Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Varshi Creative Commons License 2007.10.29 0 0 229

> Én az 1. elméletben hiszek, gyakorlatilag mért adatokról van szó.
> Meddig tart átírni a motorvezérlő elektronikát?!

 

5 perc? (A programot összeállítani azért hosszabb.)

 

Amúgy arra célzol, a tesztautó szándékoltan erősebb volt a "szériánál"?

Előzmény: hangazoo (225)
smith Creative Commons License 2007.10.29 0 0 228
Annál jobban!
Ilyenkor elérzékenyülve mindig eszembe jut az első autóm, ami egy nemisannyiaraOFF p126 volt. Szegénynek a meleg volt a legnagyobb ellenfele. Nyáron, délidőben mindent akart, csak menni nem, már persze magához képest. Amikor lement a nap, a hűvös párás idő egyből meghozta a kedvét. Ebben mondjuk közrejátszott az is, hogy a hűtése csak jóindulattal volt szabályozottnak mondható, kb úgy, hogy hideg motornál zárt a légcsappantyú, melegnél meg nyitott. :-)
De egyértelműen észrevehető volt már 5-10 °C különbség minden autómon.
Előzmény: tboyka (223)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.10.29 0 0 227
ma megvolt a hitelügyintézés, jövő kedden műszaki, jövő csütörtökön megyek átvenni az autót. de hosszú másfél hét lesz. :)
leonel Creative Commons License 2007.10.29 0 0 226

Sziasztok.

 

Nos pénteken átvettem a gyönyörűséget majd rögtön utána kaptam egy telefont és utaznom kellett.

Most értem vissza Pestre. :(

Fényképet még nem csináltam mert a kigurítás után rögtön zivatarba kerültem - most elég koszos. :(

 

A kocsiról: Fantasztikus, csodálatos és még sorolhatnám a jelzőket.

Az első 300km alatt elég ijesztő volt a teljesítmény és a fék + kicsit hangosabb is volt mint vártam. A fék azóta bekopott és minden ok és a teljesítmény is megjött - bár még nem padlóztam le - de érezhetően fejlődik. A hangja is kellemes lett.

A futómű viselkedése először aggasztó volt - majd próba szerencse alapon megálltam egy kútnál - és láss csodát: 3,1 bar volt minden kerékben.

đ][đ[[ä***grrrrrr

(A kereskedésről majd írok hosszabban, most nincs időm - egyenlőre csak annyi, hogy az ország legkeletibb kereskedéseit mindenki kerülje el jó messzire!!!)

Azóta feszes (225/45R17) de teljesen élvezhető még komfort terén is!

A kocsi rengeteg apró hasznos dolgot tud amelyek csak használat közben derülnek ki: pl. bekapcsolt első ablaktörlőnél a tolatni kezdesz elindul a hátsó ablaktörlő.

Beállítható hogy bizonyos sebesség elérésekor figyelmeztessen valamint, hogy zárja le az ajtókat. stb.stb 

 

Élvezek minden percet amikor benne ülhetek!!!

 

Ami nem tetszik: (ilyen is van)

-badarságnak tartom, hogy a kanyarkövető funkciót nem lehet kikapcsolni!

-Baromi széles oszlopok- zavaróbb a forgalomban mint azt gondoltam . majd hozzá szokom.

-Ami viszont aggaszt mert nem tudom, hogy elmúlik vagy hiba: 1-ből 2-be és 2-ből 3-asba váltásnál amikor kinyomom a kuplungot egy pár másodperces "zakatoló" felmorgás hallatszódik -főleg akkor ha "jobban megpörgetem váltás elött a motort!! (max. 2300-2400-ig!!!)

Esetleg ötlet?

 

Majd megírom a kereskedői élményimet! Tanulságos lesz!

 

Most rohanok. Sziasztok.

 

hangazoo Creative Commons License 2007.10.29 0 0 225
Én az 1. elméletben hiszek, gyakorlatilag mért adatokról van szó.
Meddig tart átírni a motorvezérlő elektronikát?!
És ebben az esetben a legkisebb a lebukás esélye. Gyakorlatilag nincs is. Ki elött?
A többit nem tudom elképzelni a bürokrácia útvesztőinek hála.
Előzmény: Varshi (224)
Varshi Creative Commons License 2007.10.29 0 0 224

Hát persze, érzetre 10% eltérés is megvan az enyémnél is.

Kurva jól húz a gép így 10 °C-ban a nyári kánikulához képest.

Előzmény: tboyka (223)
tboyka Creative Commons License 2007.10.29 0 0 223

De ennyire??? Az, OK, hogy van 3-4-5% eltérés teljesítményben, de ennyi differencia??? Hát nemtom...

