Keresés

Részletes keresés

Szimat 25 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35632

Köszönöm kaktusz 22.

kaktusz 22 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35631

Ha rádugja, akkor rögtön kiderül. Általában jó.:) 

Előzmény: Szere28 (35629)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35630

CR-8 EIX

Előzmény: kaktusz 22 (35628)
Szere28 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35629

Az csak akkor ha tankban jó a cső és azért nem jön az üzemanyag mert a pumpa halt el. Ha meg a tankban van a pumpa akkor azt ki kell szerelni mielőtt a elektromost beszereli. 

Előzmény: kaktusz 22 (35625)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35628

Bocsánat NEM!!!!

Előzmény: kaktusz 22 (35627)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35627

NGK BKR5EK

Előzmény: Szimat 25 (35626)
Szimat 25 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35626

Sos írja már meg nekem valaki ,hogy az aprillia leandró 150 milyen gyertya való bele.(NGK)

kaktusz 22 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35625

Üdv.! Tegyél rá egy benzinpumpát kívülre. (univerzális 12 V-os ) Nem drága és megoldja a gondod.

Előzmény: CroatiaBlaise (35624)
CroatiaBlaise Creative Commons License 2021.07.18 0 0 35624

Szia! Leszedtem a benzincsövet és úgy indítóztam, de semmi üzemanyagot se nyom :(

Előzmény: Törölt nick (35619)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.16 0 0 35623

Bocsánat! Gondolom, hogy valaki fullad házastársra, de én gázadást akartam írni. Gyökér Android...

Előzmény: Törölt nick (35622)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.16 0 0 35622

Üdv! Ez ilyen! Gyárilag ezekre a Rotax motorokra ilyen, gyorsító-befecskendező rendszer nélküli Mikuni BS-26 karbikat szereltek. Utólag ezeket nem lehet ellátni gyorsító-szivattyúval! Házi körülmények között biztosan nem. Viszont a kereskedelemben lévő ilyen karbik rendelkeznek gyorsító-befecskendező rendszerrel. 

Házastársa fulladó motor: elszegényedő keverék, vagy a torokban kialakult vákuum nem emeli meg rendesen a membrános folytótolattyút.

Ezeket csekkold: jusson elég benzin a karbiba ( ha kell, a hibakereséshez infúziózd benzinnel a karbit, ezzel kizárható a tápkör hiba). Tiszta legyen minden fúvóka és járat, kellő benzinszint az úszóházban. Az alapjárati keverék állító csavarral lehet próbálkozni, hogy eltűnjön vagy minél kisebb legyen a megtorpanás gázadásra. Hiszen az alapjárati rendszer az egyben átmeneti rendszer is. Szelephézagok és a motor szerkezetileg rendben legyen.

Előzmény: Gyula Marosi (35621)
Gyula Marosi Creative Commons License 2021.07.16 0 0 35621

Sziasztok

Teljes gázon fullad a motor meg egy kicsit lomha nekem bár nincs viszonyítási alapom.Leszedtem a karbit,hogy kipucoljam egyik haver mondt jet fuvokat pucoljam ki de rajta sincs.Lehet emiatt ilyen?Hol lehet ra venni ilyen fúvókát?

Képek: https://indafoto.hu/collectioneditor/804175

CroatiaBlaise Creative Commons License 2021.07.16 0 0 35620

Köszi szépen!

Előzmény: Törölt nick (35619)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.16 0 0 35619

Helló. Vedd le a benzinslagot a karburátorról, majd önindítózz. Ha tolja a benzint a csőből becsületesen, akkor karburátor gond van. Tisztítani járatokat fúvókákat. tűszelep, úszó, benzinszint, automata szivató ellenőrzése.

Előzmény: Szere28 (35618)
Szere28 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 35618

Udv!

Ha saját magad megválaszolod akkor miért kérded?! Igen ott is lehet a hibba meg a benzinpumpában és ahozzá tartozógumicsövek és a tankban lévő csövek. Meg még pár dolog. Eltörö tankfedél. 

