Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2016.03.29 0 0 16319

Fiat 1100

Nemo Identitas Aquarius Creative Commons License 2016.03.29 0 0 16318

Érdeklődnék..

 

Milyen típusú mentőautó lehet a képen?

Kolomna Creative Commons License 2016.02.11 0 0 16317

Helló! A vasútnál próbálkoztál már? Nálunk vannak nagy motorok.

14D-40 kétütemű orosz dízel , V-12 2000LE  750 1/min , 150000 köbcm , kb 20 tonna (képen)

Vannak "kisebbek" is Ganz V-16 , 90 liter , 1000LE , 1100 1/min ,  Pielstick V-12 , 66 liter , 1800 LE 

1500 fordulaton stb... Ha komoly vételi szándékod van biztosan szóba állnak veled! Viszont ha

csak ócskavas árban is nézzük milliós tételek!

Előzmény: Rudika88 (16310)
Rospe Creative Commons License 2016.02.06 0 1 16316

Sziasztok !

 

Lehet, hogy már szerepelt, de most jók voltak a fény viszonyok. :-)

 

  

JaniBAU Creative Commons License 2015.12.18 0 0 16315

 Egy "tesó" dísztárcsa nélkül. Ex. NDK-ból.

Előzmény: pumukli89 (16314)
pumukli89 Creative Commons License 2015.12.15 -1 1 16314

Jól néz ki a Kamaz nyerges az Ikarus dísztárcsával. (Kár a kép közepén levő betűért.)

 

schlumberger Creative Commons License 2015.11.24 0 1 16313

Szia nagyvasasok!

 

Kraz, Maz UAZ, stb. nagyvasak műszaki dokumentációi innen letölthetők. Hátha találtok hasznosat:

 

http://voennizdat.com/books/?mark=tehnicheskaya&model=avto

 

Jó bogarászást!

Rába kedvel Creative Commons License 2015.11.22 0 0 16312

Hol található a Rába-Man

 

Rába kedvel Creative Commons License 2015.11.22 0 0 16311

Hol található??

 

Rudika88 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 16310

Sziasztok tudna valaki segítení abban hogy hol

tudnèk venni valami komoly blokkot?Ami legalább 

800 lovas, mindegy hogy soros vagy v  benzi

vagy diesel csak valami combos kelene.

pumukli89 Creative Commons License 2015.09.30 -1 1 16309
Előzmény: Hamster (16308)
Hamster Creative Commons License 2015.09.30 0 2 16308

Nagyvasak is vannak... a végén. Az utolsó képen látahtó mezőgazdasági céleszköz szabatos nevét nem tudja valaki?

 

Gumikerekűek, "csak úgy"

Valamiért (egészen pontosan azért, mert a vincseszterem tele van ilyen témájú képekkel és videókkal) úgy érzem, hogy mostanában elég sok vaskerekű bejegyezés fog születni, ezért gyorsan ellövöm az ugyancsak mostanában készült autós képeimet, hogy a nem villamos- és[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

csoppika Creative Commons License 2015.08.31 0 0 16307

Sziasztok! Egy kérdésem lenne. A katonai Zil131 aluminium zárt bódé milyen nehéz lehet? Kösz.

tom sawyer Creative Commons License 2015.08.07 0 0 16306

Sziasztok!

 

A régi Maz-os korszakomból maradt még kb. 1 utánfutónyi alkatrészem amit sajnálnék kidobni. Elsősorban gyári állopotra restauráláshoz használható beszerezhetetlen apróságok (karosszéria tartozékok, villamos cuccok, eredeti csavarok, kárpitok, tömkelege) de van néhány nagyobb új darab is pl. kuplungszerkezet, motortartóbak, stb. Irányár 30000 Örülnék ha  egyben menne el az egész.

csecsaba2 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 16305

Köszi!

Előzmény: mérnökferi (16303)
sínbohóc Creative Commons License 2015.07.28 0 0 16304

Azt javasolták, hogy keressem meg a MÁV igazgatóságát.

 

Teljesen felesleges, ott nem fogsz kapni.

Ha tényleg akarsz sínt, keress meg egy vállalkozót, aki vasutat szed fel (lehet az iparvágány is) még örülni is fog, hogy amit te veszel, azt nem kell "apróra" vágnia.

Előzmény: mérnökferi (16303)
mérnökferi Creative Commons License 2015.07.27 0 1 16303

Van egy rossz minőségű képem, amin látszik, hogy a homlok és hátfal nagy hogy van felszerelve. 200x75mm-es "U" acél van összehegesztve "zártszelvénynek". Ez a traktor jobb és bal oldalán egy-egy főtartó, erre van felcsavarozva a homlok és hátfal. Ez az egész keret van felcsavarozva a traktor hátsó és első hídjára. Így az ütközési energiát ez a keretszerkezet veszi fel, szegény traktor "csak" cipeli az egészet. Igen, a traktor félig önhordó. A hátsó hajtóműház, sebességváltó, "darázsderék" önhordó, ehhez csatlakozik egy-egy vázdarab, amihez az első híd csatlakozik és erre támaszkodik a motor eleje is.

