál). Suzuki Vitaráról érkeztem, remélem nem fogok csalódni. Visszaolvasva itt is vannak gondok bőven. Mik a tapasztalatok a gyártással, szállítással?
egy kérdés: vajon miért hittem én azt, hogy a 2 éves olajcsere periódus 2 éves átvizsgálást jelent? most tök váratlanul feldobta az autó, hogy nemsokára éves szervizre kell vinnem és kicsit meglepődtem?!
Lehet, hogy az első évben is vittem csak már nem emlékszem rá, mert nekem csak az olajcserés tavalyi szerviz rémlik? szóval évente kell vinni, csak olajat nem kell évente cserélni, vagy valamit benéztem?
anno nekem is csak úgy adtak kedvezményt, hogy magánszemélyként amit a konfigurátor megad, vagy vegyem cégként, akkor jár (asszem) fix 8%... uh céggel vettük meg aztán megvettem a cégből...
mondta is a kereskedő, hogy olyan kevés van belőle (januárban rendeltem, addigra a kereskedő az éves kvótájából már 80-90%ot eladott), hogy esze ágában nincs se neki se az importőrnek alkudoznia... ami persze érthető... vw magasabb "alkulehetőségről" én is tudtam, voltam is szalonban de nekem úgy se jött ki anno a matek...
11 418 950 ből engedtek 1 418 950.Ehhez még elengedték a 80 000 ft üzembehelyezési költséget meg kaptam 40 000 ért gumiszőnyeget. Amit tudtam, hogy 17% mozgásterük van. Azt a tanácsot kaptam miután összeraktam az autót az árból vonjam ki a 17% ot és közöljem velük, ha nem tetszik nekik az ár álljak fel az asztaltól úgy is vissza fognak ültetni. Bejött. Ha nincs haszna rajta akkor is növeli az eladott darabszámot. A Skoda 9 600 000 lett volna 1.6 TDI DSG ugyan ezekkel az extrákkal. Arra egy fillér kedvezményt nem akart adni. Szerintem azért mert akkoriban volt új a Karoq. Egyedi gyártású az autó.
Theman; Nálunk fater tavaly vett egy rav4-et, nekem azért az jobban tetszik mint a faroq és jobbnak is éreztem... kényelem, külső-belső design, anyagigényesség, menetkomfort (az övé hibrid, szóval fogyasztásban is üti bőven az 1.5dsg-t) Egyedül a középkijelző kezelése tűnt sutának és feleslegesen bonyolultnak, mondjuk ki konkrétan sz@rnak a skodához képest... de mivel nagyon más méret és árkategória ezért anno mi nem is gondolkodtunk rajta... nálam anno vitara és a sportage és persze ateca/tiguan volt még véleményes...
buzuki a kisebb méret és nem variálható felszereltségek, a sportage a nekem nemgyerebe forma, a tiguan az ára, az ateca meg a majd egy éves várakozási idő miatt esett ki végül...
Gáborka; azért egy 2.0 tiguant megkapni egy 1.6 faroq áráért az elég nagy mázlifaktor... gratula hozzá, nem tudom hogy csináltad... azt tudom elképzelni, hogy a vw készleten volt vagy esetleg kiállított autó volt, míg a karoq valszeg csak rendelésre tud érkezni... mert amúgy kb 3misi az árkülönbség... és ennyire ritkán jófejek az importőrök... :D (én anno megnéztem és nekem kb 1,5 misivel lett volna drágább "ugyanaz" tiguanban)
Ha tetszik a Tiguan azt is nézd meg. 2018 februárban a TDI 2.0 DSG -t pont ugyanannyiért hoztam el mint a Karoq 1.6 TDI DSG lett volna. Magánemberként ismeretség nélkül. 193 cm 125 kg. vagyok 4 tagú családnak kerestünk autót. Nem kértünk pótkereket így hatalmas csomagtartója van. Nyaralások alatt csomagok, autópálya, város, vegyeshasználat, 6.L, 150-160 nál autópályán a légellenállás végett már ez is 7,5.
Igen, drágábbak is voltak. De úgy voltam vele ha valami annyira megtetszik, legyen, egyszer élünk. De nem voltak jobbak,valahogy fáradtabbnak tűntek.(nekem). És csak kívülről voltak sokkal nagyobbak,belül ez nem érződött.
kicsit off, de; amiket felsoroltál azok méret alapján sokkal inkább kodiaq kategóriába tartoznak! (árban és minőségben meg inkább VW semmint Skoda szintűek hiába ugyanaz a konszern)
de az mondjuk jó hír, ha ezek közül a karoq nyerte el a tetszésedet :D
Mikor vettem, én ebben a kategóriában nézegettem. Akkor ez volt a legjobb ebből a szempontból, a Honda-ban béna volt az üléspozíció (nekem), magasra másztál, de a magas padlóhoz képest mégis alacsonyan ültél, ez volt a legjobb kompromisszum, pedig megnéztem 8-10 autót.
Lehet, hogy hosszúak a lábaim. Mindenesetre nekem úgy kényelmes vezetni, ha az ülőlap végig megtámasztja a combomat és a lábam nem a sarkamon támaszkodik, szívem szerint még hátrább tolnám az ülést egy picit, de azért így sem kényelmetlen.
A hátsó üléseken nálam ritkán ülnek, ezért a hátsó üléssort előbbre szoktam tolni és így még nyerek csomagteret. Nagyszerű a Varioflex ülés.
Érdekes kérdés ez a fogyasztás, autópályán csomagokkal, klímával 130-140-es tempónál 8-9 liter volt a fogyasztás, az imént megnéztem, az utolsó ezer km-en, javarészt város-külváros 8.0 liter átlagot mutat.
Készítettem két fotót a hátsó lábtérről teljesen hátratolt első ülés mellett. 192 centi vagyok, a hátsó lábtér középen 10 cm.,
Én bevallom, kicsit másképp gondolkodnék a helyedben... sztem 4 havonta 1 út, amikor 4en felnőttek el kell férjetek csomaggal (odavissza 2200km-en ha jól értem), az nem olyan szempont amit az autóvásárlásnál érdemes figyelembe venni... ha ez heti rendszerességű lenne akkor persze más a szitu... de így, én nem ezt, hanem az egyéb szempontokat venném figyelembe, hogy mire kell egyébként?!
az logikusnak tűnik, hogy nagyobb az octavia beltere hátul (bár érzésre ez marginális különbség lehet, mert nem egy fabiat nézünk egy kodiaqhoz + Te meg amúgyis a sofőr vagy, Te el fogsz férni kényelmesen :D),
de a csomagtartójában viszont már nem vagyok biztos, főleg, hogy oct sedan... a karoq szinte biztosan jobban pakolható (főleg ha csak defektjavítót vagy kisméretű pótkereket kérsz és nem a teljesértékűt ami levesz kb 5 centit a csomagtér aljából)
a fogyasztása - pályán - a duplokocka forma miatt biztos rosszabb a karoqnak mint az octvianak...
Én egy picit máshogy látom. Szerintem a hátsó lábtér nagyon jó, a magas üléshelyzet is segít, én 184 cm magas vagyok, és magam mögé beülve bőven van hely.
A fogyasztás a pillanatnyi kijelzőn tempomat 135 re állítva 9.5 körül áll. Kicsit kevesebbre emlékeztem én is, ha nem látom 6 liter körülit mondok, de az utóbbi hetekben, napokban sokat pályáztam és pont ezt néztem. Lehet szél is volt, de attól még ennyi.