Topik a muzeális minősítés menetéről, a Muzeális Minősítő Bizottság (MMB) tevékenységéről. Írd meg az élményeidet, vagy tedd fel a kérdéseidet azoknak, akik már túl vannak rajta!
Pont TE elégedetlenkedsz, aki ebben a témában még egyetlen komoly, elfogadható érvet nem hozott elő?? CSak szánalmas közhelyeket puffogtattál???
Mint pl. a mai napig nem vagy képes elhinni, megérteni, hogy a Muzeális Minősítő Bizottság jogilag nem létezik és a minősítést igenis a MAVAMSZ végzi, hiszen minden szál oda fut és mindenben ott döntenek - csak az esetleges felelősséget önmagától undorodva taszítja el magától...
Egyébként jó viccként éppen tegnap érkezett levél a Fővárosi Bíróságtól, hogy nyilatkozzam végre, mit óhajtok teni az ügyben..
Miután ugyanis anno megérkezett a nem létező MMB-nek a Birósághoz írt, olvashatatlan aláírással "hitelesített", semmiféle címet, hivatalos pecsétet nem tartlamazó A4-es, a vicciromány kategóriájába tartozó papírfecnije, egyértelműen világossá vált - amit eddig is sejtettünk-tudtunk - hogy ebben az ügyben eleve már megszólítani sem lehet senkit....
Ezen a fórumon tehát nincs értelme bármit is tenni, legfeljebb az ALkotmánybírósággal kellene kimondatni a rendszer jogi képtelenségét.
Ha volna kedvem újrakezdeni, illetve folytatni, akkor csakis ezen a fórumon. Még keresem hozzá a megfelelő partnert.... És társakat. Ugyanis a hébe-hóba veterános társakkal folytatott spontán beszélgetések alapján nem elképzelhetelen, hogy még támogatóim is akadnának ebben a lépésben...
Én egy emberhez merem elvinni, nekem ő bizonyított többször is. A többiek csak azt hiszik, hogy értenek hozzá...
és ezzel nem akarnék véletlen se megbántani senkit! De olyan autókat javított meg, amiért a pénzt más elkérte már, esetleg ott kicsit tényleg jobb lett.
Aztán elmagyarázta, hogyan próbálta meg elhárítani az előző "szaki" a hibát, ahelyett, hogy az okot megkereste volna...
Szép idő volt????? Tegnap majd' megdöglöttem az esőtől, és a földön lógó feketefelhőktől...
Nordsee-szerű volt már Pesten, az Asotria mellett. Megdőlt, mert reelarive naygon drága volt. Ehhez messziről kell hozni állandóan az alapanyagot, ez nem olyan mint a Meki, ami helyben készülhet...
Ha lett volna cucc, akkor itthon is van összesen egy ember aki ért a karbikhoz, megoldotta volna. De így egyszerűbb volt és szép időben veteránnal még kellemes túra is lett belőle. Kint betértünk egy Nordsee-be (eddig sem értettem, hogy ilyen itthon miért nincs) és ettünk pár halas szendvicset, meg vettünk némi csokit a családnak.
Szegény Záp, hát milyen autón és hol látott ő valaha is két ikertorkú Zenithet????
És nagyon kellett ez a túra? Mert azért aza lapáron kívül maga az utazás rezsije, hát az még kb. plusz 100 EUR....
Szóval ennyire reménytelen volt az ügy? Mi volt a jelenség, ami miatt fel kellett kerekedni és nem sikerült itthon gyógyítani? Vagy sikerült volna, csak a a cucc kellett hozzá?
Két darab duplatorkú Zenith karbi. Füllel a nagyja aztán szinkronteszter meg CO mérő. Persze előtte az összes tömítés, pár membrán, tűszelepek, az egyik gyorsítószivattyú, mozgatókarok, Faudi fejek kicserél. Délután egy másik autóval jöttünk haza. Ez csendesebb volt és az eddig pihenő lóerők is előkerültek. Drága volt de jó lett az eredmény, megérte.
William M. Kekk II. volt a tulajdonosa. A coalinga co. elnöke.
Farkas ferikét hívtuk de ő egy usa klubnak a tagja és abban a klubban előírás, hogy más klubnak nem lehet a tagja.
Nem én vagyok a club elnöke henem a fagyi (balla ottó) neki 2 db 64-ese van.
csak alapító tag vagyok.
Igen a gárdos doki is alapító tag.
Elég sok szép kocsi van az országban akik sehol ne klubtagok, sőt talikra is csak külföldre járnak.
Az opel gál tulajának is sok szép autója van, multkotr megláttam dunakeszin a telepén egy chevy piput , berohantam és mutatott még egy két szép kocsit.