Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Citka Creative Commons License 2003.04.02 0 0 47
Össze vagyok törve.
2 hete a 2 éves Kangoo-mat egy ékszíjcserére vittem be a Gyáli úti Baumgartnerhez. 15 perc múlva közöltek velem, hogy sajna generátor csere.
El akartam hozni az autómat, de rám ijesztettek, hogy a generátorom szét fogja vágni az ékszíjat, az meg tönkre teszi a szelepeket. Így hagytam az autót, de napközben felvettem a kapcsolatot a Fogyasztóvédelemmel. Mivel az autómat el kívántam hozni, így kifizettem a számlát, majd utána fogyasztóvédelmi vizsgálatot kértem. Nem volt egyszerű, mert vizsgálatot kérő lapjuk nem volt, és egyértelműen le akartak rázni. A fogyasztóvédelemtől faxon keresztül 1 perc alatt megérkezett a lap. Kitöltöttem, majd másolatot kértem. (Ezt ők kötelesek 3 napon belül beküldeni.)
Ezt a részét eddig megnyertem, ugyanis a fogyasztóvédelemtől 3 nappal ezelőtt értesítést kaptam, hogy egy 2 éves, rendszeresen szervizelt autónál a generátor "meghibásodása" szavatossági körbe tartozik, így javítása ingyenes.
Nincs vége a dolognak.
4 nappal ezelőtt ellopták az autómat!!!!
Olyan helyen lakom, ahonnan autót eddig nem loptak.(A Biztosítónál is mondták, hogy Kangoot eddig nem loptak, a rendőrségen is mondták eddig lopás itt nem volt.)
3 gyerekemet egyedül nevelem( közöttük egy asztmásat) kocsi nélkül teljesen "halott", ijedt, riadt, kétségbeesett vagyok.(Tudom, mondják erre sokan magánügy, de nem kívánom senkinek ezt az érzést...hogy volt, nincs, nem találja autóját). RÉMÁLOM! Hiába van, volt Cascom, alig fog fizetni...és azt is majd hosszú hetek múlva.
Nem tudok szabadulni attól a gondolattól, hogy a generátoromnak nem is volt semmi baja...csak gondolták nő vagyok, nem értek hozzá..s lám, a fogyasztóvédelem is mellém állt...
..és nem tudok szabadulni attól a gondolattól sem, hogy az autóm eltűnéséhez is közük van.
Még mindig nincs vége.
Telefonon felvettem velük a kapcsolatot, s közölték velem, ha nincs autóm, akkor nem is fizetnek, már tárgytalan a dolog. 110.000,-Ft-ról van szó...plusz egy autóról.
Csak ennyi:-((
Citka
Phoere Creative Commons License 2003.03.17 0 0 46
Rossz helyre tévedtél. :))) Nem véletlenül állt a Fórum majd egy évig és most sem történik itt semmi
Nézz el ide:
Renault Mégane Klub
Ez egy független Mégane Klub, tehát NEM a Renault Hungária vagy valamelyik kereskedő által létrehozott szerveződés.

A Klub fórumát pedig ITT található.

Egyet tudjál: magyarországom MINDEN autókereskedő el akarja adni az autót. Tehát a vásárlásig mindent megtesz érted. Amelyik nem, az nem is kereskedő.
Amikor viszont komoly gond van az autóval, igyekszik kibújni a felelősség alól. Tehát nem a márka tisztessége a kérdés, hanem a kereskedőé, az pedig tök mindegy itt Mo-n.
Ide beírta valaki az esetét, aki kifogott egy szerinte selejtes/rossz autót (lehet, hogy tényleg igaza van). Viszont eladtak még pl. Mégane-ból vagy 20 ezret az elmúlt évben, amikkel nem volt komoly gond. csak ők nem írnak ide be.

Rémtörténeteket más márkákról is lehet olvasni: régen volt egy Skoda Octávia, anminél két hónap után az ezüst szín alól kijött a piros. Két évig pereskedett a tulaj a Porsche Hungáriával.

Opel Astra tulaj talán még most is pereskedik a szegedi kereskedővel.

E hónapban írtak egy Peugeot 406 tulajról, aki egy év alatt 16-szor volt szervízben, most már a pénzét követeli vissza, pedig kapna csereautót. persze ez sem ment csak úgy.

Egy Volvo S40 tulaja nyilván csak elégedett lehet. Kivéve azt az egyet, akinek az autóján sorban jöttek elő a hibák. Persze a dealer mossa kezeit és nem hajlandó tárgyalni sem a cseréről.

