Az csak akkor ha tankban jó a cső és azért nem jön az üzemanyag mert a pumpa halt el. Ha meg a tankban van a pumpa akkor azt ki kell szerelni mielőtt a elektromost beszereli.
Üdv! Ez ilyen! Gyárilag ezekre a Rotax motorokra ilyen, gyorsító-befecskendező rendszer nélküli Mikuni BS-26 karbikat szereltek. Utólag ezeket nem lehet ellátni gyorsító-szivattyúval! Házi körülmények között biztosan nem. Viszont a kereskedelemben lévő ilyen karbik rendelkeznek gyorsító-befecskendező rendszerrel.
Házastársa fulladó motor: elszegényedő keverék, vagy a torokban kialakult vákuum nem emeli meg rendesen a membrános folytótolattyút.
Ezeket csekkold: jusson elég benzin a karbiba ( ha kell, a hibakereséshez infúziózd benzinnel a karbit, ezzel kizárható a tápkör hiba). Tiszta legyen minden fúvóka és járat, kellő benzinszint az úszóházban. Az alapjárati keverék állító csavarral lehet próbálkozni, hogy eltűnjön vagy minél kisebb legyen a megtorpanás gázadásra. Hiszen az alapjárati rendszer az egyben átmeneti rendszer is. Szelephézagok és a motor szerkezetileg rendben legyen.
Teljes gázon fullad a motor meg egy kicsit lomha nekem bár nincs viszonyítási alapom.Leszedtem a karbit,hogy kipucoljam egyik haver mondt jet fuvokat pucoljam ki de rajta sincs.Lehet emiatt ilyen?Hol lehet ra venni ilyen fúvókát?
Helló. Vedd le a benzinslagot a karburátorról, majd önindítózz. Ha tolja a benzint a csőből becsületesen, akkor karburátor gond van. Tisztítani járatokat fúvókákat. tűszelep, úszó, benzinszint, automata szivató ellenőrzése.
Ha saját magad megválaszolod akkor miért kérded?! Igen ott is lehet a hibba meg a benzinpumpában és ahozzá tartozógumicsövek és a tankban lévő csövek. Meg még pár dolog. Eltörö tankfedél.
Szia! Vettem egy 125-ös 2001-est. Eddig működött, de kellett rajta gumikat cserélni, húzni a kormánycsapágyon, szimeringet cserélni a teleszkópon ezért szétszedtem.
Közben indítható volt, hetente beindítottam. Most összeraktam sokadikra indult el, de ment kb. 1km-ert aztán leállt, indítgattam elindult, de gázadásra leállt, aztán sokadik indítás után már el se indul - teker az önindító. Üzemanyag ellátásra gondolok - karburátor? Merre keressem a hibát? Köszi!
Helló! Tippekkel sajnos ez a fajta motor nem fog megjavítódni, hacsak nem vagy profi szerelő! Mivel a videót már letörölted, így megnézni sem tudom a tünetet, mert legalább leírni sem tudtad pontosan.
1-2-őt teker. De mi? Maga az önindító villanymotor vagy csak ennyiszer tudja átfordítani a motort? És utánna mi történik? Nem forog egyáltalán az önindító, esetleg erölködik vagy forog tovább, csak a motort nem tudja hajtani?
Az üzemanyag ellátás ezen a motoron meg egy külön műfaj. Ennyi év távlatában teljes felújításon kell átessen. Kezdve a tank levétellel, kimosás, szűrő ellenőrzése, komplett újracsövezés prémium minőségű benzincsövekkel (nem gagyi, átlátszó akvárium PVC csövekkel, sajnos találkoztam ilyennel), tápszivattyú feljavítás ( itt is külön el tudnék mesélni dolgokat, hogy mit kell vele tenni, hogy jó legyen egy vákuumos-membrános szivattyú a 4-ütemű motor esetében), karburátor feljavítás ( tűszelep, tolattyúmembrán, tisztaság). Soroljam még? Tudnám... Vállalod ezeket?
