Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

macgyver_t5 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 61
most így hirtelen ezt a 2 képet találtam a gépemen, gondoltam felteszem ide :)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.03 0 0 60
Kapok valakitől egy digitálisat, ha megkapom lefényképezem vele.
Előzmény: 208D (58)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.03 0 0 59

Már nincsenek meg sajnos.

Az én emlékeimben vannak már csak meg.

 

Talán egy könyvtárban valahol meg lehetne lelni ezeket.

 

ZF Hungária van a helyén nem tudom van e könyvtár ott meg kéne hogy legyen.

Előzmény: MALWIN (55)
208D Creative Commons License 2006.02.03 0 0 58
Fényképezd le és tedd fel ide, ha van rá módod.
Előzmény: Törölt nick (54)
208D Creative Commons License 2006.02.03 0 0 57

Szia Malwin!

 

Ha már összeállítasz egy ilyen listát kaphatnék én is?

A mail-em publikus.

Köszönöm

Előzmény: MALWIN (51)
a_motor Creative Commons License 2006.02.03 0 0 56

350-es.

még Apám fényképezta anno......

Előzmény: Törölt nick (54)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.02 0 0 55
Hol vannak az üzemi újságok?
Előzmény: Törölt nick (54)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.02 0 0 54

Édesapám az 3. sz gyárban Egerben melózott.

Kisnaptárakon a 750-es teherautók fényképe volt rajta, meg az üzemi újságot is hazahordta.

 

Én nekem tetszettek, a régebbi Csepelek is. (Katonaságnál használatos)

 

Az a kattogó hang nekem bejön.

 

Falunkban  1 Csepel még van egy ex-Volán sofőré. Fát szállít vele.

 

Nagyon helyes jószág!

 

Elótte volt egy talán 350-es 3 tonnás is de az eltűnt.

 

 

Előzmény: a_motor (50)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.02 0 0 53
Van hengerfej is, meg a hozzávaló tömítés is.Még a hengerfejtömítés alá a hézagoló fém karika is van.
Előzmény: a_motor (52)
a_motor Creative Commons License 2006.02.02 0 0 52

megköszönném! az itteni mail jó.

esetleg hengerfej, és az alávaló tömítések? (víz, olaj)

Előzmény: MALWIN (51)
MALWIN Creative Commons License 2006.02.02 0 0 51
344-hez? ami csereszabatos a 6hengeresekkel...
teljesség igénye nélkül:
Szelepfedél
Kipuf töm
szívó töm.
kuplung nyomlap
porlasztócsúcs
adagolóelem
lendkerék
fogaskoszorú
fésűs szűrő
motoralkatrészek (szelepek, szeleprugók, iylesmi)
Listát tudok küldeni, ha adsz egy címet
Az itteni címem él, oda is mélezhetsz..
Előzmény: a_motor (48)
a_motor Creative Commons License 2006.02.02 0 0 50
1977, BNV
a_motor Creative Commons License 2006.02.02 0 0 49

eddig -15C-ig próbáltam, ok volt. azért nyilván van egy határ amikor már nem szeretne indulni, és amúgy is előmelegítve kíméletesebb a start.

a B verzió: elektromos (220V) előmelegítő ugyanebbe a házba, kisbojler fűtőszállal.

ilyesmit árulnak készen is, csakhát ehhez hálózat kell :(

Előzmény: vetreszka (47)
a_motor Creative Commons License 2006.02.02 0 0 48

szia,

alkalomadtán lehetne szó a táblák kölcsönzésére beszkennelésre?

úgy gondoltam, hogy csinálnék a közösbe egy digitális gyűjteményt, csak még az A1 szkennert nem találtam meg. :(

estleg 344-hez van valamid amit elcserélnél, vagy elboltolnál?

Előzmény: MALWIN (46)
vetreszka Creative Commons License 2006.02.02 0 0 47

 Üdv mindenkinek!

