Topik a muzeális minősítés menetéről, a Muzeális Minősítő Bizottság (MMB) tevékenységéről. Írd meg az élményeidet, vagy tedd fel a kérdéseidet azoknak, akik már túl vannak rajta!
Hagyd már! Egyedül ugrál a barikádjain és közben hangosan próbálja elhitetni az arra járókkal, hogy neki milyen szar. Aki csak öt percre áll meg az tán hisz is neki, de aki fél órája hallgatja...?
Hányszor hallottuk már, hogy szarrágó gittegyleti tagok vagyunk akik úgy lihegünk ahogy dirigálnak nekünk? Kell ez mégegyszer?
Értelmes kérdésekkel kellene tán foglalkozni, nem folytatni a felesleges pofahúzást.
"Csak szánalmas közhelyeket puffogtattál ??? " Ez most kérdő mód, vagy kijelentő ? Gyanítom - Téged ismerve _ hogy ez kijelentő módban íródott, de akkor minek ez a sok kérdőjel ? Egyébként megértettem, hogy ismét alaposan ki lettem oktatva, kellett nekem megszólalnom. Ezzel kapcsolatban szeretnék egy kis játékot ajánlani. Játszunk olyat, hogy Te vagy a Minősítő bizottság tagja. Tudom hogy most felhorkansz, de tényleg a játék kedvéért játszuk el, de két szerepben. Egyik szerepedben úgy legyél minősítő, hogy a Rovarod nem bukott meg. A másik szeredben pedig úgy, ahogy most vagy. Kiváncsi lennék, hogy mit tennél, mint bizottsági tag ? Hátha megtudnám végre belőle hogy mit vársz tőlem, mit kellene tennem ? Ugyanis én a négy minisztérium által létrehozott rendelet szerint teszem a dolgomat, jól vagy rosszul, ezt eldönteni nem az én tisztem. A rendeletet sem én/mi hoztuk és amig EZ van érvényben, addig ENNEK értelmében kell tenni a dolgunkat. Most mondhatnád (tán mondod is) hogy ne tegyem. Valakinek mégis csak csinálni kell. Ha nem én, akkor más, hogy jobban vagy kevésbé jól, azt eldönteni megint csak nem nekem kell. Minden esetre, legalább is úgy tudom, ellenem még nem emeltek panaszt. Sokmindennel nem értek egyet én sem. Nekem is az a véleményem hogy enyhén szólva finomítani kell a módszeren. ( Pl. 6 V- 12 V ). A jogállásban is kellene változtatni. Én legalább három oldalról látom a minősítés milyenségét. Egyrészt mint restaurátor, mésrészt mint aki igenis értékelem az eredetit, de csak a szinvonalas eredetit !, és végűl mint minősítő, minden alkalommal szembesűlük ezekkel a dilemmákkal. De vallom, hogy a változtatásokat parlamentális körülmények között kell megtenni és nem a barikádokon, ahogy Te teszed. Tudom hogy most mit fogsz mondani. Igen, igazad van. Mármint abban hogy volt két ember aki parlamentális körülmények között megpróbálta, bár az kizárólag személyes vonatkozású volt és az sem érintette mélységeiben a minősítési rendet. Hangsúlyozom, hogy tisztelem a két kezdeményezőt, és elismerem a munkájukat. De ! Ha ketten maradtak a véleményükkel, talán nem azt a következtetést kellene levonni, hogy a többi jelenlévő mind hülye, vagy megalkuvó birka volt, talán inkább azt, hogy vagy nem volt elég nagy súlya a kezdeményezésnek, vagy nem volt megfelelően elökészítve. Ismét közgyűlés előtt állunk. Fel kellene, kellett volna készülni rá ! Ha kell, lobbizni kellene/kellett volna akár a szavazásra jogosultak között is. Ezzel szemben most mi van ? Immár fél éve megy itt a szájtépés, milyen eredménnyel ?Semilyennel ! Ha csak azt nem tekintjük eredménynek hogy felhívjuk magunkra az érdeklődést. E sok szöveg ellenére tényleg várom a véleményedet arra az esetre, ha megfordítanánk a szerepeinket. Üdv.
