Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MALWIN Creative Commons License 2006.02.12 0 0 121
Igen, a D707.40-es típuson az volt.
Előzmény: a_motor (120)
a_motor Creative Commons License 2006.02.12 0 0 120

jóvanna:))

különben tényleg nem tudtam, hogy tüo-ra is tettek turbót. nyergesre emlékeztem (vagy arra is rosszul?)

Előzmény: MALWIN (118)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.12 0 0 119
Előzmény: MALWIN (118)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.12 0 0 118
Második kép alapján mire tippelsz?:-))
Előzmény: a_motor (117)
a_motor Creative Commons License 2006.02.12 0 0 117
klassz! milyen autó? nyerges, vagy tűzoltó?
Előzmény: MALWIN (116)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.12 0 0 116
Előzmény: MALWIN (111)
a_motor Creative Commons License 2006.02.12 0 0 115
Csepelem van, mért gondolkodnék racionálisan?  :))))
Előzmény: 208D (114)
208D Creative Commons License 2006.02.12 0 0 114
Nem lenne olcsóbb két új akku? :-)
Előzmény: a_motor (113)
a_motor Creative Commons License 2006.02.12 0 0 113

:(((((

 

pedig egy új elektromos-gázolajos tikalort is felkínálnék egy ilyenért.......

Előzmény: 208D (112)
208D Creative Commons License 2006.02.12 0 0 112
Van egy ismerősöm, aki látott már ilyen benzinlámpás előmelegítőt, de már nincs meg neki, mert szét volt "rohadva".
Előzmény: a_motor (108)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.12 0 0 111
Abban a könyvben, amiről beszéltem:típuskönyvek teher-személy,-pót-busz-motorkerékpár-stb.
Van olyan is, h vontatók-ebben volt.Nem hinném, h kísérleti darab lett volna, nem rakták volna bele egy típuskönyvbe a nem széria kocsik adataita.Ezek a könyvek a KPM belső használatára készültek, akocsik vizsgáztatását megkönnyítendő.Evidens, hog yazért, mert ezekkel találkozhattak.
A széria 110-es, 112-es dugóátmérővel készült.
Volt ezen felül a P sorozat, meg a legendás V-motor, amiről mndenki tud,de semmi közelebbi infó nincs róla.
A feltöltős motor típusjele D613.18, épp néhány hete fotóztam egyet-a képeket majd felrakom, de egy másik gépen vannak.
Előzmény: a_motor (110)
a_motor Creative Commons License 2006.02.12 0 0 110

most semmi szakirodalom nincs a közelemben, úgyhogy csak gondolom, hogy a kisérleti egybehengerfejes motorról lehet szó. (az a P jelű ??)

a széria 112x140 értékkel készült sztem mind.

feltöltősek is voltak, asszem a 6 hengeresnél szériában is, de ott is 112x140

a 450-es nyerges (én képen cementszállítót láttam) is volt hathengeres motorral, nyújtott motorházzal.

.85 mi lehet......passz (volt legalább, vagy százféle változat).

hol találtad?

talán valaki aki jobban emlékszik, vagy vagy van írott anyaga

Előzmény: MALWIN (109)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.12 0 0 109
Sziasztok, ez milyen autó volt, főleg milyen motorral?
Csepel D450.85, 1965,
motor
4 ütemű soros, négyhengeres
furat/löket 125/130
löket: 6341ccm
sűrítés 17:1
120Le/2300

Van másik is, ez hathengeres, a Csepel D 706-ba épült.
furat/löket ugyanannyi, de 9572 ccm 180Le/2300

Ezek lettek volna a P1 sorozatú motorok?
a_motor Creative Commons License 2006.02.11 0 0 108

segítség! valaki tudna - akárcsak mintaként mutatni - ilyen benzinlámpás előmelegítőkazánt a d344-hez?

nem lennék hálátlan, biztos volna nálam olyan ritkaság, amit fel tudnék ajánlani cserébe :))

bobekTLF Creative Commons License 2006.02.10 0 0 107

Igen jól látod!

Csak a hátsó kerekek fékezettek, az is mechanikus. Persze bőven elég, mert ha hirtelen leszállok a gázról, már akkor is majdnem lerepülök a gépről. Van egy kompresszor rajt, az is kapcsolható! A laposszíjhajtás mellé van kötve.