 Én 1973-74-ben Csepel 344-gyel jártam egy évig. Az autó új volt működött rajta a tikalor is. Tulajdonképpen hasznos szerkezet,de új motornál  nem sok értelme volt.

 A gyenge pontja a beállitás, ugyanis ejtőtankos megoldású, a fülkéből egy csappal

 kézzel kellett beállitani a pontos üzemanyagmennyiséget.

MALWIN Creative Commons License 2006.02.02 0 0 46
Űdvözletem a zuraknak, látom, emlegetve voltam itt.
Nekem is van ilyen nagy oktatótáblám, a Csepel kuplungról ,meg akkukról ,meg ilyesmikről
Meg van néhány Csepel alkatrészem a garage-ban, bár azok főleg a Kázmér-Ik55-66 nagyságrendhez valók. Abból viszont gyak össze tudnék rakni egy komplett 005-ös mellső futóművet, és a 023.-as hátsó hídba is van tányér-és kúpkerék, féltengely, tengelycsonk, kerékagy, fékpofa fékdob is új...:-))
208D Creative Commons License 2006.02.02 0 0 45

Bocs a szerzőtől egy másik topikról ollóztam ki, de talán nem fog megharagudni érte.

 

 

"Na elegem vollt!!!Ez az utollso nap hogy ezt a topikot nezegettem!!!

 

Ne foggjatok ti tonkre tenni az ejszakaimat!!!!:):)

 

Ejjel arrol allmodok hogy sikerul megvenem a seregtol azt a Csoros Csepelt amivel jartam.Szepen rendbehozztam es azzal jarok a mindennapokban.

Gyonyoru lajtos kocsi!!!Es azzal jarok minden nap OT renszammal .

Meg az Eiffel torony alatt is volltam vele.Gyonyoru szerkezetet csinalltam belolle.-25 fokban is indullt poccre.

 

Erre ma reggel megnyitom a forumot es egy regi szerelem van a foton!!!

 

ELEGEM van!!

Mikor fogok en egyszer nokrol amolyan nagymelluekrol allmodni???

 

Nekem egy Piros 115 os vollt 200D.

Megvollt 3 evig!Vollt benne vagy 500.000Km .Ez 91 ben azert eleg szep autonak szamitott.Feher bellso gyarilag!!Felis jelentettek miatta.Hogy lehet egy 22 eves gyereknek ilyen autolya?

Rengeteget menntem vele.Tuddjatok a jokis HTO:):)

Utanna lett a CX 2.5D kromos lokosok gyongyhaz feny fekete teto GTI spoiler kerek lampak elol!!!!

 

Hjajjj!!!Kinek kell ezek utann a nagymellu???:):):)"

a_motor Creative Commons License 2006.02.01 0 0 44

ja, a festés: van egy praktikeres kompresszorom ndk szórópisztollyal. sztem erre tökéletes. az alura cinkkromátos alapozó, vagy adhezor alapozó. mindkettő bombabiztos az alura. (motorblokkot is így csináltam /mármint kétkerekűjét/ az is hibátlan lett, még matt nitró alá is!)

a fülke nem volt vészesen rozsdás, de volt ezer réteg festék, felpöndörödve. (MN)

Előzmény: 208D (40)
208D Creative Commons License 2006.02.01 0 0 43

szeretnék egy 450-es is. sztem nagyon szép. dehát a nem reális vágy (hely, pénz, idő).  sajnos.....

 

Igen, ez ismerős, még kiegészíteném a felsorolást: család.  Bár az inkább szerencsére..., vagy mégse?  :-)

 

Amikor az első 344-est haza vittem, vállni akart a feleségem, erre gyorsan vittem még 1-et. De semmi... :-)

Előzmény: a_motor (42)
a_motor Creative Commons License 2006.02.01 0 0 42

kromofág, smirgli, flexbe lagyezőlapos smirglikorong, levett lemezeken malacpörzsölő :)), és mivel nyáron volt: sok-sok sör:))

szeretnék egy 450-es is. sztem nagyon szép. dehát a nem reális vágy (hely, pénz, idő).  sajnos.....

kép a méhtelepről, valahol vidéken

Előzmény: 208D (40)
208D Creative Commons License 2006.02.01 0 0 41

Igen, ez volt a főkapu, ettől balra volt az aluminium ajtó az alkatrész bolttal.