Voltam pályafenntartóknál. Annyi a sín, hogy belefulladnak, de nem engednek eladni belőle. Azt javasolták, hogy keressem meg a MÁV igazgatóságát. Én igazság szerint minél több sínt szeretnék, mert azért úgy lenne az igazi, ha lehetne kicsit mozdonyozni vele  :-)

Előzmény: csecsaba2 (16302)
csecsaba2 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 16302

Az első és hátsó homlokfal mire van rögzítve? Jól látom, hogy a váz és a hajtásrendszer burkolata egy egység? Nem gyötörték meg a vasuti kocsik? (azoknak elég nagy tehetetlenségből adódó dinamikus terhelése lehet a homlokfalakra)

 

Sint sztem MÁV/BKV-nál vagy ezek pályafelújítóinál lehet hivatalosan is kg-ra venni cserénél. Ha csak a sárba való besülyedést akakrod elkerülni, akkor kisvasúti sin is el kell bírja.

Előzmény: mérnökferi (16299)
zil 131 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 16301

Sziasztok! Kamaz 6x6-oshoz(43101) keresek javitàsi, és szerelési dokumentumokat.

Főleg magyar érdekel, de lehet angol nyelvű is.

Akinek van, kèrem jelezze ezen az email cimen:

bodnar82 kukac citromail pont hu

Köszi Sanyi

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 16300

mérnökferi Creative Commons License 2015.07.20 0 0 16299

A királytól se kérdezik, honnan a vára  :-) Ne haragudj, de többet csak személyesen tudok mondani!

 

A motorját teljesen rendbe tettem, most tökéletes. Még a motor burkolatokkal is nagyon sok munkám volt, iszonyúan elhanyagolt gép volt!Egyelőre idáig jutottam vele. Még rengeteget kellene dolgozni rajt! Nem tudom mikor érek rá teljesen rendbe rakni?! Még azt se döntöttem el, hogy gumikerekek kerüljenek rá, hogy közlekedni lehessen vele, vagy maradjanak a vaskerekek? Gumikeréknél az a baj, hogy az első kerék a burkolattól alig tud fordulni. Ha tudnék vasúti sínt szerezni, akkor maradna eredeti állapotban, mert azért úgy lenne az igazi!

Előzmény: Sinbiciklis1 (16296)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.16 0 0 16298

Köszönöm a képeket! :-)

Szépek!

;-)

Előzmény: mérnökferi (16291)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16297

Érdekes megoldás, mert inkább ilyet használnak:

Előzmény: Sinbiciklis1 (16296)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16296

Na, erről azért mesélhetnél! Honnan került hozzád? Vagy hol dolgozik/zott?

Előzmény: mérnökferi (16295)
mérnökferi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16295

Előzmény: mérnökferi (16294)
mérnökferi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16294

Ha megengeditek, két kép a "mozdonyomról" Ez is nagy vas! Hisz csak az egyik hátsó kereke ~1,2t. Az első pajzs, ütközők nélkül ~840kg, 40mm vastag acéllemez.

Valakinek, otthon, elfekvőben, pár méter vasúti pályatest?

mérnökferi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16293

Ez a kép a traktoromról az Agrolux fórumon jelent meg. Az valami borzasztóan elit klub lehet, nagyarcú emberekkel, akik a gazdájuk által alájuk tett traktorokkal úgy dicsekszenek, mintha az övék lenne! Még az e-mailemre se válaszoltak, pedig arra még a minisztériumokból is szoktak!

mérnökferi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16292

Gumiszállítás :-)

mérnökferi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16291

Köszönöm, de ezt a fájl kiválasztás gombot nem találtam, viszont a feltöltés működött mint régen! Úgy látszik, a múltkor, amikor próbálkoztam, rossz volt az index.

 

A képekhez egy kis komment:

-A piros K-700A (V8, turbó), lábon jött haza.

-A sárga K-701 (V12) volt. Szinte új váltó van bent, mert váltócsere után tönkre tették a motort és elvitték a MÉH telepre. Motor kellene bele, és a kuplungharang a szivattyúkkal, na meg motorháztető. Ja meg rengeteg szabadidő, más megvan hozzá.

-Az egyik Kraz motor hordta Lentibe a vasútállomásra a harckocsikat.

-A másik Kraz a Dunai Vasműben hordta a bugákat, 30 000km van benn.

 

A következő szerelmem a T-150K, eredeti motorral!

 

T-150K-hoz valakinek, valamilyen, nekem átadandó dokumentációja?

Előzmény: R A S Z T A (16289)
mérnökferi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 16290

Előzmény: R A S Z T A (16289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!