344-hez? ami csereszabatos a 6hengeresekkel... teljesség igénye nélkül: Szelepfedél Kipuf töm szívó töm. kuplung nyomlap porlasztócsúcs adagolóelem lendkerék fogaskoszorú fésűs szűrő motoralkatrészek (szelepek, szeleprugók, iylesmi) Listát tudok küldeni, ha adsz egy címet Az itteni címem él, oda is mélezhetsz..
Én 1973-74-ben Csepel 344-gyel jártam egy évig. Az autó új volt működött rajta a tikalor is. Tulajdonképpen hasznos szerkezet,de új motornál nem sok értelme volt.
A gyenge pontja a beállitás, ugyanis ejtőtankos megoldású, a fülkéből egy csappal
kézzel kellett beállitani a pontos üzemanyagmennyiséget.
Űdvözletem a zuraknak, látom, emlegetve voltam itt. Nekem is van ilyen nagy oktatótáblám, a Csepel kuplungról ,meg akkukról ,meg ilyesmikről Meg van néhány Csepel alkatrészem a garage-ban, bár azok főleg a Kázmér-Ik55-66 nagyságrendhez valók. Abból viszont gyak össze tudnék rakni egy komplett 005-ös mellső futóművet, és a 023.-as hátsó hídba is van tányér-és kúpkerék, féltengely, tengelycsonk, kerékagy, fékpofa fékdob is új...:-))
Bocs a szerzőtől egy másik topikról ollóztam ki, de talán nem fog megharagudni érte.
"Na elegem vollt!!!Ez az utollso nap hogy ezt a topikot nezegettem!!!
Ne foggjatok ti tonkre tenni az ejszakaimat!!!!:):)
Ejjel arrol allmodok hogy sikerul megvenem a seregtol azt a Csoros Csepelt amivel jartam.Szepen rendbehozztam es azzal jarok a mindennapokban.
Gyonyoru lajtos kocsi!!!Es azzal jarok minden nap OT renszammal .
Meg az Eiffel torony alatt is volltam vele.Gyonyoru szerkezetet csinalltam belolle.-25 fokban is indullt poccre.
Erre ma reggel megnyitom a forumot es egy regi szerelem van a foton!!!
ELEGEM van!!
Mikor fogok en egyszer nokrol amolyan nagymelluekrol allmodni???
Nekem egy Piros 115 os vollt 200D.
Megvollt 3 evig!Vollt benne vagy 500.000Km .Ez 91 ben azert eleg szep autonak szamitott.Feher bellso gyarilag!!Felis jelentettek miatta.Hogy lehet egy 22 eves gyereknek ilyen autolya?
Rengeteget menntem vele.Tuddjatok a jokis HTO:):)
Utanna lett a CX 2.5D kromos lokosok gyongyhaz feny fekete teto GTI spoiler kerek lampak elol!!!!
Hjajjj!!!Kinek kell ezek utann a nagymellu???:):):)"
ja, a festés: van egy praktikeres kompresszorom ndk szórópisztollyal. sztem erre tökéletes. az alura cinkkromátos alapozó, vagy adhezor alapozó. mindkettő bombabiztos az alura. (motorblokkot is így csináltam /mármint kétkerekűjét/ az is hibátlan lett, még matt nitró alá is!)
a fülke nem volt vészesen rozsdás, de volt ezer réteg festék, felpöndörödve. (MN)
Itt a közelemben lakik egy autószerelő, Gedeon bácsi, aki a gyáralapításakor ott dolgozott 1950-ig, az ő műhelyfalán is az van. Zöld kártyát szoktam nála csináltatni.
Egyszer leméretem az egyik 344-es füstölését, szerintem jobb lesz a töltése, mint az off 208D-nek. :-)
Azért lépett ki annak idején, mert nagy volt a hajtás, több műszakban, akkor még ment a bolt. :-)
a pannonia táblák miatt is megpróbálok keríteni szkennelési lehetőséget (nem lesz egyszerű, régebben térképet szerettem volna, de k**va drágán mérték!).
egy másik CSEPELesnél is láttam műhelyfalra való D350-es táblákat, megpróbálom azokat is kölcsönkérni majd...
Az 50 éves autógyári megemlékezésen nem voltam, csak utólag hallottam róla.
Sajnos nem él már apám, több mint húsz éve. Meg azután apám nem közvetlen az Autógyár alkalmazásában állt, hanem a Tempó Kisipari Szövetkezetében. Ezt a "Brigádnaplót" csak azért teszem be, mert most látom, hogy az utolsó bejegyzés éppen ma 36 éves.