Üdv!

Előzmény: CroatiaBlaise (35617)
CroatiaBlaise Creative Commons License 2021.07.15 0 0 35617

Szia! Vettem egy 125-ös 2001-est. Eddig működött, de kellett rajta gumikat cserélni, húzni a kormánycsapágyon, szimeringet cserélni a teleszkópon ezért szétszedtem.

Közben indítható volt, hetente beindítottam. Most összeraktam sokadikra indult el, de ment kb. 1km-ert aztán leállt, indítgattam elindult, de gázadásra leállt, aztán sokadik indítás után már el se indul - teker az önindító. Üzemanyag ellátásra gondolok - karburátor? Merre keressem a hibát? Köszi!

Előzmény: Törölt nick (35616)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.15 0 0 35616

Helló! Tippekkel sajnos ez a fajta motor nem fog megjavítódni, hacsak nem vagy profi szerelő! Mivel a videót már letörölted, így megnézni sem tudom a tünetet, mert legalább leírni sem tudtad pontosan. 

1-2-őt teker. De mi? Maga az önindító villanymotor vagy csak ennyiszer tudja átfordítani a motort? És utánna mi történik? Nem forog egyáltalán az önindító, esetleg erölködik vagy forog tovább, csak a motort nem tudja hajtani?

Az üzemanyag ellátás ezen a motoron meg egy külön műfaj. Ennyi év távlatában teljes felújításon kell átessen. Kezdve a tank levétellel, kimosás, szűrő ellenőrzése, komplett újracsövezés prémium minőségű benzincsövekkel (nem gagyi, átlátszó akvárium PVC csövekkel, sajnos találkoztam ilyennel), tápszivattyú feljavítás ( itt is külön el tudnék mesélni dolgokat, hogy mit kell vele tenni, hogy jó legyen egy vákuumos-membrános szivattyú a 4-ütemű motor esetében), karburátor feljavítás ( tűszelep, tolattyúmembrán, tisztaság). Soroljam még? Tudnám... Vállalod ezeket? 

Előzmény: Dávid Hegedűs (35612)
Szere28 Creative Commons License 2021.07.12 0 0 35615

Na akkor. ha már igy szetszedted és aksi is van. Akkor miért nem adtál közvetlen áramot az inditonak. vagy ott van a inditórelé simán direkbe zárhatod ha ugy sem megy akkor inditó hallott. Az h kivéve megy persze mert nincsen terhelés ugy a teljesen halott is teker. H miért nem pörögfel ha beindul. Mert nincsen benzin mondjuk rendesen a karbiban. Felmegy oda a benzin. Minden cső helyén semmi nem repedt szakadt. Mert igy kb sok minden lehet nem lehet igy megmondani. Szeret a tankban elrepedni a cső akkor karbiban dugulás és hosszan hosszan sorolhatnám.

 

Előzmény: Dávid Hegedűs (35614)
Dávid Hegedűs Creative Commons License 2021.07.12 0 0 35614
Előzmény: Dávid Hegedűs (35612)
Dávid Hegedűs Creative Commons License 2021.07.12 0 0 35613

kimaradt a link a videóból.

https://m.youtube.com/watch?v=39nSUtPm8p8

Dávid Hegedűs Creative Commons License 2021.07.12 0 0 35612

Sziasztom!

Tenpa vettem ezt az aprilia leonardo 125-öt. Tegnap még tekert és indította, de ma már nem.Van valami tuipikus hibája? Külön kivéve önindító teker beletéve max 1-1 felet fordít már a motoron. Aksi feltöltve (ezzel az autó aksival kaptam). ha beindul is véletlen akkor is alapjárat szép de gázadásra lefullad azonnal 1 métert se tudtam vele menni még.

köszönöm a tippeket.

