De hol van itt a relé? Az a piros nemigen az, fekete 20A-es szokott lenni. Ha az a kék egy üres aljzat, rövidre zárnám a 30-87-es lábakhoz tartozó sarukat benne és akkor hátha megfényesedne.
Biztosítékok kiszedve, kimérve. Jók. Élmény volt, egyesével kicibálni őket....
Ködlámpa -még- nem akar fényeskedni..... Mind1. Kihívás. Elfogadva.
:-D
Folytatás következik....
Iszonyú szerencse, hogy munkanélküli betegként, tengernyi szabadidőm van.... Mindenre. Saját magamon kívül. Értsd: mehetek melózni....éjfélkor tettem le, kb., a fejemet. És már indul6ok is tovább....
Vesegörcsöt én is átéltem már. Nem kívánom senkinek. Az UH nem talált vesekövet, ahhoz képest elpisiltem hármat. Viszont látott epekövet. Azzal meg nem volt problémám. De megműtöttek. Kiállítás volt a köveimből, mert volt vagy 40 db borsónagyságú, meg 1 db nagyobb hónapsretek nagyságú. Az eü alkalmazottak is a csodájára jártak. Még az őskorban, amikor még élt a multipla.szakkör oldal, oda beszkenneltem a magyar kezelésit. Megkeresem, hátha megvan még az gépen.
"... A kis 'szerelőablak' (vezetőoldali kesztyűtartó alatti szervizablak) hátulján szokott lenni matrica.... hát, most nincs. ..." ===== egyenlő ===== " ... A vezető előtti tartó alsó fedelének az alján van a biztosíték kiosztás. Ott nincs feltüntetve? ..."
kb. 2 vagy 3 hete,megvolt életem első vesekő rohama.... a teljes? körű kórházi átvizsgálás után kiderült, (kb.6 órát voltam bent a dél tepsiben..... Jahn Ferenc dél-pesti kórház) hogy nem csak vese probléma van , hanem ssokminden más is. A fél maréknyi gyógyszernek plusz az időjárás frontoknak stb.... köszönhetően, vannak olyan időszakok , (20-30-50 percek akár) , amikor szó szerint nem működik az agyam.... motorikus reflexek vannak kb és más nem nagyon.... kettőslátás ,szédülés,hányinger stb....
fentieket csak azért írom le, hogy picit jobban meg lehessen érteni, időnként miért tűnök el vagy viselkedem furcsán
ON
Sajnos nincs. Erre írtam, hogy nincs ott a matrica, ami megmagyarázná, melyik relé és biztosíték micsoda....
Gyártóművi / importőri nyilatkozat alapján NKH módosítja a környezetvédelmi besorolást.
Más.
Segítenél?
Fiat Multipla Mjet ködlámpájának melyik a biztosítéka? A kis 'szerelőablak' (vezetőoldali kesztyűtartó alatti szervizablak) hátulján szokott lenni matrica.... hát, most nincs.
Rémlik, mintha lenne egy olyan lehetöség, hogy a képviselet/forgalmazó alvázszám alapján ki tud adni egy igazolást az eredeti besorolásról. Nem tudom, ez él-e még, egy utánakérdezést talán megérhet.
Sajnos a német forgalmiban Euro3 szerepel, az nagyban megdrágítja a regadót. Így 330 lenne a sarc a papírozásra.
Pedig nyilvánvalóan Euro4-es a norma, ez a svájci forgalmikban mindig jól szerepelt. De a németek olyanok, mint a magyarok, ha korai darabról van szó, akkor még nem feltétlenül voltak képben.
Legfeljebb később lesz. Egyébként én nem támogatom a bármi áron forgalomba helyezést. Ha majd látom az alvázat meg a futóművet teljes körűen alulról, akkor eldől.
Jut eszembe, autópálya tempónál tényleg van hangja, de csak ha a sima roló nincs elhűzva, ha behuzom, már nem igazán hallani. Vízelevezetés: néha ki kell takarítani az elvezető csöveket, simán belefér a szokásos karbantartások közé.
Én nem bánom, hogy van, főleg ha éppen jó is. Az enyémnek a rendbenrakása valahol félúton megakadt, sajnos a bowdeneket is vastagon megkenték zsírral, és ez a része még szorul, de egy derűs nem túl hideg téli napon nekiesek majd. Most elvileg lesz rá időm dögivel.
Nem ismerem ennek a lelkivilágát, de a vízelvezetés meg beázás problémája mellett állítólag még hangos is. Az a jó ha van, de jobb ha nincs kategória lehet. :D
Vagyok nagy bajban...a gyerek szemet vetett az Abarth-ra, le se lehetne lőni a lelkesedést benne... :D Van egy kiégett izzó bal hátul meg széthullott a jobb oldali váltófül, de ragasztható. Amúgy mindene működik a szivattyún kívül, a motor hangja is szép, egészséges járású.
Mondtam neki, nem nyúlok hozzá, majd akkor tavasszal meglátjuk milyen alulról, érdemes-e foglalkozni vele. Nyilván nekem a totális nyereség a szétszedése lenne, dehát...