Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zotty1 Creative Commons License 2007.09.30 0 0 109
Ha ez tényleg igy van, akkor az elég gáz, tekintve hogy a 120LE T-jetnek elvileg a 90LE-s Multijetnél 6Nm-el még több a nyomatéka, igaz papíron.
Előzmény: hangazoo (108)
hangazoo Creative Commons License 2007.09.30 0 0 108
Nekem nagyon nagy csalódás volt a 120le-s Grande. Vezettem már 1.3 Mjet 75 és 90le modelleket is.
Egész egyszerűen többet vártam tőle a 96le-s Stilomból kiindulva.
Semmivel sem éreztem nagyobb dinamikát mint a Stiloban, és nem volt benne sportos érzésem sem, annak ellenére, hogy a le többlet és tömeg differencia kellett volna hogy igazolja. Szomorú is lettem, mert ezzel a motorral a Bravo valószínűleg gyengébben muzsikál majd. Kíváncsi vagyok tényszerűen mi a különbség a 120 és 150es változatok között.
zotty1 Creative Commons License 2007.09.29 0 0 107
150LE T-jet váltóáttétel:

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/RoadTestsData/Fiat-Bravo-1.4-T-Jet-150-Sport/226578/

a neten valamelyik fórumon vannak mérési adatok és nyomatékgörbék is a 120 és 150LE-s T-jetről, amikor még a prototípusokkal rohangáltak vele. A görbék alapján a 206Nm nyomaték már 1750-től jön a 120 LE-snél, a 150 LE-snél 2000-től. A valóságban nem tudom, hogy mekkora fordulattól érezhető a megindulás.
Előzmény: Barnamaci2 (106)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.09.28 0 0 106
Nem tudom, én nem vagyok vmi nagy dízel guru:) Nem is nagyon vezettem, de nem is vágytam rá eddig.
Jut eszembe hatos váltó. Azok akik publikálni is merik a technikai paramétereket, nekem úgy tűnik a 6. fokozat végáttétele nem tér el jelentősen az 5 sebességes 5.-jétől. Szóval ez sokszor inkább csak merketing. Főleg azért mert ahhoz, hogy jelentősen eltérjen és még "élhető" legyen a 6. fokozat, ahhoz géperővel is bírni kell(ene).

Nem találtatok vmit technikai infót az 150 lovas TJet-ről? Keresem-keresem, de nem nagyon találok semmit.
Előzmény: Varshi (105)
Varshi Creative Commons License 2007.09.28 0 0 105
Igen, de az 305 Nm, nem 255 (vagy mennyi a 120 lovas), és 6-os váltója van. De még azzal is valszeg harmatos. :(
Előzmény: Barnamaci2 (103)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.09.28 0 0 104
nov. vége-dec. eleje
Előzmény: El Robotnyk (102)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.09.28 0 0 103
Fura, amikor a 150Le-s multijet-et próbáltam, akkor nekem pont az volt a benyomásom, hogy 3000 környékén tol egy parasztosat egyébként "semmi különös".
Előzmény: Varshi (101)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.09.28 0 0 102
mikorra érkezik? :)
Előzmény: Barnamaci2 (100)
Varshi Creative Commons License 2007.09.28 0 0 101

Hát sajna ezt hozza a nagy tömeg (fékek hatékonysága, dinamika terén).

 

Amúgy a motor 3500 fölött is egyenletesen húz, se nem erősebb, se nem gyengébb, mint egy egyenletes leadású szívómoci, bár szvsz nem is ösztönöz nagyon a kiforgatásra, én elvoltam vele 3000 alatt is, hiába győzködött a kereskedő.

 

Amúgy a Bravóról egy rövid teszt (ebből a Bravo a lényeg, a dízelmoci nem): ezen a linken

 

