annyi volt, hogy az autópálya matrica benne van az árban vagy, nincs, mondtam, hogy benne úgy foglaltam ez 5 másodperc alatt tisztázódott. A leadás is sima volt.
Nem ismerem a thai bérlési lehetőségeket, de az utazási szekcióban biztos fogsz kapni tippeket.
Irtam, hogy a magyar AVIS weblapnak és többinek sincs sok köze a helyi weblaphoz.
Elég tisztes árréssel dolgozik a magyar iroda :)
Amikor erre az árkülönbségre rákérdeztem a magyar irodánál:
"Szeretném megtudni, hogy mi az oka annak, hogy az www.avis.hu és a www.avis.com.pt címeken lekérdezett keresésekben jelentős áreltérés látható?"
akkor a következő választ kaptam:
"Az adott országok irodái állítják be, hogy az ügyfél melyik oldalon mennyiért tud foglalni, sajnos az árképzés nem a mi hatáskörünk, Ön a bérbeadó irodától bérel külföldön, nem az Autorefairent Kft-től/AVIS Magyarországon."
Az biztos hogy én nem ficcennék rá erre a gránit kártyára.
Miért nem kisérletezel ott ahol a debit kártyádhoz tartozó számlád van?
A hitelkártyának nincs fedezete, annak hitelkerete van. Ez megadja hogy egy hónapban mennyi hitelt használhatsz fel.
Értsd: hiába fizetsz be rá előre, a hitelkeret nem fog megemelkedni.
Autóbérlésnél akkora hitelkereted kell legyen, amekkora a bérleti díj és a deposit együttes összege.
Fontos az is, hogy a kártyán a név azé legyen, aki az autót bérli és aki az autót vezetni fogja. A másodvezető többnyire plusz kiadás.
A közvetítőn keresztüli bérlés 10-30% -kal szokott eltérni a közvetlen bérléshez képest.
Az Avis felé látott különbség az cég szedett-vedett weblapjának tudható be. A hu-s weblap árainak köze sincs a com-os árakhoz, a brand kinézete nem egységes. Ezenkívűl az Avis a webes keresésnél a lakhelyedet is bekéri, így ami egy magyarnak 200 euró az egy aminak 350.
Gondolnám ezzel tudok foglalni ha van fedezet. De szinte mindegyik cégnél azt látom, hogy a biztonsági letétet csak Credit kártyával lehet fizetni....
Pl rentalcars.com-on eléggé jó árak vannak, ugye ez több nagy cégnél is keres, ami azért meglepő mert ugyan azt az autót ugyan annál a cégén (AVIS) kb 70-100%-kal drágább ha a saját oldalán foglalom.
Ráadásul itt ugye a kártya kérdés, létezik, hogy itthon elfogadja az AVIS ezt a kártyát, de Thaiföldön már nem?
Azt, hogy közzétetted tiszteletreméltó tett volt részedről.
Nem hiszem, hogy a bérbeadóknál az autó ne lenne teljes évre "becascózva" valamilyen számukra elfogadható önrésszel.
Ezt egyszerűen továbbértékesítik valami őrült magas áron és tiszta bevételként jelentkezik náluk. Tuti van rá valami baromi okos könyvelési trükk. Egy benyás clióra napi 16 euróval éves díjban bejönne nekik majd 5.850 euró. Ha csak 50%-os a kihasználtság akkor is horribilis végösszeg jön ki.
Mondjuk ez totál lényegtelen.
A biztosítás előre programozott veszteség. Ha kifizetted akkor azt a pénzt elvesztetted.
Ha fel kell használnod, akkor sem könyvelheted el nyereségnek.
Ha meg nincs, akkor teszteled a rizikóvállalásod.
Múltkori bérlésem egy full üveg tetős quaskai volt (vw polonak indult, de azt nem tudtak adni, és pár euro pluszért ez lett belőle).
SCDW volt rajta, de üvegkárra nem kértem biztit. Madeirán rámesett egy férfi alsókar méretű faág szerintem a mennyországból, mert akkorát szólt. Nem kicsit tojtam össze magam. Szerencsémre a motorháztetőt kapta el. Ha a tető üvegen átjött volna, akkor biztos szerettem volna azt az elutasított üvegbiztit.
