Szeva, M7-ről kimégy nem az első, hanem a Shellkútnál lévő kijáraton, ott rámégy a négysávosra, és addig mégy, amíg bal oldalon fel nem bukkan az épület(jó nagy).Jobbra kicsit srégen a Metro van.
Székesfehérvár tűzoltóság kertjében, a kerítés mellett egy Csepel D710 létrás, egy ugyanilyen mentőszer, és egy ismeretlen, talán Mávag rohad. Látható a 8-as elkerülőjéről.
Akkor eláruljam, hogy a múltkor kb 400 km-t utaztam vele? Szegényke, ha nem 2 éve lett volna utoljára zsírozva fele ennyit nem írtak volna a kormánymű hibáiról. A 100-at rövid távon egyébként így is vitte.
Ja, mekkora királyság! Mennék vele árkon-bokron..és feltűnés nélkül tankolnék bele ukrán hajókról-még sokba se lenne, eléggé ilyesztő lehet nekik egy ilyen, ha megjelenne a hajó mellett:-)))
szegény autók nem biztos, hogy jó helyre kerültek :( amíg nem láttam, nem hittem volna, hogy igaz: sokan azért vesznek csepelt (meg ifát stb.-t), hogy vasnak vágják szét, némi profittal
Nem nem. Szerencsére nem kellett, csak a nyeleskerék szimeringet cserélni. Hatalmas váltó van rajta. Szerintem 200-250 kg. Egyszer a motort daruval tettem vissza, a kuplung nem volt központosítva, aztán megnyomódhatott a szimering. Amúgy tán ez sose menne tönkre, akkora dög.
Magantulajdonban levo Veteran gepjarmuvekrol szeretnenk egy foto galleriat nyitni a http://www.veteran.ro weboldalon, a fenykepek melle kis leiras is jol jon, ha szeretnetek kuldeni , akkor az anunturi@veteran.ro cimre kuldjetek. koszi
KELLEMES HÚSVÉTOT! Na végre! Több nap óta sikerült befejeznem a 344-esem sebességváltó első szimmering, illetve egy komplett csörlő cserét. Mostanra már a vérem is fekete. Jó kis sport volt.
A P10-est össze kellene raknom és már tanulhatnék is motorozni, de most a P20 project folyik. A múlt hétvégén be akartam indítani, karbikat kipucoltam, vágtam bele új tömítést papírból, mert az nem volt a börzén vásárolt P20 tömítés egységcsomagban. Sajnos a megszakítók egy fordulat alatt kétszer is megszakítanak, amit nem is tudtam kijavítani, ezért úgy döntöttem, Samara HALL generátoros gyújtást adoptálok rá, amit a muszkák is a Boschtól koppintottak egy az egyben. Csak a jeladó amit próbakép beszereztem nem működött, de már meg is beszéltem, hogy kicserélik, de csak a jövő héten. Még nem tudom, hogy oldom meg, de 1200-as Ladába annak idején kb. 20 éve szereltem be hasonlót, igaz azt kimondottan Ladába gyártotta egy magyar cég, de sajnos Pannóniába ilyet nem gyártanak. De majd, ha beválik, levédetem. :-)