Adott egy 1.8-as szívómotor aminek kb. 17 bar a végnyomása. A vezérlés felül lesz rajta írva vagyis programozva lesz rgy Emanage-el. Kérdés, hogy ekkora végnyomás esetén 95-ös vagy 98-as benzinre kell megírni a vezérlést ?
Amit belinkeltem, oda meg az van beírva, hogy egy nagy szar, a versenyzők tapasztalata alapján. De tudom: ilyenkor mindig jönnek az ellenérvek, hogy a Tuningos Totya, akinek 1850 lóerős, turbós 412-es Moszkvicsa van ő is ilyen szűrővel jár és 8.2-öt ment Taszáron legutóbb, úgyhogy mivel ő is ezt használja, ezért csak és kizárólag kibaszottuldekurvajó lehet.
Üdv.AMH Booster 2-öl tud nekem mondani némi infót.Mit tud milyen autotipusokhoz jó stb, na es kb mennyi a használt ára. serras@freemail.hu e-mail cimre légyszi.Elöre is köszönöm.Üdv
Spéci MOROSO gyujtáskábel eladó! Tavaly hozzattam amcsiból $150 volt. Most eladom 18k-ért. 9 db kábel, mivel 8 hengeres motorhoz gyátják, F1 beszállító!!!
Nos akkor mit mérsz mielőtt tuningolsz ? Nézed a keveréket ? Ha igen mivel ? Mivel nézed a gyújtást ? Honnan tudod mikor kezd el kopogni a motor ? Hol méred az EGT-t ????? Turbós motornál különösen fontos az EGT mérése. Na ? MAP-ot mivel mérsz ?
Ja, tudom a KESKENYSÁVÚ SZONDA JELÉT méred ami gyakorlatilag SEMMIRE se jó.
Nem tudsz válaszolni ? Akkor minek vagy itt ?
Becsapsz mindenkit. Látom nem túl sok az érdeklődőd.
Egyébként a nagyobb műszergyártók akik a Greddy-t, VEMS-et, Apexit, Linkecu-t vagy Unichipet csinálják az említett dolgokat mérik.
Ismered ezt az oldalt ? Mert ez alap: http://www.zeitronix.com/order/order.htm#EGT
Tedd bele az AFR-mérődet,nézd az EGT-t meg hallgasd a fülhallgatóddal,és mivel nagyon ügyes vagy,simán meg tudod csinálni.Annyira tapasztalt,és okos vagy,nem is értem miért ide jösz kérdezősködni?Hová tűnt a magabiztosságod?
A kis megtakaritasban es a jelenleg ritka kuthalozatban most igazad van. A gumi alkatreszeket nem bantja. Es a topik temajanal maradva: E85 hasznalata mellett, lehet kompressziot novelni, toltonyomast emelni, elogyujtast novelni es mellekhataskent meg huvosebben tartja a motort a benzinhez kepest...
Én semennyire. Környezetkímélő, ez nem vitás. Ellenben számoljunk!
1 liter E85 225 Ft átlagban. Kb. 25% többletfogyasztással kell kalkulálni, 225 x 1,25 = 281,25. Ezt kell szembeállítani a mai és a mindenkor benzinárakkal.
Van ám egy rakat típus, amelyiknek a DPF-je szarakodik állandóan. Ha belenyúlsz egy ilyen szarba, a fél autó árát ráköltheted....ennél jobb megoldás ignorálni.
Ettől nem lesz különösen környezetszennyező, csak többé nem lesz hipertiszta dízel, ez ezért nagy különbség.
Elvileg picit többet kap, de könnyen tönkreteheted a motort ! A bejutó apró szemcsék, amiket egy jó papirszűrő megfog, átjutnak és megnövelik a kopást.
"High Flow" replacement airfilters
Engines are very particular when it comes to breathing dirt. It acts like grit, scoring cylinders, valves and pistons. Turbochargers are even more particular, as the debris has to pass through the compressor that may be spinning at more than 100K rpm. Even fine dust can damage it irreparably. It looks like pitting. Larger particles will simply wreck it. Therefore the quality of filtration is very important:
K&N panel filters are very popular, because they are not filters - nope, they are "filterchargers" and they groom the air as it flows through, maybe even accelerate it. Or so the marketing blurb will let you believe.
In reality their filtering capability is far worse than a paper filter (comparing new with new) and lamentable after a couple of cleaning cycles.
They DO need cleaning after 5 -10 thousand miles, because they get black and filthy. Nowhere near the 50K miles advertised..
Using a bright light behind the freshly cleaned K&N the horror of the gaps in cotton becomes clear - and that's with K&N's own cleaning spray and oil set (click for larger pic)
Here is a post from the Porche 944 club showing their horror to discovering the effects of inhaling these large particles