A D-442 felderítő úszó gépjármű (FUG)
A haditechnikai célú beruházások közül az egyik legnagyobb volt az 1960-as években, ráadásul nem licenctermékről, hanem hazai fejlesztésű eszközről van szó, amelyet exportáltunk is, és aminek a gyártása másfél évtizedig[...] Bővebben!Tovább »
Valamiért (egészen pontosan azért, mert a vincseszterem tele van ilyen témájú képekkel és videókkal) úgy érzem, hogy mostanában elég sok vaskerekű bejegyezés fog születni, ezért gyorsan ellövöm az ugyancsak mostanában készült autós képeimet, hogy a nem villamos- és[...] Bővebben!Tovább »
A régi Maz-os korszakomból maradt még kb. 1 utánfutónyi alkatrészem amit sajnálnék kidobni. Elsősorban gyári állopotra restauráláshoz használható beszerezhetetlen apróságok (karosszéria tartozékok, villamos cuccok, eredeti csavarok, kárpitok, tömkelege) de van néhány nagyobb új darab is pl. kuplungszerkezet, motortartóbak, stb. Irányár 30000 Örülnék ha egyben menne el az egész.
Azt javasolták, hogy keressem meg a MÁV igazgatóságát.
Teljesen felesleges, ott nem fogsz kapni.
Ha tényleg akarsz sínt, keress meg egy vállalkozót, aki vasutat szed fel (lehet az iparvágány is) még örülni is fog, hogy amit te veszel, azt nem kell "apróra" vágnia.
Van egy rossz minőségű képem, amin látszik, hogy a homlok és hátfal nagy hogy van felszerelve. 200x75mm-es "U" acél van összehegesztve "zártszelvénynek". Ez a traktor jobb és bal oldalán egy-egy főtartó, erre van felcsavarozva a homlok és hátfal. Ez az egész keret van felcsavarozva a traktor hátsó és első hídjára. Így az ütközési energiát ez a keretszerkezet veszi fel, szegény traktor "csak" cipeli az egészet. Igen, a traktor félig önhordó. A hátsó hajtóműház, sebességváltó, "darázsderék" önhordó, ehhez csatlakozik egy-egy vázdarab, amihez az első híd csatlakozik és erre támaszkodik a motor eleje is.
Voltam pályafenntartóknál. Annyi a sín, hogy belefulladnak, de nem engednek eladni belőle. Azt javasolták, hogy keressem meg a MÁV igazgatóságát. Én igazság szerint minél több sínt szeretnék, mert azért úgy lenne az igazi, ha lehetne kicsit mozdonyozni vele :-)