Szóval ne itélj elhamarkodottan. Látogass el az ajánlott oldalakra és ott kérdezhetsz is. Ott is beszélünk problémákról, hiszen nem reklám oldal vagyunk. de igyekszünk reálisak lenni. És mi Mégane Klub tagok és Mégane tulajok szeretjük az autónkat.
No meg nem csak a Baumgartner létezik.

Előzmény: Ixmail (45)
Ixmail Creative Commons License 2003.03.17 0 0 45
Milyen jó, hogy ide tévedtem! Pedig már ki is néztem a nekem való Megane-t az egyik keresked?nél. Akció törölve! A saját rokonaikkal szórakozzanak a saját pénzükön és ne velem! Tudtok egy tisztességes, megbízható márkát? Opel már volt, többé nem lesz...
Phoere Creative Commons License 2003.03.14 0 0 44
Ne próbálkozz, ez a w3.etnernet.hu nem enged be magához. Nem te követed el a hibát.

A Klub fórumból az általam betett képet nézd meg, annak a nevét illeszd be ide.

Előzmény: Wartburgos (43)
Wartburgos Creative Commons License 2003.03.14 0 0 43
Wartburgos Creative Commons License 2003.03.11 0 0 42
Wartburgos Creative Commons License 2003.03.11 0 0 41
t.miner Creative Commons License 2002.10.17 0 0 40
sziasztok!
Hátha ez vigasztal kicsit benneteket, vannak még helyek ahol megbecsülik az ügyfelet!
Ajánlom figyelmetekbe a szolnoki Renault Omcar-t.
Én teljesen elégedett vagyok velük, korrekt banda.
Szerintem még Pestről is megérheti odavinni szervizbe a kocsit!
üdv
cszoli Creative Commons License 2002.10.04 0 0 39
És hol csinálták?
Zoli
Előzmény: Infomaker (38)
Infomaker Creative Commons License 2002.10.04 0 0 38
Jó, hát nem azt mondom, hogy full elüt a kódra keverés, de azért jól megnézve napfényben látszik, hogy nem az igazi. Bár ha új az autó, az még nem fakult annyit, hogy szar legyen.
Előzmény: cszoli (37)
cszoli Creative Commons License 2002.10.03 0 0 37
Hát nem tudom, nekem Opelos tapasztalataim vannak főleg, két autómat is kellett javítani, és 100%-os lett a szín minden esetben.
Egy Twingót is javítottak, az is jó lett színileg, csak ugye a Baumgartner festőmühelyében kontárok csinálták (meg talán a Renault Hungáriánál is, már nem tudom, annyiszor lett festve), mert az eredeti festéseken is van ködölés, azaz szarul takarták le, meg minden egyéb probléma volt, de a szín maga jó volt.
Zoli
Előzmény: Infomaker (36)
Infomaker Creative Commons License 2002.10.03 0 0 36
1. gyári színkódjai minden normális fényezőnek vannak (mikrofilm pl.)
2. általában a gyári kód szerinti keverés (század grammokra is) szar.
Előzmény: cszoli (33)
juanhu Creative Commons License 2002.10.01 0 0 35
Sziasztok,

Nem akarok off-topic lenni, de érdekelne a véleményetek a topicomról, valamelyst kapcsolódik ehhez a témához, ezért is irok.

Örülnék minden észrevételnek, tanácsnak, javaslatnak.

Phoere Creative Commons License 2002.09.30 0 0 34
A gyári színkódot egy jó fényező meg tudja csinálni.
Nekem volt szerencsém rátolatni egy oszlopra egy kriptonzöld Astrával. Apám ajánlott karosszériást és ott mellette rögtön egy fényezőt is.

Nos, később senki nem tudta megmondani, hogy hol lett az autó javítva, pedig a teljes elem újra lett fényezve. Biztosan műszerrel mérhető lehet a rétegvastagság eltérése, de szabad szemmel nem látható!

Nehogy azt hidd, hogy a márkaszervíz karosszériás műhelye ugyanazt a festéket használja, amit a gyár. Ők is a színkód alapján keverik ki, a kód pedig egy egységes rendszer mindenhol, és benne van az autó adattáblájában a motortérben.