Az 1.4-es T-Jet Grandéról meg (ebből ugye a T-Jet a lényeg): itt

Előzmény: Barnamaci2 (100)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.09.28 0 0 100
Sajnos rövid a tesztút:( A kereskedéstől a repülőtér mögött ki az Egér útra, ott rá az M1-M7 közös szakaszára, végül le a körfelüljárón vissza a kereskedésbe. Ez jó is lett volna mert van benne rossz minőségű út, emelkedő, és autópálya szakasz is. A baj az, hogy amikor én próbáltam - a délutáni "csúcs" elején - akkor nem lehetett igazán kihúzatni (mondjuk 2 km se volt a kocsiban, aznap du. rendszámozták fel, még zöldkártyája sem volt). Ami mindenképp pozitívum, hogy nem rázott jobban mint az én 1.2-es Bravom, pedig ettől tartottam kissé. A motor 2000-ig kicsit erősebbnek érződik mint a szívó testvére (bár annak élménye már fakulóban van), utána elkezd erősebben húzni, de az igazi "tolást" én 3500 körül éreztem. Ezt viszont a már említettek miatt csak másodpercekre volt lehetőségem kipróbálni. A 150 lovas dízelt már vezettem régebben "tiszta" körülmények között és azt kell mondjam az sem nem tol nagyobbat és nem is indul meg sokkal hamarabb. Én mindenképp ezt a motort preferálom ehhez a kasznihoz, bár tény hogy a dízel takarékosabb. A fék nagyobb pedálerőt igényel mint a sajátomon és mintha a lassulás sem lett volna olyan vehemens a széles gumik ellenére sem. Bár lehet hogy ezt csak az összeszokás hiánya okozta. A kaszni meg olyan mint a többiben:) Biztos ami biztos, gyorsan rendeltem is egyet:)
Előzmény: iolesz (99)
iolesz Creative Commons License 2007.09.27 0 0 99

Tapasztalat?

 

Előzmény: Barnamaci2 (97)
EZsolt Creative Commons License 2007.09.27 0 0 98

zotty1, várd ki a végét...szó szerint:-)

A júliusra beharangozott GP T-Jet-ek is inkább augusztusra értek be a szalonokba. (Olyannyira, hogy a július 1.-én indított TV-reklámra úgy kezdtek forrni a telefonok, mintha most azonnal mindenki GP T-Jet-et akarna venni, mi meg azt sem tudtuk miről van szó.)

Előzmény: zotty1 (93)
Barnamaci2 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 97
Hi,
Én 1.4 TJet (150) Bravot Pesten és környékén egyedül a budaörsi Fiat szalonban találtam. A tesztút rövid és elég forgalmas útvonalon történt
Előzmény: iolesz (96)
iolesz Creative Commons License 2007.09.26 0 0 96
Tudja valaki, hogy hol lehet 1.4 T-Jet-et tesztvezetni?(Pest környékén)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.09.26 0 0 95
megtettem, körülnézek, hova érdemes postolni. :)
Előzmény: downer (94)
downer Creative Commons License 2007.09.26 0 0 94
Majd ha lesz kedved, regisztrálj a fiatbravo.hu-ra, persze ha szereted a lelkesedést, mert szét fognak szedni a kérdéseikkel. :)))
Mondjuk ráférne már a fórumra valami új téma, a régi Bravo optikai és egyéb sufnituning témái már elég kornyasztóak...
Előzmény: El Robotnyk (92)
zotty1 Creative Commons License 2007.09.26 0 0 93
Októbertől lesz a hazai szalonokban 120 LE-s T-jet tesztautó?
Előzmény: EZsolt (87)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.09.26 0 0 92
ma hívott az értékesítő, október 12-én kerül gyártásba az autó. azt mondja, onnantól körülbelül még egy 2 hét, mire megérkezik. szóval még valószínűleg október vége előtt.
El Robotnyk Creative Commons License 2007.09.24 0 0 91
nekem mondod? :)
Előzmény: downer (90)
downer Creative Commons License 2007.09.24 0 0 90
Más (nem olasz) márka természetesen nem érdekel... ;)
Viszont két hónapot nehezen bírnék kivárni.
Előzmény: El Robotnyk (89)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.09.24 0 0 89
hát, ha gyártatni kell a kocsit akkor más márkánál sem hiszem, hogy 4-6 hétnél hamarabb itt lenne.
a héten várom, hogy visszajelezzenek, mikorra kerül gyártásba, és kb mikorra ér ide, szóval lehet hogy nem lesz majd két hónap, lehet hogy lesz, majd megírom.
Előzmény: downer (88)
downer Creative Commons License 2007.09.24 0 0 88
Ez a két hónapos várakozási idő fog csökkenni a köv. hónapokban, lehet tudni valamit erről?
Előzmény: El Robotnyk (67)
EZsolt Creative Commons License 2007.09.18 0 0 87

Az egyik szalonos értékesítő szerint pont azért van akció, mert nincs rá kezdeti lelkesedés, magyarul alig viszik."

