Helo.Nem tudom mennyit esznek a 2,4 motorok.Csak 2,5 motorok vannak a környéken én meg már csak azért is ilyet vettem mert ehhez sok tartalék alkatrészem van.Régóta transitozom ugyanis van 72-es billencsem(gyári kivitel kézzel kell tekerni a billentőt!!) 83as kicsi és egy 87es dula kerekü amiben 650000van és még gyári a mocija!A platósomban 133000van.Szerintem nem nagy munka 20cm emelni a ponyván.Nem hiszem hogy észre vehető a fogyasztáson 20cm. Szerintem a vezetési stíluson több múlik mert ezekkel az új 2,4ekkel sokkal gyorsabban lehet menni mint a régiekkel de épp ezért többet is ehet.Mohács .
Csak érdekesség képpen írok,van több tranzitom is egyik sem fiatal 90 es 88as De ami az érdekesség az a 85 ös duplakerekes hosszú magas gyári busz.Annak idején a Beatriche nevű rockbanda tulajdona volt.ezzel jártak koncertezni .Minimum450 ezer kilométer van benne,de kemény minuszokban is tökéletesen indul,bár olaj fogyasztása az van 10000/5l.A fogyasztása viszont 100-110es tempó mellett nem megy 9-10l fölé.
Mennyit futott a gép ? Azon,amit majd csütörtökön hozok el 2m magas felépítmény van,csak félek egy kicsit tőle ,hogy ez egy kicsit kevés . Igazából nekem az a magasság a szimpatikus,ami a tiéden is van(220 cm ).szerinted az a 20 centi fogyasztásban mennyire befolyásolja ? Egyébként azt hallottam,hogy ezek az újabb 2.4-es motorok kevesebbet fogyasztanak ,mint a régi 2.5-es.Hova valósi vagy ?
Helo.Igen ez még a régi vasblokkos.Az adagoló csere miatt lett jobb a fogyasztás,persze gyengébb is lett.Viszont sokkal megbízhatóbb és elhagyta azt az idegesítő szokást hogy gáz elvétel után még kb 1,5másodpercig pörgött a motor,gázadásra szintúgy gondolkodott.Ezért pl városban még fürgébbnek tűnik.A haverok trafóit is én javítom és úgy látom hogy a legbeváltabb a 95-2000évj bosch adagolós szívó diesel.A plató 4mhosszú 2,2m magas a ponyva.
Nekem '98 12-től van egy akkor vadiúj, középmagas, rövid,3 szem., 2.5 70 LE Transitom. Én alakítottam át 6 személyessé, akkor még lehetett.
A szűrőkön meg a 10 000-s olajcseréken kívül én 2x cseréltem első fékbetétet, meg egyszer a hátsó lengéscsillapítókat. Hogy ez utóbbiakat miért cseréltem ki? Mert azt gondoltam, hogy 190 ekm alatt már rossz kell hogy legyen. Hát tévedtem. Semmi változás nem történt. A régieken egy csepp folyást sem találtam.
Ja egy komplett zárgarnitúra csere is volt, mert az nem komplett aki ezt a kulcsot kieszelte.
Én eljárok 8-9 l-rel télen-nyáron. max 120 a vége A/C-vel, meg a nélkül is. Mivel télen az egész dobozt kell fűteni a fűtése elég halovány. Egy 2,4kW-s Truma állófűtés is került bele, így aztán sokkal kellemesebb.
Helló, az a transitos köcsög volt. Én a teherautókat elvből be szoktam engedni. szerintem is jó ötlet a klub, mind a két tranzitunkra kirakom a matricát, csak kéne valami ugyanolyan matrica mindenkinek. további jó éjt, és ha van valakinek szélességjelzője, ami lelóg a platóról. Üdv Ricsi
Helo.Érdekes dolog történt az autómmal.2000évj utolsó szériás turbó. Behalt a gázpedál meg a kompjúter ezért egy hagyományos szívó diesel adagoló került rá.Mindíg 14-15litert kajolt ,gondoltam a magas ponyva meg a dupla kerék miatt.Most viszont megelékszik 11-12literrel.Szerettem volna képet feltenni de valamiért nem jön össze.
Szerintem várjuk meg a többieket is, hogy mit szólnak hozzá.
Nem rossz ötlet a kicsi Transit Klub, de én azért gondoltam valami apró dologra hogy legalább az autókat ismerjük meg, akár beengedésről, akár csak egy intésről van szó.
Később akár egyforma autóval is járhatunk...:))))
Nemrossz ötlet. De lehetne valami olyat is amivel nemcsak nekünk jelezni hogy "Transit"osok vagyunk, hanem tudatni hogy nekünk is van egy kicsike kis Topic-unk.
Nem tudom mi lenne a jó de tényleg kéne valami.(Úgyhogy osztom a véleményed GGV :)) )
Gondoltam egy apró dologra (lehet, hogy korai), csak azért, hogy nehogy úgy járjunk egymással, mint én a héten.
A Rákóczi útra kanyarodtam a Rottenbiller utcáról jobbra. Éppen egy Ford Transit (új típus) állt előttem a dugóban, indexeltem, majd néztem a sofőr urat, hogy esetleg beenged-e (nem mászok rá senkire). Rámnézett, majd gáz(olaja)t adott a gépének, és ráállt az előtte levőre. Majd a Blahánál kimentem a jobb oldali sávba, hogy a Nyugati felé vegyem az irányt, megvárta míg odaérek (előttem nem ment senki) és index nélkül bejött elém. Gondolom büntetett. Tapsoltam neki, és elkanyarodtam mellette.
Ragasszunk fel valamit valahova, és azonnal megismerjük legalább az autóinkat.
Mondjuk mit szóltok két kicsi kék pöttyhöz a szélvédő bal alsó sarkában? Vagy legyen fehér?
Én meg konkrétan pesti, csak dolgozunk a Philip Morrisnak, oszt nekik meg Egerben van a raktáruk, és oda szállítom a kész dolgainkat az öreg jószággal (legutóbb pont ma voltam vele lent).
Streetsta
Helló, én úgytom fellehet rakni rá, csomó transiton van ami olyan mint az enyém. nem tud valaki hátsó szélességjelzőt a transitra? az egyik be**art. Király a conect !! üdv Ricsi