Abban a könyvben, amiről beszéltem:típuskönyvek teher-személy,-pót-busz-motorkerékpár-stb. Van olyan is, h vontatók-ebben volt.Nem hinném, h kísérleti darab lett volna, nem rakták volna bele egy típuskönyvbe a nem széria kocsik adataita.Ezek a könyvek a KPM belső használatára készültek, akocsik vizsgáztatását megkönnyítendő.Evidens, hog yazért, mert ezekkel találkozhattak. A széria 110-es, 112-es dugóátmérővel készült. Volt ezen felül a P sorozat, meg a legendás V-motor, amiről mndenki tud,de semmi közelebbi infó nincs róla. A feltöltős motor típusjele D613.18, épp néhány hete fotóztam egyet-a képeket majd felrakom, de egy másik gépen vannak.
Sziasztok, ez milyen autó volt, főleg milyen motorral? Csepel D450.85, 1965, motor 4 ütemű soros, négyhengeres furat/löket 125/130 löket: 6341ccm sűrítés 17:1 120Le/2300
Van másik is, ez hathengeres, a Csepel D 706-ba épült. furat/löket ugyanannyi, de 9572 ccm 180Le/2300
Csak a hátsó kerekek fékezettek, az is mechanikus. Persze bőven elég, mert ha hirtelen leszállok a gázról, már akkor is majdnem lerepülök a gépről. Van egy kompresszor rajt, az is kapcsolható! A laposszíjhajtás mellé van kötve.
Jól látom az alsó képen, hogy egy mutatós a a lég.fesz.mérő? A Csepelben két mutatós mindkét kör.
Vagy ez csak a póthoz van és olajosféke van a gépnek?
Vízhőfokmérő, nekem is Skodáé van sajnos, nagyon nem illik a többi közé a műszer karimája.
Olajnyomásmérőm van egy tartalék, de azt meg a Szamarába szeretnén beszerelni, mert nem tudom, hogy mekkora az olajnyomásom, mert kilométerekig világít a piros Aladin lámpácska, majd elalszik.
Az is.:-))) Meg sok egyéb: Cs 707, CsD566, Cs D450, IK 311, Ik55-66, stb könyvek. Tele van velük a szekrény. Pl van olyan is, ami az adott kor típusait írja le (ezért is a címe: típuskönyv) minden lényeges adatával együtt.Van külön autóbusz-szgk-motor-mezőgazdasgi vontató könyve.
azokra van méretezve, felette roncsolódhat (szarrá mehet)
nyíródó biztonsági csap az újabb csörlő hajtás kardánján van, ami a csörlő, kötél, csigák stb. túlterhelés elleni védelmére van (asszem 4t a max vonóerő)
a régieken körmös tengelykapcsoló volt, rugóval összenyomva
Nem, 3 féle: 3C, 5Sc, és 6C. A 3C és az 5Sc hasonló (mechanics) rendszerű, de más méretű. A 3C kb 69mm csavarközéptávolságú, az 5 Sc hasonló mérete kb 89mm. a nagy különbség az átvihető nyomatékban van: a 3C 100Nm, az 5Sc 260 Nm nyomatékot enged.