Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Építek egy Suzuki samurait, 1.6 motor spirálrugó stb. Kérdésem: samuraira milyen kormány művet rakjak hogy olyan legyen mint a vaj menet közben!? Előre is köszönöm a válaszokat! :D
Csak egyben eladó egy UAZ alváz, részben spirálrugósítva (még nincs kész): UAZ portálhidak, 5 db újszerű Simex mintás gumi, Robur csörlőkihajtásos terepváltó, Bmw váltó, 1.9 Tdi motor ,gödöllői mechanikus adagoló. Adok még mellé 1 db elektromos csörlőt, Gaz 69-es terpváltót, régebbi Recaro sportülést, valamint plusz egy első portálhidat féltengelyekkel, difivel alkatrésznek.
Tudja valaki a Nissan Patrol 3.3td rövid váltó áttételeit?"
Szia!
Jó lenne tudni, hogy milyen váltóban gondolkodsz!? Mert van 4+1, 5+1 sebességes kézi és a 3N71-es jelzésű automata váltója a Patrolnak. (És évjáratot is kéne tudni!) Az 5 sebességes kézi váltó rövid áttétele 4,2219:1-hez. Ha megvan az évjáratod, akkor elő tudom túrni az anyagot, de nem holnapra, az biztos:) Az osztómű áttétele a kézi váltós Patrol 3.25td-nél 2,22:1-hez, a tengelyhajtásé 4,375:1-hez. Fél egyben egész barátságos, mert 41,006:1-hez. Ha ehhez hozzátesszük a turbódízel motor nyomatékát, amit ugye 2000-es fordulaton lead, kb. 4-5 km/óra között fogsz haladni fél egyben:)
Még új vagyok itt.Olyanba kérnék töletek segítséget, hogy samuraiba építenék golf motort és közbetétet vagy átszerelő készletet hol tudnék beszerezni hozzá?
Eladóvá vált a Béka! Normál/Profi váltókategóriás versenyautó. 1991-es, motor 1.3i, széleshidas. 40.000km. Vezérlés cserélve. Olaj + szűrők mindenhol cserélve. Csapágyak, szimeringek szintén most a héten. Egyszóval versenykész a kocsi. Folyamatosan szervizelve (aki ismeri tudja). Külső-belső profi csövezés, polikarbonát ablak, alu tető, alu csomagtér. Vízhatlan. Swift gti sportülések egyedileg bőrözve. 4 pontos övek. Méterszámláló, Vitara szervo, wilwood sarokfék, hátul is tárcsa, egyedi LED lámpák. Új tank, új szivattyú. 9500-as gyorscsörlő kevlárkötéllel rozsdamentes cső+trombita. Dupla akksi. Dupla áramtalanító. Tető 10cm-el alcsonyabbra, küszöb 5cm-el magasabbra vágva. Német versenyrugók, PU versenyszilentek. 4db új sárvédőszélesítés jár hozzá. Egy napja komplett fűtés csere, természetesen fagyálló is. Kisebb karcok azért találhatók rajt. :-) I.ár: 950.000Ft
2.9 V6 Cosworth motor 240Le. Mercedes G 4 sebességes manuális váltó új szinterkuplunggal. K160 Patrol osztómű kardánkihajtással. Mechanikus csörlő. Hidrokormány, Pro Comp futómű. Unimog hidak. 16"-os Beadlock felnikkel. Gumik nélkül eladó.
szerintem ha kis penzbol akarod megoldani, akkor hagyd rajta a villanyadagolot. mindent le lehet szorni rola (legtomegmero, agr magnesszelep vizhofokjelado stb, stb. vagy helyetesited ellenallasokkal, vagy kiirod a sw-bol)
ertem h offroadra jobb a mecha adagolo, de akkor tdire valo kell kia karnevalokban volt 2.8 4 hengeres td mecha adagoloval