Pont TE elégedetlenkedsz, aki ebben a témában még egyetlen komoly, elfogadható érvet nem hozott elő?? CSak szánalmas közhelyeket puffogtattál???
Mint pl. a mai napig nem vagy képes elhinni, megérteni, hogy a Muzeális Minősítő Bizottság jogilag nem létezik és a minősítést igenis a MAVAMSZ végzi, hiszen minden szál oda fut és mindenben ott döntenek - csak az esetleges felelősséget önmagától undorodva taszítja el magától...
Egyébként jó viccként éppen tegnap érkezett levél a Fővárosi Bíróságtól, hogy nyilatkozzam végre, mit óhajtok teni az ügyben..
Miután ugyanis anno megérkezett a nem létező MMB-nek a Birósághoz írt, olvashatatlan aláírással "hitelesített", semmiféle címet, hivatalos pecsétet nem tartlamazó A4-es, a vicciromány kategóriájába tartozó papírfecnije, egyértelműen világossá vált - amit eddig is sejtettünk-tudtunk - hogy ebben az ügyben eleve már megszólítani sem lehet senkit....
Ezen a fórumon tehát nincs értelme bármit is tenni, legfeljebb az ALkotmánybírósággal kellene kimondatni a rendszer jogi képtelenségét.
Ha volna kedvem újrakezdeni, illetve folytatni, akkor csakis ezen a fórumon. Még keresem hozzá a megfelelő partnert.... És társakat. Ugyanis a hébe-hóba veterános társakkal folytatott spontán beszélgetések alapján nem elképzelhetelen, hogy még támogatóim is akadnának ebben a lépésben...
Én egy emberhez merem elvinni, nekem ő bizonyított többször is. A többiek csak azt hiszik, hogy értenek hozzá...
és ezzel nem akarnék véletlen se megbántani senkit! De olyan autókat javított meg, amiért a pénzt más elkérte már, esetleg ott kicsit tényleg jobb lett.
Aztán elmagyarázta, hogyan próbálta meg elhárítani az előző "szaki" a hibát, ahelyett, hogy az okot megkereste volna...
Szép idő volt????? Tegnap majd' megdöglöttem az esőtől, és a földön lógó feketefelhőktől...
Nordsee-szerű volt már Pesten, az Asotria mellett. Megdőlt, mert reelarive naygon drága volt. Ehhez messziről kell hozni állandóan az alapanyagot, ez nem olyan mint a Meki, ami helyben készülhet...
Ha lett volna cucc, akkor itthon is van összesen egy ember aki ért a karbikhoz, megoldotta volna. De így egyszerűbb volt és szép időben veteránnal még kellemes túra is lett belőle. Kint betértünk egy Nordsee-be (eddig sem értettem, hogy ilyen itthon miért nincs) és ettünk pár halas szendvicset, meg vettünk némi csokit a családnak.
Szegény Záp, hát milyen autón és hol látott ő valaha is két ikertorkú Zenithet????
És nagyon kellett ez a túra? Mert azért aza lapáron kívül maga az utazás rezsije, hát az még kb. plusz 100 EUR....
Szóval ennyire reménytelen volt az ügy? Mi volt a jelenség, ami miatt fel kellett kerekedni és nem sikerült itthon gyógyítani? Vagy sikerült volna, csak a a cucc kellett hozzá?
Két darab duplatorkú Zenith karbi. Füllel a nagyja aztán szinkronteszter meg CO mérő. Persze előtte az összes tömítés, pár membrán, tűszelepek, az egyik gyorsítószivattyú, mozgatókarok, Faudi fejek kicserél. Délután egy másik autóval jöttünk haza. Ez csendesebb volt és az eddig pihenő lóerők is előkerültek. Drága volt de jó lett az eredmény, megérte.