Te hol vásároltad, hogy adtak egyet is? Én most összejártam minden autósboltot, és ugyanazt az 5db-os készletet tudnák beszerezni mint a Bárdi. Most már elmegyek a Fiat márkakereskedésbe(nem tudom mikor, 40km-re van ide), ott hátha adnak el egy db-ot. Emailben kérdeztem tőluük, de még nem válaszoltak.
Hát látszólag semmi bajuk, megbeszélem a szerelővel, nem egy nagy összeg kicseréljük. Más. Esetleg gyári mélynyomót nem tudtok eladót vhol? Honnan tudnék szerezni? Illetve, téves vásárlás miatt megmaradt a vezérmű szíj készletem görgővel együtt, azt meg eladnám, ha kell vkinek. 1.2 punto 2-höz való már nem tudom, h melyikhez, de fotóztam a cikkszámot az alapján hátha be tudja azonosítani vki. Szivattyúval együtt volt rendelve azt jó lett de a szíj meg a görgő az erősebbik motoré állítólag.
A kuplungpedálhoz szeretném megvenni a fehér kis félgömb perselyt, ami pedálban van és a rudazat gömbje megy bele.
Sajnos a Bárdiban csak 5 db-os csomagban lehet kapni. Nincs valakinek plusszban egy ilyen? Vagy esetleg azt is megköszönném, ha megírnátok hol lehet kapni 1 db-ot.
Fiat Punto 2 1.2 8v. Kopogás jön a csillapítók teteje felől. Cseréltünk csillapítókat, hallkabb lett vmivel, de ugyanugy megvan a koppanás, főleg nagyobb kátyúnál, ötlet esetleg, hogy mit nézzünk meg? A gumik a helyén vannak, látszólag minden ok. Köszönöm a segítséget. Szilentek gömfejek átnézve megrángatva...azok jók.
Köszönöm! Valóban, az általad mondott és észrevett lyukadás okozza a hangosabb kipufogást.
Tegnap annyiban változott a helyzet, hogy megadta magát, és leszakadt a kipufogó a flexi cső után. Szerencsére nem messze történt a garázstól, és már be van jelentve szerelőhöz (nem érzem magamban az erőt, hogy magam oldjam meg).
A gyári műanyagházas kuplungmunkahenger nyikorog, cserélni kell fémházasra, kivéve FTE(én erre cseréltem sajnos). Líg-lóg a munkahengerbe a dugattyú annyira, hogy az új munkahenger karmantyúja alá tennem kellett egy O gyűrűt, hogy ne engedjen vissza.:-)
Mindennél ami a Punto II-re épül,viszonylag nehéz a hátramenetet kapcsolni.Amíg nem áll mozdulatlanul az autó addig nem is nagyon lehet.Erre a kezelési útmutatóban is felhívják a figyelmet.
Ha a felhúzógyűrű nem ugrik vissza magától amikor kiveszed hátramenetből,akkor ott komolyabb baj lehet.
Mk2-s puntonál olyan problémám van hogy melegebb időben és sűrűbb kuplongolás után elkezd nyikorgó/nyüszögő hangot kiadni a pedál és mellé szaggatottan is jön vissza. (többször fent is ragadt a helyén kézzel kellett vissza húznom.)
Valaki találkozott már hasonló tünetekkel és ha igen, hogyan lehet orvosolni? Köszi.
A gumi szakadása önmagában még nem okozna nagyobb hangot,viszont a flexibilis csövet cserélned kéne .Körben el van törve,ha jól látom már volt hegesztve.
Cserélni nem annyira vészes ha van egy kis lakatos ambíciód ,vagy ismerősöd aki segít.Én flex-szel levágtam a régit,és az újat úgy hegesztettem körbe.Igaz ez Grande,de ugyanaz az elv a Puntón is...
A minap érte egy nagyobb ütés az autó alját, és azóta hangosabb lett az egész autó. Ma jobban körbejártam, és a kipufogóra gyanakszom. Alánézve a képeken látható jelenségre lettem figyelmes. Lehetséges, hogy annak a guminak a szakadása miatt jobban rezonál az egész kipufogó, ami hangosabb/mélyebb hangot idéz elő?
Ha felhúzom,ugyis marad,nekem kell vissza tolni a helyére,mármint lefele a váltókaron. Hátha most érthetőbben írtam.
No, kérlek - azt a reteszt egy bivalyerős, cca. 12-15 cm hosszú rúgó tolja vissza a helyére. Olyan erős, hogy én kis vettem és csak a váltókar szoknyájának a rugalmassága húzza vissza a gyűrűt alaphelyzetbe.
Ugyanis maga a gyürű leheletfinoman jár le-fel - annyira, hogy ha elengeded, a saját súlyától is visszaesik a helyére.
Ha nálad ezt nem teszi - akkor valami alámehetett - tekerd le a gombócot a váltó végéről és nézd meg mi szorult a gyűrű alá.
Szia. Igen. A kuplung új. Szerintem azzal nincs gond. Amit nem értesz,leirom máshogy. A váltókaron ugye felkell húzni egy gyűrűt vagy nem tudom hogy nevezzem,ahhoz hogy hátramenetet kapcsolj. Na ez alap esetben ugye ha elengedi az ember magától visszamegy miután kivesszük rükvercből. De nállam nem akar visszamenni. Ha felhúzom,ugyis marad,nekem kell vissza tolni a helyére,mármint lefele a váltókaron. Hátha most érthetőbben írtam.
Ugyanaz az autó más emblémával. Alkatrész szerintem van hozzá. Sokáig akartam én is ilyet, de nem találtam normális eladót. Aztán Dustert vettem helyette. :D