Szóval, lehet, hogy más nem így élte meg, de velem az történt, hogy megjelent egy banner fent, ami közölte, hogy határidőig "tanúsításra" van szükség, különben nem használhatom a Wise-ot. Rákattintottam, és egy szót nem mondott arról, hogy mit akar elérni és miért, csak rögtön kérdésekkel jött. Szerintem ez nagyon rossz, és nem is jellemző a Wise-ra. Ezek mellett nincs "help" gomb meg semmi ilyesmi, és mindezek tetejébe a cucc rosszul is működik, mert ha rosszat választasz, mint én tettem, akkor egy bizonyos ponton nem lehet továbblépni, így elakadsz.
Összességében olyan volt, mint amikor kiadnak egy feladatot valakinek, és mindent rosszul csinál, ahol döntést kell hoznia. :) És mondom, én pont szeret(t)em a Wise-ban, hogy általában nem ilyen. Nem ragozom tovább. :)
genuine kérdés volt a részemről, én sem tudom rá a választ. de lehet, hogy egy bizonyos pénzmogás vagy egy bizonyos jellegű használat esetén kiszúrják és kötelező a Business.
Bannert tett ki felülre, és nincs semmilyen Help gomb. De túlreagálom, gondolom. Most már egyébként mást kérdez, mint eddig szóval lehet, hogy fogok tudni válaszolni. Már nem ragaszkodik hozzá, hogy alkalmazott legyek, kikerültem abból a zsákutcából. Fura nekem, ahogy működik.
Valaki érti, hogy a Wise miért tesz fel nekem mindenféle kérdéseket, és kér tőlem bizonyító dokumentumokat "hitelesítés" címén? (Magyar felülettel használom per pillanat, és az "hitelesítésnek" hívja.) Szerintem nagyon gáz, hogy nem mondják el, mit akarnak tőlem valójában és miért.
Ráadásul tévesen benyomtam, hogy "munkabérre" használom -- mert nem volt olyan opció, hogy egyéni vállalkozó vagyok -- és most munkaszerződést vagy ilyesmit kér tőlem. És nem lehet innen visszalépni, hogy bocs, rosszat nyomtam, hadd próbáljam újra.
Szerintem ez egy tragédia. Eddig tökre bíztam bennük, hogy értik és normálisan kezelik az ügyfeleiket...
Valami törvényi szabályozás miatt csinálják? Miért nem lehet elmondani normálisan?
Revolut meghívás esetén 15eFt-ot adnak, ha a meghívott teljesíti a feltételeket, Az egyik leírt feltétel, h FIZIKAI kártyát kell rendelnie a meghívottnak (ami nem ingyenes vagy a kártyának van día vagy a kiszállításnak).
A kérdés, tényleg csak akkor adja meg a 15e-et, ha rendel fizikai kártyát is a meghívott? Ha nem rendel, akkor nem jár rá semmi?
Na most nekem a frissítéssel eltűnt a My Money fül, a Walletben meg csak szept.5-ig tudok visszamenni azon a kártyán, amiről GBITznék. (Másikakon júniusig). Ilyenkor mi van?
a cashbackről is kiderült, hogy szeptember 5-én romlott el, talán ennek a gbit-változásnak is van köze az akkor végzett módosításhoz... kizárni legalábbis nem lehet
Hi guys, this is Antonio from the Curve engineering team writing. What we have found is that you would be recieving your Curve cash cashback when the transaction is settled (usually the next business day) rather than immediately as it used to be until approximately the 5th of September.
This change of behaviour was introduced as a side effect, while working on another exciting feature.
Rest assured that if your transaction is settled you will be recieving your cashback. If you still don't see it, get in touch with the support though the app.
We are planning to restore the previous behaviour tomorrow.
Apologies for the trouble and thanks for notifying us about this.
a visszaállítás megtörtént, ma már rendesen működik amúgy
ios-en ez SOHA nem működött így, csak androidon. inkább az új dizájn érkezésével romlott el annál is, akinél eddig működött, szóval sok jóra nem számíts
Nekem még a régi van fent, de az megváltozott benne, h a GBIT-elt tranzakciók, nem maradnak az eredeti vásárlási dátumnál, hanem átkerülnek az átpakolás napjára és idejére. Ez eléggé nem jó, mert az eredeti dátumhoz kötődik inkább a tranzakció, mint az átpakoláséhoz így kérdésesség esetén nehezebb kideríteni, h mi is volt az a költés.
A 2.0-ban hogy van ez? Ha ott normálisam, akkor már indítom is a frissítést.