Keresés

Részletes keresés

c54435 szuvenirmajom Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188396

nah pedrosa lett a harmadik, fabiot megbüntizték alacsony keréknyomás +8mp... spanyolok mennyire örültek volna pedrosa dobogós helyéért..

btipus Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188395

Bagnaia bukása egy daráló volt, sokat nem tudott tenni. Aztán ami jött azt majd megírják hogy mi volt. Acosta nagyon flow-ban van, nagyon össze állnak neki a csillagok, Martin detto.

MMarquez kezd hasonlóan mozogni mint a legjobb éveiben, már mentett is úgy mint akkor, és már lassan úgy is csatáz, ...megint az élről bukott, de ha végleg összeérik ezzel a motorral, ami már nem lehet messze akkor nehéz lesz ellene.

c54435 szuvenirmajom Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188394

nah ez fain volt!

btipus Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188393

gyanítom felszórták sóderrel a pályát..kemény.

Előzmény: Mt. Yuhan (188392)
Mt. Yuhan Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188392

Tejóistenmivoltitt 

c54435 szuvenirmajom Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188391

yt-n nézném a felvezeto musort a kiskepen meg mutatjak, vaki odaverte magat? 

Judy998723 Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188390

ez a roberts king kenny unokaja?

Előzmény: toto92 (188378)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188389

M2-ben Quarta sem váltotta meg a világot az év végi 10., 13. helyeivel, a Yamaha mégis vitte. 

Persze más kérdés, hogy Roberts már mennyi éve itt van, és abból mit hoz össze. De ha annyira kell nekik amerikai most itt van. 

Előzmény: ANONYMOUS (188386)
toto92 Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188388

Dehogynem volt értelme, megszabadult a Hondától és végre egy normális motoron ült. Szvsz összesen ennyi volt Marquez célja idénre és ez teljesült.

Előzmény: ANONYMOUS (188385)
btipus Creative Commons License 2024.04.27 0 0 188387

Sztem az akkor rendelkezésre álló infók alapján megfelelő döntés volt, jelenleg már igen, lehetett volna jobb döntést hozni.

Előzmény: ANONYMOUS (188385)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188386

5. hellyel már tuti felvinnék az amik,bár ha azt nézzük,hogy pár éve tényleg semmi eredménnyel szoba került,most nagyobb a hátszél.

Előzmény: toto92 (188384)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188385

most ugy tünik ez lesz a befuto.

mm meg mehet a pramachoz,igy viszont nem sok értelme volt ennek az évnek tavalyi géppel.

Előzmény: toto92 (188379)
toto92 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188384

Én is csak úgy gondoltam ha idén végre tartani tudja ezt a formát hosszútávon. Ha év végén dobogós lenne (vagy aközelben), akkor szerintem felvinnék, egy top10 nem lesz elég. Bár AEspa is egész sokáig eljutott kb nulla eredménnyel :D

Előzmény: ANONYMOUS (188382)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188383

persze még rám cáfolhat:)

Előzmény: ANONYMOUS (188382)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188382

egy - két futam minden évben össze jön neki,de egész évre nem jo,gp-re meg pláne.

Előzmény: toto92 (188378)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188381

de itt kéne fizetni lelépési pénz ha jol olvastam.

Előzmény: toto92 (188379)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188380

kellett a ducatinak ebbe az irányba elmennie.

Előzmény: toto92 (188377)
toto92 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188379

Gresini is the latest team to be linked to a Yamaha satellite squad.

 

Lassan már mindenkit szóba hoznak a Yamahával :D

toto92 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188378

A jövő évi pilótakeringőhöz pedig egy lábjegyzet, mert nem ez fogja felforgatni a piacot, de Roberts nagyon bekezdett idén a Moto2-ben, ha ezt a formát tartani tudja, biztos vagyok benne hogy jövőre felviszik a Trackhouse-hoz.

toto92 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188377

Amúgy a cikk még azt is fejtegeti hogy ha így meg tovább, bajban lehet a Superbike, mert miközben egyre drágább versenyképes motort építeni, az utcai (pláne az efféle drága és nem túl praktikus) modellek iránt csökken a kereslet, az álmoskönyvek pedig nem sok jót szoktak írni arról amikor ez a két folyamat valahol egyszerre van jelen.