Előzmény: cszoli (33)
cszoli Creative Commons License 2002.09.30 0 0 33
Nem kell elérni. Egyszerüen közlöm, hogy szeretnék bemenni az autóval, mert szeretnék egy-két dolgot kérdezni közben a szerelötöl. Eddig még mindenhol megoldható volt. Ha valahol megtagadják, akkor szimplán nem viszem oda az autót. Persze ez a normális szervizre vonatkozik, nem karosszériamunkára, meg ahol több napra ott kell hagyni az autót. De ez amúgyis ritka.
A Schillernél (mert nekem Opelem van, de Renault-s tapasztalataim is vannak) pl. az a rendszer, hogy reggel felveszik az autókat, és napközben megcsinálják, este meg mindenki jön az autójáért. Aki be akar menni, az hajnalban sorbanállhat és versenyezhet a szörmekalapos dámákkal, akik elsöbbségük biztos tudatában vonulnak be mindenki elött. Mivel a bejelentkezést ügyintézö hölgyek csinálják, nekik nincs sok hatáskörük, de szerencsére továbbkapcsoltak a szervizvezetöhöz, vagy müszaki igazgatóhoz, már nem emlékszem, aki természetesen megoldotta a kérdést. Úgyhogy egy 3,5 órás nagy munkánál is bent lehettem. Nekem ez megéri, mert láttom, mit csinálnak, és hiszem, hogy ez az elvégzett munkára is kihatással van...

Fényezés: gyári színkód. Azt hiszem, ennyi elég. Szvsz egy sarki fényezö sose fogja kikeverni a helyes szint, bár lehet, hogy tévedek. Azonkívül gondolj a manapság szokásos 12 éves átrozsdásodás elleni garanciára, ami ilyenkor nyilván ugrik.
Zoli

Előzmény: Phoere (32)
Phoere Creative Commons License 2002.09.30 0 0 32
És hogy éred el, hogy ott állhass mellette? Ezt már többen javasolták, de a gyakorlati kivitelezés nem tiszta előttem.

Fényezés: miért kell a márkaszervíz fényezőjéhez vinni? Ez nem garanciális kérdés.

Előzmény: cszoli (31)
cszoli Creative Commons License 2002.09.30 0 0 31
1. Szerintem az egyetlen megoldás, hogy az ember ott áll az autó mellett végig. Én ezt szoktam tenni, szvsz ez minden márkára igaz. Csak gondoljatok bele, milyen egyszerü mondjuk egy 30-40 ezres szerviznél a kukából elötúrniuk egy garnitúra fékbetétet, és azt mondani, hogy kicserélték. Jó esetben az eredeti betétek majdnem 100%-osak még (nekem amikor 47ezerrel eladtam, még nem volt látható mértékű kopás).

2. Baumgartner fényezöműhelyéröl csak rosszakat tudok mondani. Saját elöirásaikat sem tartják be, megigérnek mindent, amit utána letagadnak. Lefényezték az autót úgy, hogy egész ajtót számláztak, és csak kis felületet fújtak le, szerencsétlenségükre rosszul, és látszott fényben az egész. Utána R.Hungáriánál lett megcsinálva, és keresztbeszámlázva, mert többet BG-hez nem vittük az autót, még a rosszul elvégzett munka kijavítására sem.

Ennyit róluk.

Előzmény: I. Blasius (30)
I. Blasius Creative Commons License 2002.09.28 0 0 30

Mi a '96-os Twingonkat hordtuk 6 éven át a Budaörsi Baumgartner szervízbe, és velünk is nagyon csúnya dolgokat műveltek. Azért egy 10 ezres szervíz 40- 50 ezer Ft-os költsaége akkor is sok lenne szvsz, ha BMW-nk lett volna, de azért egy Renaulttól nem ezt várta volna az ember. Főleg egy 1,1 millióba került újautó esetén...

A gond ott volt, hogy bizonyos alkatrészek cseréjét elvégezték annak ellenére, hogy azt kértük, vagy sem, arról nem is beszélve, hogy akkor is cseréltek alkatrészt (legalábbis papíron), amikor az nem is volt hibás, csak esetleg valami belső utasítás kötelezte őket erre..

Más márkaszervízben (pl. Váci úti Autó Fort, az alkatrészcsere előtt rámtelefonálnak, hogy cseréljék-e. Emellett, általában a fizetendő összeg, még egy-két ezerrel kevesebb is, mint az előzetes vállalási összeg. Ez sem kevés, de azért kb. harmada a Baumgartner hasonló szervízköltségeinek.

