Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.10.19 0 0 380113

"Mit jelent a P0299 hibakód? A P0299 kód azt jelzi, hogy az "A" turbó- vagy kompresszor túlságosan alacsony teljesítményű. Az ECU egy meghatározott lökettérfogat-tartományt keres, és amikor az ECU alacsony lökettérfogatot észlel, beállítja a P0299 kódot."

 

Erre keresgéljetek. Valahol elmegy a turbo nyomás.

Előzmény: Volume9595 (380111)
majdnemviking Creative Commons License 2023.10.19 0 0 380112

A cooler elott-utan atneztetek az osszes gumicsovet, nem szakadt, csatlakozo nem csuszott le?

Előzmény: Volume9595 (380111)
Volume9595 Creative Commons License 2023.10.19 0 0 380111

Sziasztok lenne egy olyan probléma hogy van egy E220(211)DÍZEL  Mercedes és 2000 fordulaton tartva rángat aztán 2200 nal el múlik 120 után le tilt az autó nem gyorsul és azt a hibakodot írja ki P0299 elvileg a Turbo unboosted vagy mi nem nagyon értek hozza.Egr szelep csere és katalizátor tisztítás volt az auton . Esetleg valaki valami tip hogy ki lehet a baj :) előre is koszi

vilagosbarna Creative Commons License 2023.10.18 0 0 380110

Szuper!

Előzmény: W211E320T4MATIC (380109)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.10.18 0 0 380109

Köszönöm, az angol lejött. A magyarral annyi baj van, hogy csak 2 oldalt eged menteni, és 400 oldal van. :-)

Előzmény: vilagosbarna (380108)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.10.18 0 0 380108

https://www.hasznalati-utasitasok.hu/mercedes/b-class-2014/haszn%C3%A1lati-utasit%C3%A1s?p=1

 

Magyarul... ( jobb felső sarokban a nyomtató gomb ---->print to pdf)

Előzmény: W211E320T4MATIC (380106)
vilagosbarna Creative Commons License 2023.10.18 0 0 380107
Előzmény: W211E320T4MATIC (380106)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.10.16 0 0 380106

Köszönöm. :-)

Letölthető formában esetleg? Ahogy nézem, nem ártana, ha kézközelben lenne...

Előzmény: csabais (380104)
Visatone Creative Commons License 2023.10.16 0 0 380105

Elsősorban tapasztalt A osztályú (170 CDI, 2001-es évjárat)  Mercis fórumtársak tanácsaira vagyok kiváncsi egy apró, ám igencsak bosszantó dolog felderítésében, de bárki ötletét hálásan fogadom. 

 

A csomgatér ajtó telesen sima úton csendben van, ám rázósabb részeken, például villamos síneken keresztben áthajtva, "recésebb" aszfalton, vagy kockakövön úgy zörög, mintha kavicsok lennének benne. Ráadásul ilyenkor a belső világítás is felvillan, és mert gyakran úgy is marad, annak ellenére, hogy fülre-látszatra a csomagtér ajtó rendesen be van csukva, kénytelen voltam "semlegesíteni", nehogy éjszaka leszívja az akksit. Az ajtó kézzel mozgatva-rángatva stabil, a csomagtér zárat két éve cserélték gyári újra (illetve utángyártottra) . Már mindent átnéztem, a kis oldalzsebeket, emelőt, pótkereket is, de  semmit nem találtam, ami indokolná a zörgést Ami feltűnt: ha a csomagtartó alaposan meg van terhelve, akkor mintha csökenne a zörgő hang, de nem szűnik meg. És még valami: az egyik ajtókitámasztó teleszkópban kihúzott állapotban kissé lötyög a ki-becsúszó rúd. 

 

Tud valaki segíteni a felderítésben?.....

csabais Creative Commons License 2023.10.16 0 0 380104
Előzmény: W211E320T4MATIC (380103)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.10.16 0 0 380103

Sziasztok!

 

Valaki ki tudna segíteni egy W246 kezelési utasítással? (Szaporodik a Mercifarm...) 

Köszönöm.

autodata Creative Commons License 2023.09.29 0 1 380102

Most, hogy végiggondoltam nyugodtan: a gyári, nem gyári ülésnek nincs köze a problémához :-)

Előzmény: autodata (380101)
autodata Creative Commons License 2023.09.29 0 0 380101

Sziasztok!

 

Autó: Sprinter (1997, 212 D)

Gond: nem gyári üléssel vásároltam annak idején, az SRS lámpa folyamatosan világított. Később megjavult: gyújtáskor világított, majd kialudt. Most, mikor vinném műszakira teljesen sötét, sem gyújtáskor, sem utána nem világít.