Na akkor. ha már igy szetszedted és aksi is van. Akkor miért nem adtál közvetlen áramot az inditonak. vagy ott van a inditórelé simán direkbe zárhatod ha ugy sem megy akkor inditó hallott. Az h kivéve megy persze mert nincsen terhelés ugy a teljesen halott is teker. H miért nem pörögfel ha beindul. Mert nincsen benzin mondjuk rendesen a karbiban. Felmegy oda a benzin. Minden cső helyén semmi nem repedt szakadt. Mert igy kb sok minden lehet nem lehet igy megmondani. Szeret a tankban elrepedni a cső akkor karbiban dugulás és hosszan hosszan sorolhatnám.
Tenpa vettem ezt az aprilia leonardo 125-öt. Tegnap még tekert és indította, de ma már nem.Van valami tuipikus hibája? Külön kivéve önindító teker beletéve max 1-1 felet fordít már a motoron. Aksi feltöltve (ezzel az autó aksival kaptam). ha beindul is véletlen akkor is alapjárat szép de gázadásra lefullad azonnal 1 métert se tudtam vele menni még.
Sziasztok ! Mi lehet az értéke egy 1998-as 150 Leonardonak. 2008 óta van nálam, nincs rsz-a de megvan hozzá a kivonópapír és a forgalmi (olasz), adásvételim nincs. 22e km van benne. Köszi
A hidrid mikor össze kivesznek átalakitanak dolgokat mert minek ez ide meg ilyenek. Vagy éppen betesznek olyat ami nem is oda való. Igy értem dolgokat. Igazából mind1 melyik rendszered van csak a lényeg müködjön. Nekem csak egy 2002 rendszere van itthon leohoz.
Sziasztok: Köszönöm mind kettötök válaszát , mivel úgyvásároltam a mocit, hogy nem volt a hengerfejbe termo és azt utólag tettembele igy azt kifogom venni , és majd meglátom milessz igy,de érdekes mert mind a kettövan.sziasztok további szép hétvégét.
Fene tudja, de én az OEMPaRTS robbantott ábráiból úgy veszem ki, hogy a 150-esekhez külső termosztátos rendszert alkalmaznak '98-ban is, a 125-ösökhöz viszont nem. A szerelés kapcsán pedig, hogy lehet könnyen cserélni az ülés kivétele, vagy legalábbis az oldalburkolat leszerelése nélkül a belső, hengerfejbe rakott termosztátot? Míg a külsőnél csak lekapom a bal oldali szerelőfedelet ( 2 csavar). Hibrid megoldást alatt nem tudom mit értesz, ha a dual termosztátra gondolsz, akkor szerintem nem szerencsés dolog, mert az egyik termosztát bekavar a másiknak amikor melegszik a motor hideg állapotból. Gondolok arra, hogy amikor kinyit a belső termosztát, és kéne már forgatnia a vizet, akkor még ott lesz útjában a még zárt külső. Elvileg...
Hát igazából egyik sem nehezebb cserélni szerintem. Én már sok csodát láttam leo téren igy nekem semmi nem meglepetés. Nagyon sok hibrid megoldást láttam már. Nekem fejembe van mind a két rendszer. Egyébként a külső termosztát sokkal drágább ha cserélni kell mind a nem. De tény egy modernebb dolog. A 98 motorban ha jól emlékszem még azt nem alkalmazták.
Szia! Úgy tudom, hogy kettő féle hűtő rendszer van: csak külső és csak belső termosztátos. Nekem 98-as és külső termosztát szabàlyoz. Ha külső termosztát van, akkor tilos belsőt is alkalmazni. Nálam, a hengerfej én a belső termosztát helyett egy peremes tömítés (spéci acélalátétre sütött gumi karika) van.
Szerintem a külső termosztát annyival szerencsésebb, hogy javításához, cseréjéhez nem kell szétszedni fél motort.
Tudod nem tudom milyen rendszered van. Mert a kulsó termosztátos be is be lehet tenni a nem külsős termosztátot. Azt akkor kettő van benne ami nem jó. Valszeg valahol levegős a rendszer azért megy igy fel le a vizszint. De van h nem jó a tágulásipupak. Igy erről kb ennyit tudok mondani.