Unokatestvéremnek sokáig volt egy 344-ese. Tűzifát hordott vele a Bakonyban. Amikor megvette, nem nagyon ismerte a típust, csak azért vette meg pont a Csepelt, mert olcsó volt, és az öreg szerelő ismerősei rábeszélték, de aztán nem bánta meg, nagyon megszerette. Nagyon elégedett volt vele, a hihetetlen egyszerűségével, a félelmetes terepjáró képességével és teherbírásával.
Aztán amikor leáldozóban volt az üzlet, nem érte meg fenntartani, eladta egy favágó barátjának, és csináltak belőle egy rönkhúzó traktort. Állítólag messze jobban teljesít, mint az RKT, és csak feleannyiba került.
Lehet enyém a 0-ás? Anno sok D344-gyel foglalkoztam a honvédség alatt, mostanában inkább a 2 kerekű csepeli gyártmányokat szerelem/hajtom, azt azért 1*űbb :-)
A CSEPEL teherautók üzembentartása nem kisfokú megszállottságot feltételez. Aki mégis időt, pénzt, fáradtságot nem kímélve megőriz ilyen járművet az utókornak, megmentve a mostanában olyan gyakori haszonvaskénti összevágástól itt remélhetőleg sorstársakra, ötletekre, esetleg alkatrészekre találhat. Szabad a pálya...:)