Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.05.04 0 0 33637
A kompresszióviszony kb. 11 ezt nem tudni mennyi most, a végnyomás közel 17 bar.
A vezérműtengellyel kapcsolatban mit kell megadni ?

Esetleg jó lenne közelítőleg kiszámolni a kompresszióviszonyt.
Van ötleted ?

Előzmény: Törölt nick (33636)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 33636
Nézd, a végnyomás a kompresszióviszony és a vezérműtengely függvénye, ezeket itt most nem adtad meg.

Nos, elvben lehet írni akármire, de én két dolgot csinálnék:
-megírnám 98-ra és járnék 99-cel (az én autóm is ilyen)
-megírnám 95-re és járnék 98-cal

A két verzió között kb 4-5 lóerő különbség lehet, neked kell eldönteni mi a cél.
Előzmény: Törölt nick (33635)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 33635
Adott egy 1.8-as szívómotor aminek kb. 17 bar a végnyomása. A vezérlés felül lesz rajta írva vagyis programozva lesz rgy Emanage-el.
Kérdés, hogy ekkora végnyomás esetén 95-ös vagy 98-as benzinre kell megírni a vezérlést ?

Szerintetek ?
Előzmény: Törölt nick (33634)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.30 0 0 33634
:)))))))))))))
Előzmény: Törölt nick (33633)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.30 0 0 33633

Amit belinkeltem, oda meg az van beírva, hogy egy nagy szar, a versenyzők tapasztalata alapján. De tudom: ilyenkor mindig jönnek az ellenérvek, hogy a Tuningos Totya, akinek 1850 lóerős, turbós 412-es Moszkvicsa van ő is ilyen szűrővel jár és 8.2-öt ment Taszáron legutóbb, úgyhogy mivel ő is ezt használja, ezért csak és kizárólag kibaszottuldekurvajó lehet.

 

Felőlem meg annak hiszel, akinek akarsz :-))

 

Előzmény: Törölt nick (33632)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.29 0 0 33632
Azt mondták többen, hogy egy KN betétszűrő azért még nem vész....
Előzmény: Törölt nick (33608)
serras Creative Commons License 2010.04.20 0 0 33631
Üdv.AMH Booster 2-öl tud nekem mondani némi infót.Mit tud milyen autotipusokhoz jó stb, na es kb mennyi a használt ára. serras@freemail.hu e-mail cimre légyszi.Elöre is köszönöm.Üdv
BuliJoe Creative Commons License 2010.04.18 0 0 33630
Van nekem is!
Dobj egy mailt!
Előzmény: krezidiesel (33627)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.04.16 0 0 33629
Mondtam neki, hogy hívjon, csak elfoglalt!

Én még vergődök a jeladómon, de utána kereslek!
Előzmény: Nánássy Péter (33628)
Nánássy Péter Creative Commons License 2010.04.14 0 0 33628
Üdv!

Itt találsz jópár fajtát:

http://pnanassy.5mp.eu

Péter
Előzmény: krezidiesel (33627)
krezidiesel Creative Commons License 2010.04.01 0 0 33627

VEMS motorvezérlőt vennék!

Mailom publikus.

tomabear Creative Commons License 2010.03.25 0 0 33626

Sziasztok!

 

Spéci MOROSO gyujtáskábel eladó! Tavaly hozzattam amcsiból $150 volt. Most eladom 18k-ért. 9 db kábel, mivel 8 hengeres motorhoz gyátják, F1 beszállító!!!

 

Érdeklődni: 20-553-76-60

s8quattro Creative Commons License 2010.03.16 0 0 33625
Sötét vagy.
Előzmény: Törölt nick (33624)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.16 0 0 33624
Nos akkor mit mérsz mielőtt tuningolsz ? Nézed a keveréket ? Ha igen mivel ?
Mivel nézed a gyújtást ?
Honnan tudod mikor kezd el kopogni a motor ? Hol méred az EGT-t ?????
Turbós motornál különösen fontos az EGT mérése.
Na ?
MAP-ot mivel mérsz ?

Ja, tudom a KESKENYSÁVÚ SZONDA JELÉT méred ami gyakorlatilag SEMMIRE se jó.

Nem tudsz válaszolni ? Akkor minek vagy itt ?

Becsapsz mindenkit. Látom nem túl sok az érdeklődőd.

Egyébként a nagyobb műszergyártók akik a Greddy-t, VEMS-et, Apexit, Linkecu-t vagy Unichipet csinálják az említett dolgokat mérik.

