Nézd, a dcstuning-nál elég olcsó is, be is rakják akár, és nem volt még panasz rá.
(Én eddig még nem raktam be a családi autókba, pedig van 2 szett is, mert még nem volt rá idő, meg a sajátomban más - hasonlóan noname - típus van, de akkor még 3×annyiba került, mint most, amikor ~20e-ért megvan.)
Ráadásul most még 4 évre van meg a műszaki is:) Mondjuk én tartok a sok "Kszenonszett! Ocó! Ocó!" felhozataltól... Vagy van vmi erősen ajánlott a tarsolyodban? ;)
Jól teszed, ha lecserélteted. Én 10 ezer km-ként tervezem a olaj-olajszürű-levőgőszűrő cseréjét (sok BP araszolás + por). Kár hogy nem számítógép figyeli az olajminőséget a motorban, így nem ahhoz van igazítva a csereciklus. Bár a szűrőket akkor is sűrűbben kellene cserélni. Amit furcsálottam, hogy a gyertyacserét viszont visszábbhozták a 30 ezres szervízhez. Persze valahol érthető, hogy csak ezért nem rendelnek be 40 ezernél, de ezzel viszont pont egy olajcsere árát veszik ki a tulaj zsebéből az első 100 ezer km-en. Tehát mindegy lett volna ha marad a max 20 ezres szervízperiódus hivatalosan. Gondolom a marketing nagy úr:)
Az 1.4-es Stilo sincs benne a default Stilo kézikönyvben. Írtak hozzá egy külön kis manuált majd diszkréten belcsúsztatták a defaultba. Úgy látszik ez FAM vagy tovább megyek Fiat rutin...:)
Nyári nagy melegben mikort fort az flaszter felett a levegő az JTD is nagyon megérezte a ritkább levegőt. Máskor megindúlt 1700tól most meg 2000-2200tól.
"Amúgy arra célzol, a tesztautó szándékoltan erősebb volt a "szériánál"?" Egész pontosan erre gondolok! Egyszerűen nem hiszem el, hogy így gördül le a futószalagról, +15% Le! heh:)
Ha ez így működik, és a szerencse is melléd pártol, kifoghatsz egy akár 172.5 Le-t teljesítő Bravo-t is.:)))))
A Bravónál amúgy a 120-as T-jet kicsit másképp van hangolva, mint a Puntóé: a gyári görbék alapján már 1750-től megjön a 206Nm, mig a Puntó 120-asánál illetve a Bravo 150-esénél csak 2000-től. Igaz, a nyomatékgörbe hamarabb le is konyul.