A betonozott platzon a gyárkapu előtt volt a 38-as busz végállomása. 

Előzmény: a_motor (38)
208D Creative Commons License 2006.02.01 0 0 40

Mivel szedted le a régi festékeket és mivel vitted fel az újat?

Az aluminiumról leszedni egyszerűbb, viszont arra nehezen tapad az új, nem?

A kasztni vaslemeze nem volt rozsdás?

Bár a 344-eken csak felületi rozsda van 43 év után is csak.

A 450-esek már más anyagból voltak, vagy vékonyabb lehet a lemez, meg azokat nem a katonai meo ellenőrizte alapozás szempontjából.

Az enyémeken is csak a 4 ajtóból talán kettőnek lyukas az alja, az sem látszik se kivűlről se belülről, legalább nem áll meg benne a víz. :-)

 

Előzmény: a_motor (39)
a_motor Creative Commons License 2006.02.01 0 0 39

a fixes festés előtt, és közben:

 

 

Előzmény: 208D (28)
a_motor Creative Commons License 2006.02.01 0 0 38
ha jól tévedek ez volt a főbejárat, amitől balra működött a végkiárusítás idején az alkatrészbolt. most valami kínaipiacféle van a kapuval szemben:((
Előzmény: 208D (37)
208D Creative Commons License 2006.01.31 0 0 37

Itt a közelemben lakik egy autószerelő, Gedeon bácsi, aki a gyáralapításakor ott dolgozott 1950-ig, az ő műhelyfalán is az van. Zöld kártyát szoktam nála csináltatni.

Egyszer leméretem az egyik 344-es füstölését, szerintem jobb lesz a töltése, mint az off 208D-nek. :-)

Azért lépett ki annak idején, mert nagy volt a hajtás, több műszakban, akkor még ment a bolt. :-)

Előzmény: a_motor (36)
a_motor Creative Commons License 2006.01.31 0 0 36

a pannonia táblák miatt is megpróbálok keríteni szkennelési lehetőséget (nem lesz egyszerű, régebben térképet szerettem volna, de k**va drágán mérték!).

egy másik CSEPELesnél is láttam műhelyfalra való D350-es táblákat, megpróbálom azokat is kölcsönkérni majd...

Előzmény: 208D (35)
208D Creative Commons License 2006.01.31 0 0 35

Kb. 600x900 mm a méretük.

 

Előzmény: a_motor (34)
a_motor Creative Commons License 2006.01.31 0 0 34

bizony, nagyon múlik az idő :(......

Pár éve még volt alkatrészbolt a régi főbejárat mellett. már az sincs.

klasszak a színes táblák is, mekkorák? érdemes lenne beszkennelni.

nekem az off Pannoniához / :)))/  (TLB és TL) van egy pár nagy (A1) tábla, de csak A3-ig tudok a melóban szkennelni.

Előzmény: 208D (32)
208D Creative Commons License 2006.01.31 0 0 33

Regulátor szemléltető rajz

 

Sebességváltó

mellsőhíd

hátsóhíd

450 mellsőhíd

208D Creative Commons License 2006.01.31 0 0 32

Az 50 éves autógyári megemlékezésen nem voltam, csak utólag hallottam róla.

Sajnos nem él már apám, több mint húsz éve. Meg azután apám nem közvetlen az Autógyár alkalmazásában állt, hanem a Tempó Kisipari Szövetkezetében. Ezt a  "Brigádnaplót" csak azért teszem be, mert most látom, hogy az utolsó bejegyzés éppen ma 36 éves.

Előzmény: a_motor (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!