Ilyen butuska magyarázatot csak kínjában találhatott ki a Kereskedő. Szégyellje magát:-((( Akció azért van, mert anélkül már jóformán lehetetlen lenne eladni egy autót és ezt a Generálimportőrök is tudják. Csak minden márkánál máshogy manipulálnak: Ford: flottakedvezmény már egy autónál is, Skoda: "roncsautó", Citroen: irreálisan feltornázott listaár, stb., stb., stb...

 

"Mondjuk érthető, ha vinnék mint a cukrot nem lenne akció."

Az akcióknak általában nem sok köze van egy autó (márka) keresettségéhez, eladási darabszámához és országon belüli piaci részesedéséhez... 

Kézenfekvő példák: "A mi autónk" akciói orrba-szájba... Piaci 2. és 3. Ford illetve Opel árengedményes akciók... Piaci 5. Toyota "sosem romlik el" akciók, stb...stb...stb...

Előzmény: zotty1 (83)
EZsolt Creative Commons License 2007.09.18 0 0 86

"nekem még májusban azt mondták, hogy a 300e akció valószínű csak júniusig tart, látszik..."

Habár az autó májusi bevezetésekor még semmi sem látszott 100%-ig biztosnak, de általánosságban elmondható, hogy egy akció időtartama - önmagában - egy negyedévnyi. A II. negyedév vége pedig ugyebár június 30-ig tart, azaz a kereskedő akkor és ott IGAZAT mondott. A jelenlegi akciók például szeptember 30-ig szólnak, azaz nincs ember aki most teljes bizonyossággal prognosztizálna egy okt-dec.-i akciótervet. Ezt a FAM okt. első napjaiban köti majd a Kereskedők orrára, addig hétpecsétes titok.

Más kérdés, hogy általában ilyenkor egetrengető dolgok nemigen látnak napvilágot, azaz legtöbbször minden marad a régiben. 

Egy biztos: (Valamilyen) AKCIÓ MINDIG LESZ.

Előzmény: zotty1 (73)
El Robotnyk Creative Commons License 2007.09.17 0 0 85
majd igyekszem ;)
Előzmény: Törölt nick (82)
zotty1 Creative Commons License 2007.09.17 0 0 84
Ez igy van, de ezzel a 300-350e minusszal + a Tjet 120 LE nem túl vészes felárával + 1 év ingyen cascóval azért elég versenyképes ára van.
Előzmény: Törölt nick (81)
zotty1 Creative Commons License 2007.09.17 0 0 83
Az egyik szalonos értékesítő szerint pont azért van akció, mert nincs rá kezdeti lelkesedés, magyarul alig viszik. Mondjuk érthető, ha vinnék mint a cukrot nem lenne akció.
Előzmény: Törölt nick (80)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.17 0 0 82
Gratula, sok balesetmentes km-t hozzá.
Előzmény: El Robotnyk (79)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.17 0 0 81
Igen, októbertől rendelhető. Abból is lejön 300 000, ami végül mégse, mert ugye metál+ forg helyezés+vmi extra pl ESP és már ott is vagyunk a listaárnál.
Előzmény: zotty1 (75)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.17 0 0 80

Nekem is a 300-350 ezres kedvezményt nyomták mindenhol. Én még csak érdeklődés szintjén állok. A stilo vásárlásnál megtanultam, hogy nem kell felülni a kereskedőknek. Az autók a kedvezmény mértékével túl vannak árazva.( Pl citroen...)

Miután megvettem a stilot rá két hónapra, már ingyen nyomták a CD-s rádiót, alufelnit stb. Szóval lesz itt még akció bőven, főleg miután a kezdeti lelkesedás után aláhagy a vásárlás. Én is a 120 lovas T-jetben gondolkozom. Az én tudomásom szerint ua mint a 150 lovas, csak a szoftver más.Aztán, hogy mi lesz meglátjuk.

A minap nézegettem a Skoda octaviát a család miatt. Most az 1.6-os 4,1 milla. Azért ez is elindult lefelé( kb 500 000-et )A kereskedő szerint csak 60 db van még ebben az árban. Szerintem meg ezután jön a mikulás akció, újévi akció stb...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!