Előzmény: Pitbull (222)
Pitbull Creative Commons License 2007.10.29 0 0 222
Inkább hideg volt és a turós motorokra kifejezetten pozitív hatással van az oxigénben gazdagabb levegő.
Előzmény: tboyka (219)
tboyka Creative Commons License 2007.10.29 0 0 221

tjet!

A futóműről (mennyire kemény, mennyire limbóhintó) és a ülésekről(mennyire tartanak) mondanál vmit? Köszike.:)

Előzmény: tjet (215)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 220
lehet ugyanannyit:)
Előzmény: tboyka (219)
tboyka Creative Commons License 2007.10.29 0 0 219

Anyám...ezt olvassátok!

http://totalcar.hu/tesztek/punticliot/

A Punto(Bravo) 120LE-s T-jet motorja a teljesítménymérésen a követkető értékeket produkálta: 138LE (120LE helyett) és 218Nm (206Nm helyett). Ez nem semmi azért.

Akkor milyen értékeket produkálna a 150LE-s vas?:)

 

zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 218
A Sportos kárpit tényleg gyönyörű, csak Dynamic esetében egy baja van: a 30e feláron kívül meg kell venni hozzá a spoilereket meg a peresebb gumikat alufelnivel.
Na igy már kicsit drága.
Igaz, a Dynamic beltere is már elég jól néz ki.
Előzmény: tjet (215)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 217
valakinek a drágább Sport változatot is el kell adniuk ;)
Előzmény: tjet (215)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 216
120LE-s T-jet tesztautók állítólag november elejétől lesznek a kereskedésekben, én is erre várok.
Előzmény: tjet (215)
tjet Creative Commons License 2007.10.28 0 0 215

Igen, nekem is ezt mondták, aztán amikor rákérdeztem, hogy akkor mégis miért szerepel az árlistában pld. a Dynamic Tjetnél a Sportos kárpitnál egy "-" jel akkor mindenhol rájöttek, hogy nem rendelhető a 150 lovashoz...a 120 lovashoz valóban kérheted a Sport csomagot (Dynamichoz) de szerintem a 150 lovashoz még mindig nem. Lehet, hogy tévedek, de az árlista alapján még mindig ez van...

 

Nem vezettem a 120 lovast.

Előzmény: tboyka (214)
tboyka Creative Commons License 2007.10.28 0 0 214

Van olyan márkakereskedés, ami már akcióban ingyen odaadja a Sport belsőt a Dynamichoz, sőt még egy rakás extrát is ingyen...:) Az ESP-t meg megrendelem külön...:) Lesznek itt még akciók bőven, állítólag a garit is kiterjesztik 3évre Jan 1-étől. Te vezettél 120LE-at probaúton? Kiváncsi lennék, mi a különbség a 120 és a 150LE-s között...

Előzmény: tjet (213)
tjet Creative Commons License 2007.10.28 0 0 213

A 150 lovas Tjethez csak a Sport felszereltséggel kaphatod meg a "Sport" belsőt, legalábbis amikor én rendeltem akkor nem lehetett a Dynamic Tjetet Sport belsővel kérni (érdekes, hogy a sima 1,4-es vagy a Multijet Dynamicot lehetett...). Szerintem megéri a Sport és a Dynamic közötti árkülönbség, a Sport felszereltségben már benne van az ESP csomag, a 17-es felnik, a piros cérnás belső kárpit, függönylégzsák, spoilerek stb.

 

A SPORT gombot egyelőre túl sokat nem használtam, de vagy kétszer kipróbáltam és valóban nem éreztem nagy különbséget. Elvileg közvetlenebb kell legyen tőle  a gázpedál reakciója, megnő a nyomaték 230 NM-re és keményebb a kormány szervó.

 

Nálam a másik lehetőség az 1,8-as Civic lett volna. Annak ellenére, hogy papiron alig van különbség a két autó menetteljesítménye között, a Bravo sokkal jobban megy...na persze ezt nem tudtam biztosra amikor megrendeltem, csak reménykedtem benne:-)

Előzmény: tboyka (212)
tboyka Creative Commons License 2007.10.28 0 0 212

Valóban. Ott a pont, tényleg csak 150-es van sportban. Igazándíból a 150LE-ön gondolkodom és Dynamicban, csak nem tudom, hogy megéri-e az a 30LE a 300000ft különbséget, vagy inkább költsem azt a pénzt az extrákra. Úgyhogy a Bravo Sport-os kollegától részleteses beszámolót kérek...:)

Előzmény: zotty1 (211)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 211
Sportból csak 150LE-s van.
Előzmény: tboyka (209)
zotty1 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 210
A Sport gombnak van érezhető hatása? elvileg 3000-es fordulattól 230Nm-re növeli a nyomatékot, de a neten erről elégg megoszlottak avélemények, volt ahol egyszerűen csak marketinggombnak hívták mert nem vettek észre semmi különbséget.
Előzmény: tjet (208)
tboyka Creative Commons License 2007.10.28 0 0 209

Ez a 120 vagy a 150LE-s? Most akarok én is Bravot venni, vagyis Seat Leon-t nézegettem, de a  megnéztem a Bravot is, nálam döntetlen lett az eredmény, így az asszony döntött...:) Viszont most jön a dilemma, a 120-as vagy a 150-es T-jet-et vegyem?