 

Úgy szeretném megoldani a problémát, hogy a légzsák működjön, ha kell! Viszont mivel sürgős lenne, egyelőre ideiglenes megoldás is szóba jöhet! Izzót még nem néztem meg, de az sem megoldás, ha az égett ki. Gyári vezetőülést nem hiszem, hogy a közeljövőben találok. Autóvill.i szerelők, 2-3 hétre vállalnák, de addigra már kellene az autó.

 

Tud valaki tanácsot adni?

W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.22 0 0 380100

Értem, köszönöm.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380099)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.09.21 0 0 380099

Négyet kicserélt, kapott új kódott mindegyik, hogy tudja az autó, mi van. Kettő maradt, amik ugyanannyit mentek, mint a 4, a méréskor még jók voltak, de semmi garancia nincs rá, hogy 3 nap múlva is jók lesznek. Én mindet cseréltettem volna. ;-)

Előzmény: W211E320T4MATIC (380094)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.21 0 0 380098

Köszönöm.

Előzmény: A210 820 08 21 (380097)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2023.09.21 0 0 380097
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.21 0 0 380096

Előzmény: W211E320T4MATIC (380095)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.21 0 0 380095

Remélem, látszik...

 

Előzmény: W211E320T4MATIC (380094)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.21 0 0 380094

Fogalmam sincs, nem vagyok autószerelő. Az, aki evvel foglalkozik x éve, célgépekkel azt mondja, hogy az jó, akkor elfogadom. Nem tudom, hogy mik ezek a kódok,mire szolgálnak, mi változik ha van, vagy ha nincs. Azt láttam, hogy mikor visszakerültek a helyükre, akkor a diaggal beírták...

Állítólag most nem fog olajat termelni a motor...

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380093)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.09.20 0 0 380093

Csak halkan kérdezem, 6-ból az a kettő nem ugyanannyit "dolgozott"? Azok ki lettek kímélve? ;-):-)

Előzmény: W211E320T4MATIC (380091)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.20 0 0 380092

Motorvezérlő kapott egy teljes frissítést, elvileg jónak kell lenni a szerelő szerint. Meglássuk.

Előzmény: W211E320T4MATIC (380091)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.20 0 0 380091

Négy új kódot kapott, kettő pedig jó, de az nem kapott kódot. De a szaki szerint az nem baj... én meg nem értek hozzá. Merre tovább? ECU?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380090)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2023.09.19 0 0 380090

Sajnos??  Örülj neki! Akkor az pipa, lehet tovább menni.

Előzmény: W211E320T4MATIC (380088)
Smafu.w126 Creative Commons License 2023.09.19 0 0 380089

Ez a bevizsgálás gyorsan ment.... Remélhetőleg nem diagnosztikával elvégzett 10 perces porlasztó tesztelés történt!

Előzmény: W211E320T4MATIC (380088)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.19 0 0 380088

Sajnos mind a hat kifogástalan... :-(

Előzmény: Smafu.w126 (380086)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.18 0 0 380087

Köszönöm. Jelenleg szerelőnél van a kocsi, szólok neki, hogy vizsgáltassa be a porlasztókat is.

Előzmény: Smafu.w126 (380086)
Smafu.w126 Creative Commons License 2023.09.17 0 0 380086

Legalább 3 porlasztód cserés vagy javítandó. Olyan nincs, hogy beragad a regenerálás. Amennyiben mihamarabb nem viszed el egy komolyan vehető diesel szervizbe a csúcsok ügyében, csapágyas lesz a kocsi. Nem, a hangjáról nem fogod hallani, abból ne indulj ki abba az irányba, hogy biztos jók mert szépen jár, a 642-nél ez nem releváns. És ha már hozzá kel úgy is nyúlni, a turbót is vizsgáltasd meg, szintén gyenge pont.

Előzmény: W211E320T4MATIC (380085)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 2023.09.17 0 0 380085

Elképzelhető az, hogy azért gyűlik a gázolaj a motorolajban, mert beragadt regenerálási fázisban az autó? Valamiért termeli a motorolajat ... nagynyomású szivattyú cserélve, a helyzet nem jobb... semmilyen füst nincsen.

katona84 Creative Commons License 2023.09.17 0 0 380084

Eddig teszteltem úgy tünik hogy a katalizátor hőmérséklet jeladója volt a hibás a csere után estétől reggelig tök hidegen szinte azonos hőmérsékletet mutatnak a részecske szürő elötti jeladóval.Most azóta megszünt az állandó regenerálási folyamat.Eddig minden jól működik. Köszönöm az ötleteket.

Előzmény: cnj (380083)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!