Ma akartam feltenni thule kerékpártartókat és a keresztléc trapéz alakja miatt nem mennek fel, túl nagy távolságot kellene átfogni a thule szereléknek.
Van valakinek tapasztalata? Holnap mennénk túrázni...
Azt hiszem, én inkább nem örülök neki. A kocsi jó, kellemes, egyetértek, de annyira nem szeretném ha egyzer akár véletlenül is valaki azt gondolná rólam, amit nem szeretnék, hogy gondoljon rólam...
"Nehéz olyan logikusan gondolkodó flottakezelő szakit találni, aki a felsővezetőknek Superbet osztana ki, "nagyobb kényelem kevesebb pénzért" címszóval!"
Ezúton szeretném minden fórumtársnak megköszönni az információkat, amelyekkel segítettek megfelelő autót választani magamnak (és családomnak) mind felszereltségben, mind motor tekintetében.
Régebbi hozzászólásokra reagálva és pár észrevétel:
- A Business felszereltségi szinten nincs krómozott díszléc. (A végén sikerült tartozékként belealkudni.)
- Pirelli P7-es gumikkal jött.
- 72Ah-s akkumulátor van benne. (alapesetben nem tudom milyen van benne, lehet, hogy az állófűtés miatt kaptam ilyet, de lehet, hogy mindegyikben ilyen van.)
- Kaptam hozzá esernyőt :)
- Ebben a szériafelszereltségben ("Külső tükrök, elektromosan állítható, fűthető, Színre fújt tükörházak") benne van az is, hogy elektromosan behajthatóak gombbal és távirányítóval egyaránt.
- Acél szükségpótkereket rendeltem a defektszett helyett és 205/55R16-os kereket kaptam. Lehet, hogy ez jelenti a szükségpótkereket? Azt hittem, hogy valami virsli lesz. :)
- Az állóhelyzeti fűtéshez nem kaptam külön távirányítót a leírással ellentétben. Még felhívom a PoHu-t ezügyben.
- Persze 10 km-nyi gázolaj volt benne, és utána egyből szólt az ablamosó tartály is, hogy üres. A kevés gázolja miatt az állófűtést ki se lehetett próbálni.
Ma mentem vele 200km-t. Negyon jó vezetni, nagyon jó benne ülni, csak szuperlativuszokban lehet róla regélni. A két gyermeket alig bírtam kivenni a csomagtartóból, annyira tetszett nekik ott feküdni.
Gratula. Az enyém Conti-val jött, de ez lehet a greenline miatt. Engem a servíz intervallum visszaszámoló és a fékpedál lepett meg. Előbbi még pár nap múlva is úgy nézett ki mintha nem indult volna el. - - Utóbbi pedig pár óra állás után beton keménnyé válik.
Én megkérdeztem, hogy milyen olajjal van töltve, mert ugyan azt akarom használni. Ugyais nem tartom kizártnak, hogy az olajcseréig pótolni kell. Ekkor esett le a dealernek, hogy matricát szoktak tenni a motortérbe és most majdnem elfelejtették.
Nem tudom van-e kihangosítód. Érdemes azt is még ott összejátszani, mert egyes márkákat, típusokat állítólag kevésbé szeret. Ha van navi annak a DVD-je se maradjon ott.
Köszönöm, ez jó infó, ezek alapján akkor maradjon ez inkább így, a némítás helyetti kikapcsolás az nem szimpatikus feature. Motorvezérlésben nem hinném, hogy nagyon érintett lennék, ez egy teljesen korszerűtlen PD, szerintem ezen már nem frissítenek semmit csak a múzeumi plakettet... ;)
Nekem tavaly novemberben frissítették a Bolerot. Az autóm 2008. októberi. Jobb nem lett csak rosszabb, mert a ki/be kapcsoló rövid megnyomásával lehetett addig némítani, most már ahogy hozzáérsz rögtön kikapcsol! Tolató radar grafikája is kissé megváltozott, meg pár változás van a rádió kezelésében is. 2 hete még nem volt ennél frissebb. Motorvezérlés esetén mostanában több frissítés is megjelent.