A Tied 150km/h-nál mennyit forog?

Előzmény: tjet (208)
tjet Creative Commons License 2007.10.27 0 0 208

Sziasztok!

 

Két hete vettem át a T-Jet Sport Bravomat és egyszerűen nem tudok betelni vele, minden kilométer örömöt okoz:-) a motor nagyon nyomatékos, már 1800-as fordulattól keményen húz és ami nagyon jó benne, hogy bármilyen sebességben szinte ugyanolyan lendülettel megindul. Pld. 6-osban 100-nál is úgy nekilendűl, hogy csak vigyorogni tudok az autóban:-)

 

Ami a fogyasztást illeti: kb 1400 kilométert mentem mióta lenulláztam a számítógépet, az átlagfogyasztásom 8,6 l/100 km. Ebből kb 1200 km autópálya volt (4 fővel, csomagokkal), a többi városi dugó meg hegyi út.

 

Előzmény: alfa_1_4_7 (206)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 207
Én egyelőre idegenkedem a dízelektől, meg ami nagy és megy (és persze nyomják is neki) az azért fogyaszt is (főleg városban). De egyszer biztos lesz majd az is.

Igen, a 150 Le-s változat. Láttam a neten (vmi anglius oldalon) a mért adatokat, de majd ha meglesz beszámolok a tapasztalatokról. Bár nem biztos hogy én leszek a mérvadó, mivel a.) új lesz az autó és össze kell szoknunk, b.) azt hiszem még mindig én tartom a benzines fogyasztási rekordot a netes bravo társadalomban (4,17 L/100km), de szerintem a 150 ezer km-re vetített átlagban sem vagyok nagyon hátul;)
A pillanatnyi fogyit ne nézd soha sehol:) Igazából azt remélem ettől a motortól, hogy megfelelő középút lesz számomra az ár, a teljesítmény és a fentarthatóság szempontjából. Aztán majd meglátjuk - de az is igaz, most nem a fogyasztás volt a fő szempont a kiválasztásnál. Az áttételt számolgattam már és nem volt túl hosszú, kb. 4000 a kérdéses tempónál, ahogy visszaemlékszem.
Előzmény: alfa_1_4_7 (206)
alfa_1_4_7 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 206

Helló!

Gartula a TJethez!

150 Le lesz?

 

A fogyasztási adatairól olvastál már? (Nem a katalogus érdekel :-)

Kíváncsi lennék hogy pl. 6.-ban 150-nél mennyit forog, és mennyi a pillanatnyi fogyi...

Nem gondolkozták sose dízelben? ...

 

 

Előzmény: Barnamaci2 (205)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 205
Az bíztató:) Nekem, az 1.4 T-Jet-tel nem sokat lacafacáztak. A megrendeléstől számított 3 héten belül már a központi raktárban volt. Igérni december elejére ígérték (8-12 hét). Ezek szerint nincs megrendelés vagy van gyártó kapacitás.
Előzmény: leonel (204)
leonel Creative Commons License 2007.10.25 0 0 204

Szia!

 

4 nap volt míg mindent elintéztek.

Neked milyen jön? Mikorra ígérték?

Előzmény: Barnamaci2 (203)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 203
De jó neked:) Ha igaz, akkor már az enyém is uton van...
Mennyi idő volt az üzembehelyezési procedura?
Előzmény: leonel (198)
Varshi Creative Commons License 2007.10.25 0 0 202
ja :(
Előzmény: Pitbull (199)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.10.25 0 0 201
holnap várom a képeket :p
Előzmény: leonel (198)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.10.25 0 0 200
mint vidéki, eddig forgalomban csak egyetlen új bravot láttam - leszámítva a tesztautót persze, de abban meg ültem. :p ma viszont veszprémben két lámpa között mindjárt kettőt is. egy elefántcsontszínűt (találjunk már ki erre valami jobbat, olyan gáz ez a marketing elnevezés), KWZ volt, ha jól emlékszem. a másik KUD talán, és a grafitszürke színű volt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!