Bagnaia bukása egy daráló volt, sokat nem tudott tenni. Aztán ami jött azt majd megírják hogy mi volt. Acosta nagyon flow-ban van, nagyon össze állnak neki a csillagok, Martin detto.
MMarquez kezd hasonlóan mozogni mint a legjobb éveiben, már mentett is úgy mint akkor, és már lassan úgy is csatáz, ...megint az élről bukott, de ha végleg összeérik ezzel a motorral, ami már nem lehet messze akkor nehéz lesz ellene.
Én is csak úgy gondoltam ha idén végre tartani tudja ezt a formát hosszútávon. Ha év végén dobogós lenne (vagy aközelben), akkor szerintem felvinnék, egy top10 nem lesz elég. Bár AEspa is egész sokáig eljutott kb nulla eredménnyel :D
A jövő évi pilótakeringőhöz pedig egy lábjegyzet, mert nem ez fogja felforgatni a piacot, de Roberts nagyon bekezdett idén a Moto2-ben, ha ezt a formát tartani tudja, biztos vagyok benne hogy jövőre felviszik a Trackhouse-hoz.
Amúgy a cikk még azt is fejtegeti hogy ha így meg tovább, bajban lehet a Superbike, mert miközben egyre drágább versenyképes motort építeni, az utcai (pláne az efféle drága és nem túl praktikus) modellek iránt csökken a kereslet, az álmoskönyvek pedig nem sok jót szoktak írni arról amikor ez a két folyamat valahol egyszerre van jelen.
Az lehet a ráció a Bimotára váltásban, hogy a Kawasaki is elindulna a Ducati (és a Yamaha) után, azaz valami kisszériás speckó gépet csinálna utcára amiből lehet WSBK motort homologizáltatni. Ez viszont nem illik a megfizethető, praktikus, megbízható motorok brandbe amit (többek közt) a Kawasaki képvisel, de Bimota felirattal már el lehet adni (amire ha a végére odabiggyesztik a Kawasakit akkor az elég a marketinges osztálynak is).
Miután a Bimota amúgy Kawasaki tulajdon, ez részben GasGas-szerű átcímkézés lesz, én még arra tudok gondolni hogy a Kawasaki nem akar/tud annyi pénzt tolni a projektbe mint eddig, viszont azt se szeretnék ha a KRT olyan vergődést adna elő mint a Honda, úgyhogy inkább átbrandelik Bimotává, ha azzal küzdenek éppencsak a top10-ért az máshogy mutat mintha Kawasakiként tennék ugyanezt.
Kivonul a Kawasaki a WSBK-ból az idény végén, a KRT jövőre már Bimotákat fog versenyeztetni (a kasztni a Bimotától, a motor és kapcsolódó részek a Kawasakitól fog jönni).
They will be partnering with Kawasaki in a joint venture which will result in a Bimota chassis with Kawasaki engine (plus allied technology), competing in WorldSBK. Not only will the donor Ninja ZX-10RR powerplant be familiar, but also many of the team staff as Kawasaki transfers its efforts into the Bimota racing program marking a landmark moment in the journey of the Kawasaki Racing Team after nearly four decades in the premier global racing series based on production machines that can be purchased at dealerships.
It is increasingly a possibility, if MotoGP paddock speculation is to be believed, that there will be two fewer Ducatis on the 2025 grid after all. Ducati's long-time satellite partner Pramac - the 2023 outright teams' champion - is understood to be seriously tempted by a dramatic switch to Yamaha.