Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jpeti Creative Commons License 2006.10.03 0 0 433
Meg kérdezném a Csepel fanoktól, hogy nincs e véletlenül sivatagi üzemanyag ellátó rendszerük? Lehet nem kimondottan Csepel is de, állítólag volt olyan típusa, amit azzal szeretlek. Meg esetleg légszűrő ugyan erre a változatra. Mert most 1 Ikarus légszűrőt tudtunk szerezni házastól, amit a tetőre terveztük de, igen nehéz és nem lenne baj ha nem kéne magunkkal vinnünk R2D2 is a maga 30 kilós súlyával. Vagy bármilyen ötletet szívesen vennénk bármilyen témában.

jpeti Creative Commons License 2006.10.03 0 0 432
Szerintem ha rögzitett ülöhelyet teszel bele anyit hogy maradjon 1 tonna terhelhetőség akkor bármennyi embert vihetsz vele.
jpeti Creative Commons License 2006.10.03 0 0 431
Nem lesz levizsgáztatva csak annyira rendbe téve, hogy Nyíregyházától Veszprémig biztosan eljöjjön. Most hogy mondod, lehet olaj volt :-) Ha arra járok, megnézem megint, bár nem egyszerű kinyitatni a hátúját, mert a gazda soha nincs ott a kulcs, meg mindig van valakinél csak azt nem tudni ép hol.  A világvége projekt pedig elég akadozósan működik, mert ígérettel meg mindenféle segítséggel tele a padlás egész addig, míg nem akarnánk realizálni onnantól egyből nincs épp semmi. És félő hogy elfogy a lelkesedés, ami nélkül kétséges, hogy valaha is lenne belőle valami.

M61021 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 430

A szállítható személyek számára tud valaki valamit mondani. Hogy lehetne több mint 3-an menni vele szabályosan (dobozoson). Ugyanis nagy a család, és olyan gép kéne amibe beférünk.

 

Régen a seregben hogy vihettek minket a platóson?

M61021 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 429

2000 km van benne. Az lesz, amivel a világvégére indulunk.

 

Az tök jó, hogy van még ilyen kevés km-es gép... Szinte bejáratós. Remélem kibírja a világvégéig. Levizsgázva kapjátok?

 

Tényleg széntüzelésű a kályha abban a veszprémi csepelben, nem olajkályha?

Előzmény: jpeti (419)
jpeti Creative Commons License 2006.10.02 0 0 428
Amivel megyünk abba Webasto lesz és gázos. A leírást pedig nagyon szeretném már tanulmányozni, de még sajnos nem jött meg . A szenes kályha ebben a Csepelben van, (nem abban amivel megyünk az még üres belül teljesen )hogy gyári e vagy sem azt nem tudom nem az enyém ez  gép és igazából nem sokat tudok róla.

 

a_motor Creative Commons License 2006.10.02 0 0 427

hali,

az akkutöltősben a fűtést maguk a töltőberendezések biztosítják, a hűtésükre szolgáló levegőnek a munkatérbe vezetésével.

a tartozékok között van hősugárzó is.

Előzmény: UPIUPI (423)
vetreszka Creative Commons License 2006.10.02 0 0 426

  Üdv. a Csepeleseknek!

  Szeretném megtudni milyen felszereltsége volt a Csepel műhelykocsiknak,

  összehesonlítás végett, a Praga műhelykocsikkal. Előre is köszönöm.

MALWIN Creative Commons License 2006.10.02 0 0 425
Csepel D-452.-alváz :-DDD
Előzmény: UPIUPI (422)
UPIUPI Creative Commons License 2006.10.02 0 0 424
Már ami maradt belőle.
Előzmény: UPIUPI (422)
UPIUPI Creative Commons License 2006.10.02 0 0 423

Üdv jpeti!!

Nem akarlak megsérteni, de ha ilyennel akarsz a világvégére elindulni, ajánlom a kezelési és karbantartási utasítások megtekintését.

Az EZF  Csepelekbe K-3120 tipusú gázolajtüzelésű fűtőberendezést (olajkályha) szereltek, kivétel az akkumulátor-töltő gépkocsi, amelybe villamos fűtőberendezés építettek.

Előzmény: jpeti (419)
UPIUPI Creative Commons License 2006.10.02 0 0 422

Üdv Malwin!!

Szvsz ez elég naiv kérdés volt. De lehet hogy nem. Csepel D-452.