Szere28 Creative Commons License 2021.06.22 0 0 35611

Hát igen ugy azért jobb :)

 

Előzmény: cérna01 (35610)
cérna01 Creative Commons License 2021.06.22 0 0 35610

Sziasztok: Mint korábban irtam, hogy a leoba kettö termo volt ,korigáltam a hibát ,és igy jó lett. Üdv  

Törölt nick Creative Commons License 2021.06.16 0 1 35609

Szia! Látod, ez a kérdés engem is most a napokban kezdett érdekelni. Az esetemben is 1998-as 150-es.

 

 

Sajnos nincsenek papírjai, viszont műszakilag és esztétikailag kifogástalan állapotban van. Ha eladnám, garanciát mernék rá vállalni. :)

Előzmény: enzoauto (35608)
enzoauto Creative Commons License 2021.06.15 0 0 35608

Sziasztok ! Mi lehet az értéke egy 1998-as 150 Leonardonak. 2008 óta van nálam, nincs rsz-a de megvan hozzá a kivonópapír és a forgalmi (olasz), adásvételim nincs. 22e km van benne. Köszi

Szere28 Creative Commons License 2021.06.12 0 0 35607

A hidrid mikor össze kivesznek átalakitanak dolgokat mert minek ez ide meg ilyenek. Vagy éppen betesznek olyat ami nem is oda való. Igy értem dolgokat. Igazából mind1 melyik rendszered van csak a lényeg müködjön. Nekem csak egy 2002 rendszere van itthon leohoz. 

Előzmény: Törölt nick (35605)
cérna01 Creative Commons License 2021.06.12 0 0 35606

Sziasztok: Köszönöm mind kettötök  válaszát , mivel  úgyvásároltam a mocit, hogy nem volt a hengerfejbe termo  és azt utólag tettembele igy azt kifogom venni , és  majd meglátom milessz igy,de érdekes mert mind a  kettövan.sziasztok további szép hétvégét.

Törölt nick Creative Commons License 2021.06.12 0 0 35605

Fene tudja, de én az OEMPaRTS robbantott ábráiból úgy veszem ki, hogy a 150-esekhez külső termosztátos rendszert alkalmaznak '98-ban is, a 125-ösökhöz viszont nem. A szerelés kapcsán pedig, hogy lehet könnyen cserélni az ülés kivétele, vagy legalábbis az oldalburkolat leszerelése nélkül a belső, hengerfejbe rakott termosztátot? Míg a külsőnél csak lekapom a bal oldali szerelőfedelet ( 2 csavar). Hibrid megoldást alatt nem tudom mit értesz, ha a dual termosztátra gondolsz, akkor szerintem nem szerencsés dolog, mert az egyik termosztát bekavar a másiknak amikor melegszik a motor hideg állapotból. Gondolok arra, hogy amikor kinyit a belső termosztát, és kéne már forgatnia a vizet, akkor még ott lesz útjában a még zárt külső. Elvileg...

Előzmény: Szere28 (35604)
Szere28 Creative Commons License 2021.06.11 0 0 35604

Hát igazából egyik sem nehezebb cserélni szerintem. Én már sok csodát láttam leo téren igy nekem semmi nem meglepetés. Nagyon sok hibrid megoldást láttam már. Nekem fejembe van mind a két rendszer. Egyébként a külső termosztát sokkal drágább ha cserélni kell mind a nem. De tény egy modernebb dolog. A 98 motorban ha jól emlékszem még azt nem alkalmazták.

Előzmény: Törölt nick (35603)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.11 0 0 35603

Szia! Úgy tudom, hogy kettő féle hűtő rendszer van: csak külső és csak belső termosztátos. Nekem 98-as és külső termosztát szabàlyoz. Ha külső termosztát van, akkor tilos belsőt is alkalmazni. Nálam, a hengerfej én a belső termosztát helyett egy peremes tömítés (spéci acélalátétre sütött gumi karika) van. 

Szerintem a külső termosztát annyival szerencsésebb, hogy javításához, cseréjéhez nem kell szétszedni fél motort.

Előzmény: cérna01 (35601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!