A Baumgartneresek viszont nem is adtak költségkalkulációt, és volt olyan, hogy a 40 ezer km-es szervízkor vidáman lobogtattak egy 120 ezer Ft-os számlát, és emellé adtak pár tanácsot, hogy néhány alkatrészt majd 50 ezernél cserélni kell. Ennyi rejtett hibája egyszerűen nem lehet egy autónak, amely amúgy egész jól működött. Ami pedig esetleg tényleg hibás volt, arra azt mondták, hogy majd máskor cserélik.

Ez vicc, ilyíen csaló szervízt még nem láttam.

Viszont azért jót is lehet mondani a Baumgartnerről, ez pedig a lakatosműhelyük, amely korrekten, és gyorsan dolgozott nekünk 3 alkalommal is. Igaz hála az égnek, a 3 alkalommal összesen 1,5 millió Ft-os számlát a biztosító állta, ami azért nagy könnyebbség, mert pl. egy hátsó koccanás kijavítása 600 ezer Ft-os javítási költséget eredményezett.

cszoli Creative Commons License 2002.09.24 0 0 29
Sajnos nem csak magyarországi.
A németeknél is ugyanez van, most olvasok egy Peugeot szerviztesztet, és nagyon lesújtó.
Előzmény: Phoere (28)
Phoere Creative Commons License 2002.09.24 0 0 28
Szerintem nincs könnyebb dolgom, mert ehhez hasonlókat sajnos szinte az összes márkaszervízzel dealerrel kapcsolatban olvashatsz, vagy olvashatnál, ha az adott márkatulajdonosok vennék a fáradságot és leírnák a tapasztalataikat.

Ez úgy tűnik, magyarországi jellemzője az autókereskedelemnek, szervízhálózatoknak. Tisztelet a kivételnek.

Előzmény: noidea (27)
noidea Creative Commons License 2002.09.24 0 0 27
Jó ezeket olvasni. Ha szeretem a francia autókat (a maiakat igen), legalább könnyebb dolgom van, mert szűkül a skála :-)))
Előzmény: Ormossy (26)
Ormossy Creative Commons License 2002.09.22 0 0 26
Hát, nekem is volt egy-két kalandom Renault-Baumgartnerrel.
II Clióm volt, turbó-diesel, légkondi, náluk vettem 3,3 millió fölött valamivel. Pár hónap múlva észre vettem, hogy a generátor ékszíj szőrösidik, szálkásodik a széle. Bementem, kértem cseréljék ki. Nem volt raktáron. Egy generátor ékszíj. Majd hozatnak Bécsből, kb. 4-5 nap. Addig álljak be a kocsival az udvarra. Mondom, én elmennék, majd csak találok máshol egy q...a ékszíjat. Jó, de csak a saját felelősségemre, írjam alá. Aláírtam, másnap elmentem egy "mezei" autószervízbe, tettek bele kb. 20 perc alatt egy ékszíjat, és mentem tovább.
Más.
Vásároltam (nem szereltettem be, csak vásároltam) két db pedálgumit, meg egy izzót, a Baumgartnernél. A számlán a következő áll 2 db. pedálgumi=4.018 Ft. (!) izzó=1071 Ft. segédanyag felhasználás(!)=101 Ft. Ki tudja, egy vásárlásnál, mi az a segédanyag felhasználás?
Más.
Volt egy kisebb koccanásom, egy autó oldalról a kocsim bal elejének ütközött. Bevittem a Baumgartnerékhez, tessék nekem megcsinálni és a biztosítótól elkérni a pénzt. (Nem én voltam a hibás) Kb. egy hét alatt elkészítették. (Bal első sárvédó, első műa. lökhárító, bal első lámpa csere) Minden rendben.
Kb. két hónap múlva viszem az autót garanciális szervízre, ahol kérdezik, hogy mit csináltam az autóval, mert az eleje barkács módon van össze rakva, a patentok fele hiányzik, a klíma gumicsöve hozzáér egy műanyag laphoz, ami kidörzsölte, stb. Mondtam, hogy mindjárt lehet reklamálni a saját lakatos üzemüknél. Ezek után újra semmi baja nem volt az autóm elejének. (Legalább aszámítógépükbe miért nem kukkantanak bele...!)
Más.
Bevittem kb. 10 hónapos korában az autót, hogy valami kopog az elejében. Próbaút, vizsgálat, kb. 3.000 Ft. Semmi nem kopog, minden rendben.
Egy hét múlva újra vissza viszem, hogy csak kopog, újra próba út, vizsgálat kb. 3000 Ft. Újra kifizetem, és közlik, hogy tényleg ki kell cserélni egy valamilyen csuklót, jöjjek vissza pár nap múlva, mert most nincs raktáron. Semmi bocsánat, 2x 3000 forintra vettek le, és még ráadásul a kocsi is garanciális volt!
Erre írok a RENAULT HUNGÁRIA-nak, hogy azért ez mégis csak pofátlanság. Levél Tőlük vissza, hogy idézem: "Végtelenül sajnáljuk az Önnel történteket és átérezzük a garanciaidő lejárta előtt közvetlenül az Önt ért kellemetlenségeket." Majd visszaküld a Baumgartnerhez...erről ennyit.
Lenne még, de így is nagyon hosszú voltam. Bocs.
cszoli Creative Commons License 2002.09.21 0 0 25
A probléma egyébként nem Renault-specifikus, az övfeszítö csatlakozója (mert valszeg nálad is erröl van szó) kontakthibás lesz az említett tevékenységektöl.
Nekem az Astrámban fordult ugyanez elö, a szervizben elismerték, hogy ez sajnos típushiba, és - mondjuk garanciális volt -, szó nélkül átforrasztották a csatlakozókat mindkét oldalon.