Előzmény: 208D (102)
a_motor Creative Commons License 2006.02.10 0 0 106

az éjszakai hózivi megint adott elfoglaltságot (épp csak tolható réteg volt) az öreg járgánynak

a_motor Creative Commons License 2006.02.10 0 0 105
igen. menetemelkedés fv-e
Előzmény: 504LACI (104)
504LACI Creative Commons License 2006.02.10 0 0 104
Ugye nem általánosságban? Gondolom a konkrét csigahajtásra írtad az áttétele miatt?
Előzmény: a_motor (103)
a_motor Creative Commons License 2006.02.10 0 0 103

ahogy írtad! a csigahajtás önzáró.

a rómain láttam fixen beépítve ilyen csőrlőt, vékonyabb kötéllel, villanymotorral hajtva, mint motorcsónak kivontató cucc....:)

Előzmény: 208D (101)
208D Creative Commons License 2006.02.10 0 0 102

Jól látom az alsó képen, hogy egy mutatós a a lég.fesz.mérő? A Csepelben két mutatós mindkét kör. 

Vagy ez csak a póthoz van és olajosféke van a gépnek?

Vízhőfokmérő, nekem is Skodáé van sajnos, nagyon nem illik a többi közé a műszer karimája.

Olajnyomásmérőm van egy tartalék, de azt meg a Szamarába szeretnén beszerelni, mert nem tudom, hogy mekkora az olajnyomásom, mert kilométerekig világít a piros Aladin lámpácska, majd elalszik.

Előzmény: bobekTLF (100)
208D Creative Commons License 2006.02.10 0 0 101

Mi történik, ha elnyíródik a csap?

Megáll a csörlőzés az nyilvánvaló, de remélem az áttétel miatt nem pörög le az összes kábel a dobról?

Tavaly kinéztem egy telket, hegyoldalban, de azután nem jött össze.

Pedig már elterveztem, hogy felkapaszkodik a Csepel a telek felső pontjára és

szépen felcsörlőzi nekem lassan az összes építőanyagot. :-)

Előzmény: a_motor (95)
bobekTLF Creative Commons License 2006.02.10 0 0 100

Most mérőműszereket keresek, mert a gépben nem éppen olyanok vannak, amik beleillenek:

Ilyeneket keresek, talán találok is:

pontosabban(hűtőviz, levegőmanométer, olaj)

bobekTLF Creative Commons License 2006.02.10 0 0 99

Hát sajnos ezek nem az én gépeim, de legalább jó helyen vannak. Az enyém nem ilyen szép, DE majd ezeknél is szebb lesz!!!

Az enyém még elég piszkos, majd tavasszal kerül sor a nagytakarításra. Most még elég pajtaszökevény kinézete van! De legalább minden működik rajt!

Elég szar képeim vannak róla:

 

MALWIN Creative Commons License 2006.02.10 0 0 98
Az is.:-)))
Meg sok egyéb: Cs 707, CsD566, Cs D450, IK 311, Ik55-66, stb könyvek.
Tele van velük a szekrény.
Pl van olyan is, ami az adott kor típusait írja le (ezért is a címe: típuskönyv) minden lényeges adatával együtt.Van külön autóbusz-szgk-motor-mezőgazdasgi vontató könyve.
Előzmény: a_motor (96)
a_motor Creative Commons License 2006.02.09 0 0 97

208D!

a második kép a könyvedből: a nyíródó csapról....

Előzmény: a_motor (65)
a_motor Creative Commons License 2006.02.09 0 0 96

MALWIN!

kis piros zsebkönyv? :)

Előzmény: MALWIN (93)
a_motor Creative Commons License 2006.02.09 0 0 95

azokra van méretezve, felette roncsolódhat (szarrá mehet)

nyíródó biztonsági csap az újabb csörlő hajtás kardánján van, ami a csörlő, kötél, csigák stb. túlterhelés elleni védelmére van (asszem 4t a max vonóerő)

a régieken körmös tengelykapcsoló volt, rugóval összenyomva

a 3C és 5C csuklók:

Előzmény: 208D (94)
208D Creative Commons License 2006.02.09 0 0 94
E fölött a nyomaték fölött elnyíródik a csap és lehet cserélni?
Előzmény: MALWIN (93)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.09 0 0 93
Nem, 3 féle: 3C, 5Sc, és 6C.
A 3C és az 5Sc hasonló (mechanics) rendszerű, de más méretű.
A 3C kb 69mm csavarközéptávolságú, az 5 Sc hasonló mérete kb 89mm.
a nagy különbség az átvihető nyomatékban van: a 3C 100Nm, az 5Sc 260 Nm nyomatékot enged.
Előzmény: 208D (92)
208D Creative Commons License 2006.02.09 0 0 92

A gomb ( 7C ) már megvan, csak egy kabátot ( Kázmér vagy 620 ) kell vennem hozzá.

 

Lehet, hogy már csak én nem értem. :-(

Kardán kereszt akkor két féle van a 344-en összesen?

3C és 6C

Hamarosan lesz szakirodalmam és nem kérdezek ilyen lámákat.

Előzmény: MALWIN (90)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!