Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

a_motor Creative Commons License 2006.02.09 0 0 91

szia,

 

a Te traktorjaid? tényleg szép állapotban vannak!

a világoszöldön mi volt felszerelve elöl a tartókra?

Előzmény: bobekTLF (87)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.09 0 0 90
Úgy tűnik ez a 6 db kardántengely pedig 5 féle.

lsd lejjebbi hozzászólásom:-)

A keresztet tedd el, hátha lesz egy Kázmérod, vagy egy Ik 55-66, esetleg 620,630-asod:-)

Előzmény: 208D (89)
208D Creative Commons License 2006.02.09 0 0 89

Szóval van egy olyan kardánkeresztem tartalékban, amilyen egyik autómon sincs.

 

Meg összeszámoltam azt a 7db kardántengelyt és 6 lett végül, nem tudom miért emlékeztem 7-re.

2 db az első híd és osztómű között, 1 db váltó és osztómű között, 1 db osztómű és diffi között, 1 db váltó segédhajtás és osztómű között, 1 db osztómű és csörlő között. Úgy tűnik ez a 6 db kardántengely pedig 5 féle.

 

Valaki csinálhatna egy hasonló felsorolást a zsírzó gömbökről is, de lehet, hogy az benne van a kezelési utasításban, kiegészítve a zsírzás km esedékességével. :-)

Előzmény: a_motor (86)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.09 0 0 88
Szeva,
motorikusan mindenképp sok az egyező alkatrész.
Ez volt az előnye a kor járműveinek: sok azonos vagy hasonló alkatrészből sok minden épült.
Előzmény: bobekTLF (87)
bobekTLF Creative Commons License 2006.02.09 0 0 87

Sziasztok!!!

 

Én sajnos nem Csepel autó tulaj vagyok (ami késik nem múlik), de nagy gépem van nekem is! Gondoltam írok ide, mert szerintem elég sok közös van a a Csepel kocsi illetve a Dutra traktok közt! Meg alkatrészgyűjtés közben elég sok teherkocsi alkatrésszel találkozom, így lehet hogy tudok segíteni!

Teszek fel pár képet, kettő erősen gyári gépről (gyári szín, stb), amik egész életükben oktatógépek voltak, ekét csak gondolatban húztak! Az egyik egy 62'-es másik egy 67'-es kabinos! Még a mérőórák is gyáriak!

 

 

 

 

a_motor Creative Commons License 2006.02.09 0 0 86

a.)  a 7 db kardántengely közül egyiket sem ábrázolja a 2. rajz

     /azon egy olyan csuklót (7C) alkalmazó tengely van, amilyen csukló fotóját beszúrtad    a múltkor/ ilyen csukló nincs a D344, D346 kocsikon

b.) az 1. rajz a váltó és osztómű közötti-, valamint az osztómű és difi közötti kardán jellegrajzát mutatja, amiken 6C tipusú kardáncsukló van. hosszuk a két helyen eltérő

     /ez csak azért került ide, mert ennek pont 150mm az átmérője, amire utaltál a régebbi képednél, és az átmérő erre a csuklótipusra (6C) jellemző. gondolom a "kb 150mm" az végül a rajzon látható 7C-nél mérhető 158mm a képen lévő csuklónál/

 

ne izélj má :)))))))

Előzmény: 208D (84)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.08 0 0 85
Csepel D344.01
kardánok:
5Sc-01,6C-11, 6C-01,
segédberendezések: 3C-01, 3C-18
Előzmény: 208D (84)
208D Creative Commons License 2006.02.08 0 0 84

Egyiken sincs áramfejlesztő. Nem is volt.

Úgy értettem, hogy a 7 darab kardántengely közül melyiket ábrázolja a 2 rajz?

Mert, hogy úgy tudom 7 darab kardántengely van 344-en.

Előzmény: a_motor (83)
a_motor Creative Commons License 2006.02.08 0 0 83

hát ahogy írtuk, a 7-es nincs a kis Csepelen, a 6-os van a váltó és osztómű-, valamint az osztómű és difi közötti tengelyen.

a zsírzókat még nem számoltam :)) de a könyvben van részletes kenési táblázat is.

mindkét autód áramfejlesztős? (220-380V)

Előzmény: 208D (82)
208D Creative Commons License 2006.02.08 0 0 82

A kettő kardántengely melyik a 7 közül?

 

Zsírzó pont meg van 157 db?

Előzmény: a_motor (79)
208D Creative Commons License 2006.02.08 0 0 81
Köszönöm, mail ment!
Előzmény: a_motor (80)
a_motor Creative Commons License 2006.02.08 0 0 80

208D!

kész a 346-os kezelési könyved...

Előzmény: 208D (17)
a_motor Creative Commons License 2006.02.07 0 0 79

na megtaláltam a méreteket

1:  6C

2:  7C

Előzmény: a_motor (69)
a_motor Creative Commons License 2006.02.07 0 0 78
lesz még hó az idén :))
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 77

a nagyvasak weblapról.

ilyet eddig sosem láttam, tényleg mutatós járgány

(meg merem kockáztatni, hogy szebb mint a sorozat fülkével)

a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 76
szerencsések a tűzoltóautók, sokkal tovább, sokkal job állapotban maradnak meg, mint platós, stb. felépítményű társaik......
Előzmény: Törölt nick (75)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.05 0 0 75
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 74
ok
Előzmény: MALWIN (73)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.05 0 0 73
Tudunk értekezni, de most perpill nem tom, merre leszek a jövő héten, szal majd mingyá írokegy mélt.
Előzmény: a_motor (72)
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 72

tudnánk értekezni alkatrész ügyben?

e-mail, tel., személyesen?

hol lax?

kösz.

Előzmény: MALWIN (53)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.05 0 0 71
Az a 7C kereszt.
Ik 55 difficsuklója, pl.
Előzmény: a_motor (69)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.05 0 0 70
Igen, épp kezdtelek volna helyesbíteni.:-))
A 3C a mellékmeghajtásban volt(szivattyú, csörlő), ezen felöl 6C volt a kardán
7C nagyságrendű van az Ik-55-66, Csepel D700 sorozatban.
Előzmény: a_motor (68)
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 69

ha tényleg 150mm, szvsz az nem 344.

az 566-ét nem láttam, de asszem ott van ilyen nagy Mech.

 

(na ezt jól megkevertem mi ? :))

Előzmény: a_motor (68)
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 68

!STORNO!

most rendesen megnéztem a képed, naná hogy hulyeséget írtam.

szóval: ez egy Mechanics-nek nevezett (a könyv szerint).

ilyen van a mellső hajtásnál "5"-ös a méretük, a segédberendezéseknél "3"-asak.

viszont a nagy ("5") sincs 15 cm-es........

Előzmény: a_motor (67)
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 67

a neve:  6C Hardy-Spicer

ilyen csukló van a váltó és osztómű, valamint az osztómű és hátsóhíd között.

Előzmény: 208D (64)
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 66
hát nem túl jó :(
Előzmény: a_motor (65)
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 65

nemtdom olvasható lesz-e.

valamit kitalálok, hogy a könyvet megkapd (vaszleg lefénymásolom,   de hosszúúúú!)

Előzmény: 208D (64)
208D Creative Commons License 2006.02.05 0 0 64
Az összes kardánkereszt ilyen kb. 150 mm átmérőjű 344-esen? Vagy van több méret is?
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 63
még egy ős
Előzmény: a_motor (62)
a_motor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 62
Steyr fater :).....
Előzmény: macgyver_t5 (61)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!