Előzmény: MALWIN (421)
MALWIN Creative Commons License 2006.10.02 0 0 421
Naezmi?
Előzmény: MALWIN (420)
MALWIN Creative Commons License 2006.10.02 0 0 420
Két szép ótó:
jpeti Creative Commons License 2006.10.02 0 0 419
ezaz  500-ra hirdeti de megsúgta 400-ért már oda adja. Lejjebb nem hiszem, hogy megy, mert nem nagyon kell neki a pénz  max útban volt kicsit, bár ahol most ál még reklámnak sem utolsó és útban sincs.  Állítólag garázsépítésnél betenkeveröt hajtattak a generátorával, mikor utoljára használták. Mi csak pár kép erejéig álltunk vele odébb. Nem semmi benne a széntüzelésű kályha. Mi egyébként most veszünk egy ilyet a Nyíregyházi bontóban 600-at, kér érte a pali, ami nem kevés viszont üres a doboza és 2000 km van benne. Az lesz, amivel a világvégére indulunk.

Maz Creative Commons License 2006.10.02 0 0 418
Nem busznak minősül, hanem ez egy busz.
Ő a híres Fakarusz.
Előzmény: M61021 (417)
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 417
És ez hány utast vihet szabályosan? Gondolom buszank minősül.
Előzmény: MALWIN (416)
MALWIN Creative Commons License 2006.10.02 0 0 416
Csepel 350.
Előzmény: M61021 (412)
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 415
FÉnyképeztél? Tudsz valamit mutatni?
Előzmény: jpeti (407)
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 414

A képen egy Csepel rejtőzik...

Nem találom a közelképet.

ferihegy
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 413
Nagyon dögös a festése a kép szerint, az ősi Csepelnek! Szép!
Előzmény: MALWIN (402)
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 412
Ez pontosan milyen gép?
Előzmény: M61021 (411)
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 411
Szombaton Budakeszin. Bebiztosították 3 ékkel, el ne guruljon. Tán provokációtól tartottak? Jó meglepetés volt.
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 410
Egy kérdés: A dobozos csőrőssel hány fő szállítható szabályosan? Le lehet vizsgáztatni többre?
M61021 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 409

Engem érdekelne az ára. Köszi, ha megkérdezed. Légyszi e-mailben küldd el!

Ez nem ez a gép?

Előzmény: jpeti (408)
jpeti Creative Commons License 2006.09.30 0 0 408
A Veszprémi csepel tényleg eladó. Az autó fülkéje nagyon jó álapotú, mivel rendbe teték. A hátsó doboz már nem anyira de használható, mühelykocsi egyébként és megvann benne minden  az eszterga kivételével jó rajta a generátor is. A motorja 2 év után kis izzítás után pöcre indult. Az árát nem tudom de ha valakit érdekel megtudom kérdezni. 
Előzmény: kerol_t5 (405)
jpeti Creative Commons License 2006.09.30 0 0 407
Ötven évvel ezelőtt, 1956 őszén három Csepel HD-420 teherautó egy 5160 km-es próbaúton vett részt Kínában. A magyar járművek az ötezer méteres magasságban is kiválóan megállták helyüket, és a próbaút sikere új távlatokat nyitott Kína és Magyarország gépjármű-kereskedelmi kapcsolataiban. Az eseményről a Magyar Gépjárműipari Szövetség (MGSZ) és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) egy ünnepi rendezvény keretében emlékezik meg.

 

Időpont: 2006. szeptember 28. 12 óra

Helyszín: AUTÓTECHNIKA – AUTÓDIGA 2006 kiállítás

Budapesti Vásárközpont B pavilon

 

 

bocs hogy nem volt idöm ide jönni és informálni az embereket de én is csak az utólso pilanatban tudtam meg .  volt megemlékezés , filmvetítés beszélgetés makettek meg ajándékot is kapot mindenki az utlosó csepeles erekjékből

MALWIN Creative Commons License 2006.09.30 0 0 406
Namost én jártam arra, amint az a leírásból kiderül:-))))
Kép meg itt van róla:
Sajnos, akkoriban még filmes géppel dolgoztam, és hát a trágya sem vonzott egy jó beállítás eléréséhez...
Előzmény: JumboJet (404)
kerol_t5 Creative Commons License 2006.09.29 0 0 405

Tiszteletem!

Veszprémbe a Házgyári uton mintha dobozost láttam volna ELADÓ táblával.

Előzmény: M61021 (399)
JumboJet Creative Commons License 2006.09.29 0 0 404
Esetleg ha valaki járt arra és tud róla fényképet mutatni az frankó lenne!!!!!!!
Előzmény: MALWIN (402)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!