Örömmel írhatom le, hogy ismét megmenekült egy 313 Sport :) Kiderült, hogy az egyik legnagyobb megbízónk itt az "NDK-ban", ahol dolgozom, épp felújít egyet és szívesen meg is mutatta. Fekete lesz, eszméletlen jól áll az autónak! Idénre tervezik összerakni teljesen, már a "lábain" áll, és eléggé egyben van. Szerencsére próbál a faszi mindent pontosan restaurálni, figyel a részletekre, nem egy összecsapott munka lesz. Képet nem csináltam tiszteletből.
Egyébként keres eredeti, nem felújított-átalakított kocka Wartburgot is, megkért, hogy kérdezzek körbe itthon. Ha van valakinek eladó, írhat privátban.
Üdv! A kérdésem az lenne hogy a képen látható autó megmenekült végül? Régebben volt itt róla szó a fórumon. Mert a lekérdezett adatok alapján nagyon úgy tűnik.
Rendszám: FHS-758 Gyártmány: WARTBURG Típus: 353 LIMUSIN Szin: MÉLYZÖLD A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Remélem nem gond pizo kolléga hogy a fényképet kölcsönöztem. :)
Nem, az egy rőzsaszin-fehér autó volt, és pár éve még a Furgon City-s srácnak bütykörésztem. Kéthengerezett, és kellett bele egy trafó, de 6V-os trafóm nem volt, csak 12V-os. Elment, vett bele egy 6 voltosat, és onnantól jó lett a gép. Most nem tudom, mi lehet vele. Ez a rom biztosan nem az.
Köszi a segítséget,de ha tényleg olyan állapotú amire szinte nem kell költeni, akkor arra nekem még gyűjtenem kell sajnos legalábbis PIZO-ék hozzászólásából ezt szűrtem le. Ha esetleg képet tudnál küldeni hálás lennék. pmzo@freemail.hu
Én tudok egy 62-es De Luxe-ot "igen jó" állapotban. Nincs szétkendácsolva és 82 óta nem mozdult a garázsból. Nincs semmi átalakítva rajta, indul, és hiánytalan. Ja, és nem 600.
Ha érdekes lehet a dolog csörgess meg! 20-as 498 tizenkilenc 32
Köszi a válaszokat! Azért kár érte, élőben nagyon jól néznek ki ezek a 311-esek, sok millióm sajnos nincs rá viszont értéktelen roncsot se szeretnék, majd várok a csodára. Egyébként 600 irányáron volna.
Mit kérnek érte? Amúgy csodák nincsenek, egy jó gömbölyű Wartburg 1 millió alatt nem áll meg általában, de ha sokat kell lakatolni, fényezni, akkor 2 is lehet. Már nem a legolcsóbb veteránautó mint 20 éve, nagyon nem...
Ezzel az a baj, hogy ha egyszer már el lett rontva, azt iszonyatos meló helyrehozni. Mihez mérsz? Mi a bázis, amiből kiindulsz? Még lehet találni hozzá cuccokat, bár ki lehet fogni, de kell hozzá szerencse. Ha meg csináltatod, akkor az Isten pénzét rá lehet költeni. Inkább keress egy piszkálatlan állapotút, amihez még nem nyúltak hozzá, fényezni-lakatolni amúgy is kell szinte mindet.
Sziasztok! Bár eddig csak olvasgattam a hozzászólások között, most lenne egy kérdésem hátha itt használható választ kapnék. Régóta szeretnék egy "veterán járművet" a napokban voltam megnézni egy 311-est. Szétrohadva nincsen,a krómozás is elég jó, a kárpitozás nem gyári,de elmegy, szóval elsőre elég jónak tűnik, DE!! az igazán szembetűnő problémája a nem szakszerű lakatos munka, az ajtók nehezen csukodnak illetve van amelyik össze is ér( nincs közöttük rés),és gitt is lehet rajta rendesen . Egy ilyen állapot mennyit csökkent az árán ? milyen árat lehetne érte adni anélkül, hogy ne pénz kidobás legyen?