Ismered ezt az oldalt ? Mert ez alap:
http://www.zeitronix.com/order/order.htm#EGT
Előzmény: s8quattro (33620)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.16 0 0 33623
Még mindig ez a legbiztosabb. Fizika .
Előzmény: s8quattro (33620)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.16 0 0 33622
Előzmény: TDI-DRAG (33621)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.03.16 0 0 33621
Megint kihagysz a szaftos részletekből:)

Előzmény: s8quattro (33620)
s8quattro Creative Commons License 2010.03.16 0 0 33620
Tedd bele az AFR-mérődet,nézd az EGT-t meg hallgasd a fülhallgatóddal,és mivel nagyon ügyes vagy,simán meg tudod csinálni.Annyira tapasztalt,és okos vagy,nem is értem miért ide jösz kérdezősködni?Hová tűnt a magabiztosságod?
Előzmény: Törölt nick (33619)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.15 0 0 33619
És egy olyan motornál aminek növelték a lökettérfogatát, ott vajon szóba jöhetne az E85 ?
Előzmény: JULES (33617)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.03.15 0 0 33618
Ebben meg neked van igazad!! :)

Csak ugye a téma nem a topic címével összhangban került felemlítésre...
Előzmény: JULES (33617)
JULES Creative Commons License 2010.03.14 0 0 33617
A kis megtakaritasban es a jelenleg ritka kuthalozatban most igazad van. A gumi alkatreszeket nem bantja. Es a topik temajanal maradva: E85 hasznalata mellett, lehet kompressziot novelni, toltonyomast emelni, elogyujtast novelni es mellekhataskent meg huvosebben tartja a motort a benzinhez kepest...
Előzmény: TDI-DRAG (33615)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 33616
Ez igaz.
Előzmény: TDI-DRAG (33615)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.03.14 0 0 33615
Nem a legdrágább helyen kiírt árakat kell figyelembe venni. Nem 330 a 95-ös átlag ára.

Akkor is kicsi a külöNbség szerintem, ha a nyűgöt is figyelembe veszed. Első tankolás után szűrő csere, aztán még a fax tudja hányszor....

Aztán ott a kérdőjel még mindíg a szimmeringek, gumialkatrészek tekintetében is.

És végül megöli az egészet a ritka kúthálózat.
Előzmény: Törölt nick (33614)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 33614
1 Liter 95-ös meg 330. Azért már az jelentős külömbség.
Előzmény: TDI-DRAG (33613)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.03.13 0 0 33613
Én semennyire. Környezetkímélő, ez nem vitás. Ellenben számoljunk!

1 liter E85 225 Ft átlagban. Kb. 25% többletfogyasztással kell kalkulálni, 225 x 1,25 = 281,25. Ezt kell szembeállítani a mai és a mindenkor benzinárakkal.
Előzmény: Törölt nick (33612)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 33612
E85-el mennyire foglalkozol ?
Vagy nem is érdemes ?
Előzmény: TDI-DRAG (33611)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.03.13 0 0 33611
LPG-vel tiszták!!

Tudod, ez most az új dilim!!:)

Ha kell valakinek LPG átalakítás profin és jó áron,nyerítsen bátran!! :)
Előzmény: Törölt nick (33610)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 33610
Kár a szóért! ;-)

Hülyéknek hiába magyarázol!

A szarrá húzott benzinesek is tiszta oxigént pufognak ki!

Te ezt nem tudtad???
Előzmény: TDI-DRAG (33609)
TDI-DRAG Creative Commons License 2010.03.12 0 0 33609
Van ám egy rakat típus, amelyiknek a DPF-je szarakodik állandóan. Ha belenyúlsz egy ilyen szarba, a fél autó árát ráköltheted....ennél jobb megoldás ignorálni.

Ettől nem lesz különösen környezetszennyező, csak többé nem lesz hipertiszta dízel, ez ezért nagy különbség.
Előzmény: Törölt nick (33606)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.12 0 0 33608

Elvileg picit többet kap, de könnyen tönkreteheted a motort ! A bejutó apró szemcsék, amiket egy jó papirszűrő megfog, átjutnak és megnövelik a kopást.

 

 

 

"High Flow" replacement airfilters

Engines are very particular when it comes to breathing dirt. It acts like grit, scoring cylinders, valves and pistons. Turbochargers are even more particular, as the debris has to pass through the compressor that may be spinning at more than 100K rpm. Even fine dust can damage it irreparably. It looks like pitting. Larger particles will simply wreck it. Therefore the quality of filtration is very important:

K&N panel filters are very popular, because they are not filters - nope, they are "filterchargers" and they groom the air as it flows through, maybe even accelerate it. Or so the marketing blurb will let you believe.

In reality their filtering capability is far worse than a paper filter (comparing new with new) and lamentable after a couple of cleaning cycles.

They DO need cleaning after 5 -10 thousand miles, because they get black and filthy. Nowhere near the 50K miles advertised..

Using a bright light behind the freshly cleaned K&N the horror of the gaps in cotton becomes clear - and that's with K&N's own cleaning spray and oil set (click for larger pic)

Here is a post from the Porche 944 club showing their horror to discovering the effects of inhaling these large particles

If the link is dead, then try a local copy here

Another con is the way the figures are manipulated. Advertising may claim that you only lose less than 2% of filtering ability

 

http://www.max-boost.co.uk/max-boost/internet_articles/Re%20NO%20K&N%20NEVER%20on%20a%20944%20NEVER%20-%20The%20Porsche%20924,%20944,%20968%20&%20Turbos%20Message%20Board.htm

Előzmény: Törölt nick (33607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!