Amúgy Baumgartnerröl nekem is van tapasztalatom, egyébként ezek a tapasztalatok igen nagy szerepet játszottak abban, hogy az új autóm is Opel, és nem Mégane lett (pedig olcsóbb és jobban felszerelt).
Zoli

Előzmény: hopanna (24)
hopanna Creative Commons License 2002.09.20 0 0 24
Sziasztok!

Én a Renault Hungáriánál vagyok T.Ügyfél, de az is katasztrófális sajnos...és gondolom ez nem Renault specialitás, hanem magyar szolgáltatási kultúra, ISO minősítések dacára. Az, hogy a lefittyedt alsó gumispoilerbe 6 rugóért lövetek két sasszeget, egy dolog. Pár kedves beszólással és a cinizmussal(!) sikerült elérni, hogy a szervízkönyv helyett emberibb és olcsóbb szervízt keresek. Ha majd sok év múlva el akarom adni a Cliom (merthogy az autó imádnivaló!), bukom pár százezer forintot.:(
Példák:
Meggyullad feleslegesen két kontrollámpa a műszerfalon. Azt mondja a mágus szemrehányón (!!!) és sértődötten (!!!): -"BIZTOS ÁLLÍTGATTA AZ ÜLÉST, ÉS/VAGY PORSZÍVÓZOTT"... Mondom lehet, ésakkó? -AZÉRT VAN, MERT OTT MEGY A KÁBEL" . -Jó, rendben, akkor azért. Nekem mindegy, csinálják meg! -"FELEJTSE EL, EZ ILYEN. NE VÁRJON TÖBBET EGY OLCSÓ AUTÓTÓL!" (1.6 16V RXI, három milla, O.K. nem Merdzsó, nade engedelmet!) Próbáltam vitázni ezzel az állásponttal, de a Renault emblémát overallján hordó szerelőnk szerint egy komoly autó 10 millánál kezdődik. Egy fullos háromezres Laguna 8 millió. Nálunk az ilyen hozzáállású, és ügyfélhez, saját cégéhez ily módon hozzáálló embert szó nélkül rúgják ki.

Azóta pedig végleg nem viszem hozzájuk a kocsit, mióta egy saját hibámból keletkezett futóműhibánál szabályosan a szemembe röhögtek, és mint akit hájjal kenegetnek, úgy ecsetelték, milyen baromi sokba fog ez kerülni, még ha cascom is van. A fentiek alapján el tudjátok képzelni, nem ecsetelem, így is sokat pofáztam, bocs.

