Meg kérdezném a Csepel fanoktól, hogy nincs e véletlenül sivatagi üzemanyag ellátó rendszerük? Lehet nem kimondottan Csepel is de, állítólag volt olyan típusa, amit azzal szeretlek. Meg esetleg légszűrő ugyan erre a változatra. Mert most 1 Ikarus légszűrőt tudtunk szerezni házastól, amit a tetőre terveztük de, igen nehéz és nem lenne baj ha nem kéne magunkkal vinnünk R2D2 is a maga 30 kilós súlyával. Vagy bármilyen ötletet szívesen vennénk bármilyen témában.
Nem lesz levizsgáztatva csak annyira rendbe téve, hogy Nyíregyházától Veszprémig biztosan eljöjjön. Most hogy mondod, lehet olaj volt :-) Ha arra járok, megnézem megint, bár nem egyszerű kinyitatni a hátúját, mert a gazda soha nincs ott a kulcs, meg mindig van valakinél csak azt nem tudni ép hol. A világvége projekt pedig elég akadozósan működik, mert ígérettel meg mindenféle segítséggel tele a padlás egész addig, míg nem akarnánk realizálni onnantól egyből nincs épp semmi. És félő hogy elfogy a lelkesedés, ami nélkül kétséges, hogy valaha is lenne belőle valami.
A szállítható személyek számára tud valaki valamit mondani. Hogy lehetne több mint 3-an menni vele szabályosan (dobozoson). Ugyanis nagy a család, és olyan gép kéne amibe beférünk.
Amivel megyünk abba Webasto lesz és gázos. A leírást pedig nagyon szeretném már tanulmányozni, de még sajnos nem jött meg . A szenes kályha ebben a Csepelben van, (nem abban amivel megyünk az még üres belül teljesen )hogy gyári e vagy sem azt nem tudom nem az enyém ez gép és igazából nem sokat tudok róla.
Nem akarlak megsérteni, de ha ilyennel akarsz a világvégére elindulni, ajánlom a kezelési és karbantartási utasítások megtekintését.
Az EZF Csepelekbe K-3120 tipusú gázolajtüzelésű fűtőberendezést (olajkályha) szereltek, kivétel az akkumulátor-töltő gépkocsi, amelybe villamos fűtőberendezés építettek.
500-ra hirdeti de megsúgta 400-ért már oda adja. Lejjebb nem hiszem, hogy megy, mert nem nagyon kell neki a pénz max útban volt kicsit, bár ahol most ál még reklámnak sem utolsó és útban sincs. Állítólag garázsépítésnél betenkeveröt hajtattak a generátorával, mikor utoljára használták. Mi csak pár kép erejéig álltunk vele odébb. Nem semmi benne a széntüzelésű kályha. Mi egyébként most veszünk egy ilyet a Nyíregyházi bontóban 600-at, kér érte a pali, ami nem kevés viszont üres a doboza és 2000 km van benne. Az lesz, amivel a világvégére indulunk.
A Veszprémi csepel tényleg eladó. Az autó fülkéje nagyon jó álapotú, mivel rendbe teték. A hátsó doboz már nem anyira de használható, mühelykocsi egyébként és megvann benne minden az eszterga kivételével jó rajta a generátor is. A motorja 2 év után kis izzítás után pöcre indult. Az árát nem tudom de ha valakit érdekel megtudom kérdezni.
Ötven évvel ezelőtt, 1956 őszén három Csepel HD-420 teherautó egy 5160 km-es próbaúton vett részt Kínában. A magyar járművek az ötezer méteres magasságban is kiválóan megállták helyüket, és a próbaút sikere új távlatokat nyitott Kína és Magyarország gépjármű-kereskedelmi kapcsolataiban. Az eseményről a Magyar Gépjárműipari Szövetség (MGSZ) és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) egy ünnepi rendezvény keretében emlékezik meg.
Időpont: 2006. szeptember 28. 12 óra
Helyszín: AUTÓTECHNIKA – AUTÓDIGA 2006 kiállítás
Budapesti Vásárközpont B pavilon
bocs hogy nem volt idöm ide jönni és informálni az embereket de én is csak az utólso pilanatban tudtam meg . volt megemlékezés , filmvetítés beszélgetés makettek meg ajándékot is kapot mindenki az utlosó csepeles erekjékből
Namost én jártam arra, amint az a leírásból kiderül:-)))) Kép meg itt van róla: Sajnos, akkoriban még filmes géppel dolgoztam, és hát a trágya sem vonzott egy jó beállítás eléréséhez...