Sok mindenben igazad van. Ugy történt, hogy a kártyán zároltak egy bizonyos összeget, de hitelkártya lévén, erről a mi bankuk nem küld értesítést. De hiába is küldött volna, mert csak az előre jelzett összeget zárolta. Majd a leadás után, 3-4 nappal jött a fekete leves, hogy figyelmetlenek voltunk. Megbiztunk egy emberben, aki egy egyszerűen átvert. Nem pontosan értem miért, jutalékot kap? Azóta is azon gondolkodom, hogy ennyit ér egy cég neve? Ha én ilyent tennék, rövid uton tőnkre is mennék. A tanuló pénz meg volt. Lehet nem sok, de 10 felett béreltünk Európában már autót, köztük a rossz nevű, Olaszban is. Soha nem volt gond, amit az online foglalásban volt, annyi és nem bővült semmivel. Köszönöm Nektek a korrekt válaszokat, kívánom, hogy példánkból, okulva, más ne járjon így.
A 207 meg a 700-as biztosításos dologban az a furcsa, hogy nem elég hogy odatolják az ember elé a papirt aláírni, még a kártyáját is elkérik, amin zárolják a várható bérleti díjat és a depót. A XXI században meg ugye aki kártyával fizet az többnyire kap értesítést a telefonjára, ha a számláját buzerálják. Ha látod hogy nagyobbat zárolnak mint amit terveztél, akkor ott helyben visszavonathatod azonnal az egész akciót. Ha meg nem lenne realtime az értesítés, akkor is észre lehet venni másnap, hogy a virtuális buksza nagyon lapos és lehet reklamálni, mondjuk itt már nagyon kétséges a siker.
A nyelvi nehézségekre kár hivatkozni, mert ha ez általános dolog lenne, akkor a világban már az összes süketnémát kifosztották volna.
Manapság mindent el kell adni ahhoz, hogy a föld forogjon tovább. Ha valaki hajlandó a nyerskrumplit szarvasgomba áron megvenni, akkor annyiért kell eladni neki. Így ezeket a lehúzásként publikált történeteket nem nagyon tudom befogadni.
A közvetítőnél kötött biztosítást miért fogadná el a bérbeadó bármilyen költségcsökkentő tényezőként?
Viheted az autót a napidíjért az alapbiztosítással, de hagyd hogy zároljanak érte ezer-kétezer eurót. Ha nem tetszik, akkor köss annál biztosítást, akivel a bérbeadó szerződött! Káreseménynél nem fog a bérbeadó rohangálni a pénze után, mindenféle külsős biztosítóhoz.
Nekem ez a külső biztosítós dolog olyan, mintha a frissen vásárolt házadra az ingatlanközvetítőnél kötnél tűz-víz-hurrikán biztosítást tízezerért harminc napra. Aztán amikor állsz másnap a füstölgő romok mellett, akkor csak nem akar magától rendeződni a dolog, viszont a cuppanó hangot rögtön meghallod, ahogy a deposit ugrik a számládról.
Évek óta a Sixt-nél bérlek Portugáliában, eddig soha nem próbáltak lehúzni. Eleve náluk kötöm a biztosítást - mert én is balek vagyok - és ekkor is felajánlják a gumi és üvegbiztit, meg a többi kiegészítőt, viszont soha nem irják oda automatice.
Lehet hogy Lisszabonban mások a szokások, ott még nem béreltem. Majd idén megsasolom.
Világos. Most megnéztem és szerintem rádobták még az üveg/gumit is ami további 8euró naponta legalább meg még valamit mert tényleg még a passátra is napi 26 jön ki. nem kispályáztak az biztos
Szerintem utolag mar nem tudsz semmit tenni. A szerzodest alairtad, ezzel elfogadtad. Valoszinuleg sehol, semmi sem tiltja, hogy egy autora tobb biztositast is koss. Ha esetleg talalnal ilyen torvenyt, abba esetleg lehetne kapaszkodni, de erre nem sok eselyt latok. Meg lehet probalni egy chargeback-et, de mivel nekik a kezukben van az alairt papir, igy jo esellyel azt is buknad, sajnos. Tanulopenznek kicsit draga volt.