Előzmény: toto92 (188376)
toto92 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188376

https://bikesportnews.com/world-superbikes/what-does-kawasakis-departure-mean-for-worldsbk/

 

Az lehet a ráció a Bimotára váltásban, hogy a Kawasaki is elindulna a Ducati (és a Yamaha) után, azaz valami kisszériás speckó gépet csinálna utcára amiből lehet WSBK motort homologizáltatni. Ez viszont nem illik a megfizethető, praktikus, megbízható motorok brandbe amit (többek közt) a Kawasaki képvisel, de Bimota felirattal már el lehet adni (amire ha a végére odabiggyesztik a Kawasakit akkor az elég a marketinges osztálynak is).

toto92 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 188375

https://www.the-race.com/motogp/motogp-2027-rules-announcement-jerez/

 

Napokon belül bejelenthetik a 2027-es szabályokat, utána lassacskán érkezhet a BMW hivatalos bejelentése is az érkezésükről, szintén 2027-től.

ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.25 0 0 188374

valszeg már egy ideje mehetett a kinlodás ezért sem volt igazán elöre lépés.

Előzmény: toto92 (188372)
toto92 Creative Commons License 2024.04.24 0 0 188373

Miután a Bimota amúgy Kawasaki tulajdon, ez részben GasGas-szerű átcímkézés lesz, én még arra tudok gondolni hogy a Kawasaki nem akar/tud annyi pénzt tolni a projektbe mint eddig, viszont azt se szeretnék ha a KRT olyan vergődést adna elő mint a Honda, úgyhogy inkább átbrandelik Bimotává, ha azzal küzdenek éppencsak a top10-ért az máshogy mutat mintha Kawasakiként tennék ugyanezt.

Előzmény: toto92 (188372)
toto92 Creative Commons License 2024.04.24 0 0 188372

Kivonul a Kawasaki a WSBK-ból az idény végén, a KRT jövőre már Bimotákat fog versenyeztetni (a kasztni a Bimotától, a motor és kapcsolódó részek a Kawasakitól fog jönni).

 

https://www.worldsbk.com/en/news/2024/Bimota%20returns%20to%20WorldSBK%20in%202025

 

They will be partnering with Kawasaki in a joint venture which will result in a Bimota chassis with Kawasaki engine (plus allied technology), competing in WorldSBK. Not only will the donor Ninja ZX-10RR powerplant be familiar, but also many of the team staff as Kawasaki transfers its efforts into the Bimota racing program marking a landmark moment in the journey of the Kawasaki Racing Team after nearly four decades in the premier global racing series based on production machines that can be purchased at dealerships.

 

ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.24 -1 0 188371

egy kis formajavulás sokat tud segiteni,sok van még hátra:)

Előzmény: Mt. Yuhan (188370)
Mt. Yuhan Creative Commons License 2024.04.23 -1 0 188370

Morbidelli mehet vissza yamaházni 😁😈

 

Bár kétlem, hogy lenne maradása jövőre is 

Előzmény: ANONYMOUS (188369)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.23 -1 1 188369

a legjobb gépet a (egyik)legszarabbra cserélni,hát ök tudják.

yamahánál élére állitva állnak a dollár kötegek?:)

 

pár versenyzö érintett a kérdésben,lesz itt még pár kavar.

Előzmény: toto92 (188368)
toto92 Creative Commons License 2024.04.23 0 0 188368

Nem zörög a paraszt ha nem fújja a haraszt... Pedzegetik hogy a Pramac-Yamaha 2025-re nem egy teljesen elmebeteg forgatókönyv.

 

https://www.the-race.com/motogp/pramac-ducati-motogp-split-2025-gresini-vr46-aldeguer/

 

It is increasingly a possibility, if MotoGP paddock speculation is to be believed, that there will be two fewer Ducatis on the 2025 grid after all. Ducati's long-time satellite partner Pramac - the 2023 outright teams' champion - is understood to be seriously tempted by a dramatic switch to Yamaha.

 

 

fitosi Creative Commons License 2024.04.21 0 0 188367

Simán bajnoki módon megy, én bírnám, ha behúzná, de Bau is erős. Egyébként a Duci esett vissza tavaly óta.

Előzmény: ka_TARZI_s (188365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!