buszjegy Creative Commons License 2002.09.08 0 0 23
De jó pár ügyfelüket becsaphatták, sajnos ebben az a legrosszabb, hogy ha a fia elér valamit a F3 vagy F1 –be azt ilyen módszerekkel begyűjtött pénzből teszi…
A sajat tehetsegebol legfoljebb a gordeszkajan majerkedhetne. Akarhova fizeti is be a papa stabil helye van a gyereknek a mezony vegen.
Előzmény: Qkorica (20)
Qkorica Creative Commons License 2002.09.03 0 0 22
Szerintem a tulaj tudta nélkül ilyen esetek nem történnek, vagy ha igen, akkor az, nagyon hülye tulaj.
Amikor még nem a sarki épületben dolgoztak, hanem néhány utcával feljebb, akkor is hasonlókat műveltek, csak akkor még a tulaj is dolgozott. Erről én is csak később szereztem tudomást, mivel az egyik kollégám régi ügyfelük volt (még Dácia korszakból).
Előzmény: Phoere (21)
Phoere Creative Commons License 2002.09.03 0 0 21
Ilyenkor az érdekelne, hogy az említett személy tudtával és hallgatólagos engedélyével történnek ilyen esetek, vagy a szervíz egyéni akciója a tulaj tudta nélkül.
Előzmény: Qkorica (20)
Qkorica Creative Commons License 2002.09.03 0 0 20
Ha valakit esetleg érdekel, ez nem mai probléma a Baumgartnerrel.
1993-ban az akkor 3 éves R-19-t vittem hozzá vizsgázni (az autóval szinte folyamatosan Németországban voltam és ott szervizeltek, ekkor is a szervizt követően vittem vizsgára kb. 65000km volt az autóba). A vizsgáztatás várható költsége rovatba kb. 50000Ft-t. írtak. Délután mentem az autóért és jött a meglepi. A számla 343000Ft még egyszer 1993-at irtunk. Közölték, hogy a kormányművet, a fékrendszert és a lengéscsillapítókat kellett kicserélni. Érdeklődtem a kiszerelt alkatrészek után, erre mutattak egy halom rozsdás, deformálódott vackot. Mivel az autóhoz más módon nem tudtam hozzájutni, kifizettem és azzal a lendülettel elmentem a Boldizsár utcába, ahol kértem egy igazságügyi szakértői vizsgálatot. Ez akkor tájt kb. 25000Ft volt, majd ezzel tértem vissza a szervizbe. A szakértő megállapítása alapján semmilyen fődarabot nem cseréltek az autómba, mindegyik darabon a gyári festés, jelzés volt. Hosszas alkudozás után annyit mondtak, hogy akkor visszaadjuk az alkatrészek árát, de nem akartak a munkadíjról, a szakértői díjról és az egyéb költségeimről beszélni, de a bíróságon már kiegyeztünk.

Mivel úgy gondolom, hogy az én esetem azért az összeg alapján kirívó, nem mindenkivel tettek ilyet, legalább is összegszerűségében, és azért nem volt mindenkinek nyugati szerviz háttere. De jó pár ügyfelüket becsaphatták, sajnos ebben az a legrosszabb, hogy ha a fia elér valamit a F3 vagy F1 –be azt ilyen módszerekkel begyűjtött pénzből teszi…

asc Creative Commons License 2002.08.27 0 0 19
hát sajnos azt hiszem ebben igazad van. Egyébként a legnagyobb baj, hogy mind mi folyasztók, mind az érdekvédelmi szervek ill. az ügyvédek is elég zöldfülűek és nem tudnak a jogaikért megküzdeni.
Pl. ha a hülye reggeli TV műsorokban ilyen is lenne néha, nem csak szenzációhajhász hülyeség meg lerágott csontu politika talán mi mint fogyasztók ki tudnánk valamit kényszeríteni a piacból.
egyébként köszi elolvasom.
hello
Előzmény: Phoere (18)
Phoere Creative Commons License 2002.08.26 0 0 18
Hogy nem nyugtat meg, abban biztos vagyok, de azért nézd meg ennek az elejét:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9019230&uq=270
Ez a "Pereljük be az OPEL-t és okuljunk..."
topic.
Ezenkívül olvastam egyszer egy cikket egy ezüstmetál Skoda Octaviaról, amelynél két hónap után lejött a festék és előbukkant a piros szín. Volt ott is mindenféle hatósági vélemény, mégis két év után jutott a pénzéhez az ügyfél (ő visszavásárláshoz ragaszkodott). Ez pl. a Porsche Hungária hozzáállása volt.
Egy másik illető egy Volvo S40-et vett. Biztosan nagyon jó autó volt, de pont ő kapta azt, amelyikben az összes statisztikailag elenyésző számban előforduló hiba előjött. Nem jutott semmire a hazai képviselettel.
Tehát sajnos ez sem típusfüggő, hanem inkább a hazai kereskedőket jellemző magatartás. (Tisztelet a kívételnek.)
Előzmény: asc (17)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!