Valamiért (egészen pontosan azért, mert a vincseszterem tele van ilyen témájú képekkel és videókkal) úgy érzem, hogy mostanában elég sok vaskerekű bejegyezés fog születni, ezért gyorsan ellövöm az ugyancsak mostanában készült autós képeimet, hogy a nem villamos- és[...] Bővebben!Tovább »
A régi Maz-os korszakomból maradt még kb. 1 utánfutónyi alkatrészem amit sajnálnék kidobni. Elsősorban gyári állopotra restauráláshoz használható beszerezhetetlen apróságok (karosszéria tartozékok, villamos cuccok, eredeti csavarok, kárpitok, tömkelege) de van néhány nagyobb új darab is pl. kuplungszerkezet, motortartóbak, stb. Irányár 30000 Örülnék ha egyben menne el az egész.
Azt javasolták, hogy keressem meg a MÁV igazgatóságát.
Teljesen felesleges, ott nem fogsz kapni.
Ha tényleg akarsz sínt, keress meg egy vállalkozót, aki vasutat szed fel (lehet az iparvágány is) még örülni is fog, hogy amit te veszel, azt nem kell "apróra" vágnia.
Van egy rossz minőségű képem, amin látszik, hogy a homlok és hátfal nagy hogy van felszerelve. 200x75mm-es "U" acél van összehegesztve "zártszelvénynek". Ez a traktor jobb és bal oldalán egy-egy főtartó, erre van felcsavarozva a homlok és hátfal. Ez az egész keret van felcsavarozva a traktor hátsó és első hídjára. Így az ütközési energiát ez a keretszerkezet veszi fel, szegény traktor "csak" cipeli az egészet. Igen, a traktor félig önhordó. A hátsó hajtóműház, sebességváltó, "darázsderék" önhordó, ehhez csatlakozik egy-egy vázdarab, amihez az első híd csatlakozik és erre támaszkodik a motor eleje is.
Voltam pályafenntartóknál. Annyi a sín, hogy belefulladnak, de nem engednek eladni belőle. Azt javasolták, hogy keressem meg a MÁV igazgatóságát. Én igazság szerint minél több sínt szeretnék, mert azért úgy lenne az igazi, ha lehetne kicsit mozdonyozni vele :-)
Az első és hátsó homlokfal mire van rögzítve? Jól látom, hogy a váz és a hajtásrendszer burkolata egy egység? Nem gyötörték meg a vasuti kocsik? (azoknak elég nagy tehetetlenségből adódó dinamikus terhelése lehet a homlokfalakra)
Sint sztem MÁV/BKV-nál vagy ezek pályafelújítóinál lehet hivatalosan is kg-ra venni cserénél. Ha csak a sárba való besülyedést akakrod elkerülni, akkor kisvasúti sin is el kell bírja.
A királytól se kérdezik, honnan a vára :-) Ne haragudj, de többet csak személyesen tudok mondani!
A motorját teljesen rendbe tettem, most tökéletes. Még a motor burkolatokkal is nagyon sok munkám volt, iszonyúan elhanyagolt gép volt!Egyelőre idáig jutottam vele. Még rengeteget kellene dolgozni rajt! Nem tudom mikor érek rá teljesen rendbe rakni?! Még azt se döntöttem el, hogy gumikerekek kerüljenek rá, hogy közlekedni lehessen vele, vagy maradjanak a vaskerekek? Gumikeréknél az a baj, hogy az első kerék a burkolattól alig tud fordulni. Ha tudnék vasúti sínt szerezni, akkor maradna eredeti állapotban, mert azért úgy lenne az igazi!
Ha megengeditek, két kép a "mozdonyomról" Ez is nagy vas! Hisz csak az egyik hátsó kereke ~1,2t. Az első pajzs, ütközők nélkül ~840kg, 40mm vastag acéllemez.
Valakinek, otthon, elfekvőben, pár méter vasúti pályatest?
Ez a kép a traktoromról az Agrolux fórumon jelent meg. Az valami borzasztóan elit klub lehet, nagyarcú emberekkel, akik a gazdájuk által alájuk tett traktorokkal úgy dicsekszenek, mintha az övék lenne! Még az e-mailemre se válaszoltak, pedig arra még a minisztériumokból is szoktak!
Köszönöm, de ezt a fájl kiválasztás gombot nem találtam, viszont a feltöltés működött mint régen! Úgy látszik, a múltkor, amikor próbálkoztam, rossz volt az index.
A képekhez egy kis komment:
-A piros K-700A (V8, turbó), lábon jött haza.
-A sárga K-701 (V12) volt. Szinte új váltó van bent, mert váltócsere után tönkre tették a motort és elvitték a MÉH telepre. Motor kellene bele, és a kuplungharang a szivattyúkkal, na meg motorháztető. Ja meg rengeteg szabadidő, más megvan hozzá.
-Az egyik Kraz motor hordta Lentibe a vasútállomásra a harckocsikat.
-A másik Kraz a Dunai Vasműben hordta a bugákat, 30 000km van benn.