"... Amit kerülj el az a Goldcar, főleg, ha nincs autóbérlés tapasztalatod. A fő szabály, hogy semmit nem írunk alá csak azért mert valaki oda mutat az ujjával, hogy itt írd alá és már mehetsz is. Szerződést és autót átnézni!
Egy távoli ismerőst éppen a lent említett S.xt kölcsönző ügyintézője rántotta le 700 azaz hétszáz euróval Portugáliában. Oda bökött ő meg aláírt..
Rányomott mindent a szerződésre a kedves munkatárs, upgrade ára, minden extra biztosítás ami létezett, GPS, üzemanyag szolgáltatás arany áron stb. 1-2 napra így sem lett volna vészes, de 2 hétre mentek!..."
Ez valószínűleg tanulópénz lesz..A Sixt kezében van az aláírt szerződés, hogy mindent elfogadtál..jogilak fedve vannak sajnos..
Január első napjaiban az autoberles.hu oldalon át béreltünk egy autót, Lisszabonban. A sixt kölcsönzőnél. Az átvételnél volt elöre kötött teljes biztosításunk, az Axánál, de az ügyintéző nem vette figyelembe, nekünk meg elkerülte a figyelmünket és ujatt kötött. Mindez csak a leadás után derült ki, mikor nem értettük, miért ilyen sok az összeg. 5 napra 207 euro volt a teljes biztosítás. A nyelvi nehézség miatt a magyar kirendeltséghez fordultunk, erre is csak így derült fény, mert a kintiek nem nagyon akartak elszámolást se küldeni, levették a pénz és kész. Lehet egy autóra két biztosítást kötni? Egyeltalán mit lehet ilyenkor csinálni? Járt már más is így, vagy csak mi voltunk balekok? Kérem segítsetek, biztos van valami megoldás? Előre is köszönöm a válaszokat.
Ja, ha partnerceg, akkor biztos sokkal jobb arat kapsz naluk. En csak ceges kedvezmenykodot tudok hasznalni, de meg attol sokkal jobb arakat szoktam kapni mashol (gyujtooldalon szoktam foglalni). A 100EUR plusz pedig nem csodalom, hogy rogton a legdragabbak lettek. Nekem a Sixt vont le egyszer 130EUR-t egy hianyzo forgalmiert. Amit valojaban oda sem adtak a kolcsonzes kezdetekor, de mivel rohantam, nem neztem at a kis pakkot, amit adtak. Ugy ahogy volt beraktam a kesztyutartoba, ki sem nyitottam, amig vissza nem adtam az autot. Akkor mar hiaba mondtam, hogy nem is adtak oda, keso volt. Indulas elott kellett volna szolni. Draga lecke volt, azota tobbszor is atnezem, hogy megvan-e minden, meg a potkereket es a szerszamkeszletet, haromszoget is leellenorzom.
Mivel a cég ahol dolgozom partnercége a hertz-nek (plusz törzskártyám is van), egyik cég sem tudta überelni ezt az árat. De ahogy írtam is igazából így ezzel a 100 eurós levonással a legdrágábbak lettek az összes közül. Legutóbbi tartózkodásom során sem tőlük béreltem már.
Mindig az adott ceg honlapjan foglalsz? Csak azert kerdezem, mert nekem is van kedvezmenykodom a Hertz-hez, de sokszor mas irodaknal joval olcsobban lehet autot berelni. Egyebkent Hertz-et nem probaltam meg a repteren, otoluk a Marriott mellett (Apaczai Csere J. u.) szoktam felvenni es leadni az autot, de eddig mindig rendben ment minden. Ha kesett a gepem, telefonon szoltam nekik, es tartottak az autot. Ami meg erdekes, hogy naluk nem nagyon futottam meg bele upgrade-be, mas tarsasagnal tobbszor elofordult mar.