Én azért próbálkozom, mert elég bíztató eredménnyel zárult az első próbálkozás! szépen mér, csak (most már ezt is tudom) éppen 48 C fok késéssel. Ebből arra következtetek, hogy kicsi a táguló folyadék mennyisége, kicsi nyomást csinál. Ha meg alkohollal nem jön össze, akkor próbálkozom a borszesszel. Majd este teszek fel képeket az első próbálkozásról!
A hossz változó lehet, sok mindentől függ, de holnap lemérem mi a legrövidebb ami szükséges. A műszer szerintem nem alkohollal volt megtöltve, hanem éterrel vagy borszesszel, speciális töltési eljárással. Szerintem házilag nem lehet tökéletesen javítani eztb a problémát. Az Alig utcában /Bp/ van-volt egy öreg muki aki újított fel régi műszereket. Abban viszont nem vagyok biztps hogy hőmérővel is foglalkozik.
Azért ha valaki esetleg rendelkezik egy kis idővel és gyári vízhőfokmérővel, lemérhetné a mérő szondáját! Upiupi-nak láttam elég szép gyári műszerei vannak!
Hát működőképes nem gyári vízhőfokmérőm nekem is van kettő, egy orosz megy egy zsír új olasz! De én nagyon szeretnék gyárit a többi gyári műszer mellé! És mivel meg lehet javítani, szeretném megcsinálni! Csak a táguló tér nagyságát kellene tudnom, mert ugye az a lelke az egésznek!
Vásároltam 3 gyári fehérszámlapos vízhőfokmérőt, és mindegyiknek le volt tőbe törve a csöve! Nos vettem 05-ös rézcsövet meg bovdentokot, esztergáltattam szondának valót, összeforrasztottam és feltöltöttem 96%-os alkohollal!
Beledobtam forró vízbe, és a legnagyobb lángon is csak 55 fokra megy fel. Öngyújtóval ki lehet akasztani!
Csepelesek!!!
Légyszi valaki mérje le nekem egy ilyen gyári fehérszámlapos vízhőfokmérő szondáját (hosszát, átmérőjét) és írja ide meg! Serintem nekem kicsi lett a táguló szesz mennyisége. Ja és ha az idő úgy engedné képet is tehetnétek fel. Köszi köszi köszi köszi előre is!!!
Nos szétszedés és mosás után lehomokoltam és festettem az alkatrészeket! A gépmunkákat megcsináltattam (szabályozás perselyezés), vettem új csapágyakat meg szimmeringet + olajat!
Az eredmény csodálatos kottyanásmentes holtjáték nélküli kormánymű!
Igaz azért boldogulok! Arra is rájöttem, hogy miért volt a nagy holjáték! Ugye a kormányomban nincs meg az a kis fehér fedlap! És amikor kint állt a gép az esőn, az a csésze a kormány közepében megtellett vizzel, és a kormány csőtengelyén keresztül belefolyt a csiga házába! A felső kúpgörgős csapágy szarrá volt rohadva! 2. ok: Valami gyógyos műanyagot esztergáltatott a mozgatott-tengelyhez és volt legalább 1mm lokkerja! Már esztergályosomnál van a cucc, és fasza bronz lesz a helyén pofás kis olajrés huzagolással. Ja és zsírral volt az egész kitömve!
Épp ma homokolom az alkatrészeket! A doksikat a totipityu@freemail.hu címre küldheted! Köszi előre
Na a 28-nak ilyen csigája van! Csepeleknek is ilyen van? :
Hali egy kérdésem lenne itt a nagy Csepelesekhez! A globoid csiga háza olajjal van töltve ugye? A 28-ét most daráltam szét, és tele volt tömve zsírral! Ja és kb 2 tekerésnyi holtjátéka volt a kormánynak!
Szeva, M7-ről kimégy nem az első, hanem a Shellkútnál lévő kijáraton, ott rámégy a négysávosra, és addig mégy, amíg bal oldalon fel nem bukkan az épület(jó nagy).Jobbra kicsit srégen a Metro van.