Kétszer raktam be remsa betéteket,figyelmeztettek hogy erösen porolni fog,igy is lett,nem eszi a féktárcsát helyette a betétet kell gyakrabban cserélni. Fog rendesen de néha mintha kicsit nyulna a fék ezért most delphi lesz bent aztán meglátom hogy viselkedik. Van egy febest váltobakom még az is puhább mint a meyle,eddig meyle kutyacsont is volt ben,rángatott is a motor rendesen,abbol gyárit kaptam hutchinsont épp akcios volt,leköszörülték rola a rombusz jelet
Kangooba raktam hátra delphi betétet, fogni fog, de porol szerintem nagyon, pedig nem szorúl a fék. Nekem ami eddig betét bevált a Ferrodo, meg a Textar. Egyszer tettem a meganeba valeot, ki is dobtam 500km után az úgy csikorgott, pedig én mindig eltakarítom a féket, meg meg is kenem ahol kell, de ez nagyon szar volt...
Sima Meyle volt, vagy Meyle hd? Mert az keményebb is mint a sima. A héten cseréltünk a fiammal az én MIII-on hosszbordást, Amikor megvettem 2017-ben utána lett cserélve nem volt benne 130ekm. és elég vacakul nézett már ki, pedig akkor volt 3 éves. Contit kapott, akkor görgő nem lett cserélve, mert azok jók voltak. Most a télen már hallottam valamelyik görgőt szólni, ha párásabb volt az idő. A conti szíj olyan volt így 7 év és 135ekm után, mintha tegnap lett volna beletéve. Azért kapott újat, hamár megvettem. A sima vezető görgőnek volt hangja, az gyárilag Ina volt. Most kapott Meyle-t, a feszítő meg SKF lett. A gyerek A4-3.0TDI-n is ugyanez a művelet volt, csak amíg az enyémmel végeztünk 30 perc alatt, az eltartott néhány órát. Ami az érdekes, hogy neki fele annyi volt árban a cucc, mint nekem és ráadásul neki volt hozzá+1 görgő és egy generátor szabadonfutó...
Két hete jött kovácséktol két delphi motortarto,két delphi lengökar és egy liter fékolaj, a meyle motortartokat kihajigáltam borzalmasan kemények, rázta a kasznit,nem gondoltam volna hogy a meyle ennyire gagyi,most szép simán rezzenéstelenül jár a motor. Már fogásra is sokkal puhább a delphi gumisrésze
Tudtátok hogy megszünt az elf 75w80 NFJ váltoolaj és helyette van az elf sae 75w NFX váltoolaj ami mindenbe jo? Ez is api gl4 a gl5 helyett,még csak nem is gl4+. A régiböl még pár helyen van de ha elfogy akkor már nem szállitanak belöle
hát van aki vallásosan hisz a szervizkönyvnek, van aki nem.
Én jobban alszom ha az előírt időben cserélve van a szíj. Ellenpéldához se sokat kel visszaolvasni amikor szakad ráadásul idő előtt. Lehet mondani mert nem a gyári. De láttam én már gyárit is 80e-nél. Pont most volt egy Tranzitunkba motorcsere ilyen miatt 5év 200eKm talán vagy ilyesmi a periódus. Egyiket se érte még el amikor pofonvágta a dugó a szelepeket. Felesbe állta a szerviz a dolgot garancia lejárta ellenére.