Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

feribercelröl Creative Commons License 2018.02.22 0 0 1724

szia ugyanez a bajom ha tudsz valamit segits légyszives nekem is barátom németbe jár neki is ez a baja.......feri..

06-70-425-7007

Előzmény: dolcegabona (1712)
Tündér lány Creative Commons License 2018.02.21 0 0 1723

Köszönöm a segítséged!

Sajnos Érd nekem több mint 150 km - így tárgytalan.

Előzmény: Qkorica (1721)
élijen Creative Commons License 2018.02.21 0 0 1722

yvs, Qkorica: köszi a segítséget, kipróbálom :) 

Qkorica Creative Commons License 2018.02.20 0 1 1721

Érd városban

 

Te most levelezni akarsz velem, vagy meggyógyítani az autót?

 

Ha publikus lenne az e-mail-d, már rég túl lennénk ezeken.

Előzmény: Tündér lány (1717)
Qkorica Creative Commons License 2018.02.20 0 0 1720

A rádió négyjegyű kódja általában az autóhoz kapott CAR PASS kártyán kéne legyen, annak pedig a RADIO TYPE/CODE sorában.

 

Rádió kód beadása gyári készülékbe:

 

1. Gyújtást adjuk rá a járműre

2. AS gombot nyomva tartva kapcsoljuk be a készüléket.

3. 1-2-3-4 gombokkal adjuk be a kódot. Helyi érték szerint tudjuk megtenni, tehát a számokat lapozzuk.

4. AS gombot nyomva tartva elfogadtatjuk a rádióval a kódot.

 

Ha ez így sehogy nem akar működni, valószínű nem kap gyújtás + -at a rádió.  Gyakran pl a gyújtáskapcsoló hibája miatt.

 



Read more: http://topel.hupont.hu/1/opel-radio-kod-megadasa#ixzz57fxqPgrO

Előzmény: élijen (1718)
yvs Creative Commons License 2018.02.20 0 0 1719

Ezt látni kellene. Lehet, hogy számjegyenként valami fel-le léptetéssel és következő helyre ugrással lehet beírni a kódot.

Én még voltam Rambouillet-ben a VDO gyárban (akkoriban váltak le a Philipsről és gyártottak saját márkanév alatt), azóta elköltöztek Tunéziába, vagy hova. Kár érte, profi gyár volt.

Előzmény: élijen (1718)
élijen Creative Commons License 2018.02.20 0 0 1718

Sziasztok!

A cég, ahol dolgozom, vett Belgiumból egy 1.8-as G kombit és a rádió (VDO CDR500) kódot kér. Megvan a mindenféle kódokat tartalmazó kártya, de mivel 4503 a ráírt kód, a rádión meg ugye 1-6 ig vannak számok. Mi a trükkje, illetve kiüthető-e a kódkérés?

Köszi, üdv!

Tündér lány Creative Commons License 2018.02.20 0 0 1717

Melyik városban lakik az, aki tud nekem segíteni ?

Előzmény: Qkorica (1716)
Qkorica Creative Commons License 2018.02.19 0 0 1716

Én nem, de tudok olyat aki meggyógyítja.

Előzmény: Tündér lány (1715)
Tündér lány Creative Commons License 2018.02.19 0 0 1715

Szia, tudsz nekem segíteni az autó problémájában ?

Előzmény: Qkorica (1714)
Qkorica Creative Commons License 2018.02.15 0 0 1714

Írj egy levelet nekem

Előzmény: Tündér lány (1713)
Tündér lány Creative Commons License 2018.02.14 0 0 1713

Sziasztok !

 

Szeretném a segítségeteket kérni - egy teljesen műszaki analfabéta nő vagyok.

Van egy 2001. évjáratú,  1,4-es,  16 szelepes benzines Opes Astra G.

 

2016. decemberében jött legelőször elő a hibája: nem fűtött garázsból kiállva, 2 km után menet közben elkezdett rángatni, hangosabb, traktorosabb lett a motor és kigyulladt a motorhiba-vezérlés, sárga lámpa.

Elvittem a szerelőhöz, kiütötte a hibát és azt mondta ez nem komoly hiba, menjek vele nyugodtan.

 

Eljött a nyár, semmi baja nem volt az autónak.

 

2016. decemberében újra előjött a hiba, újra ugyanahhoz a szerelőhöz vittem, valami trafót cserélt ki 60.000 Ft-ért és tett bele injektortisztítót.

Kis ideig hibamentes volt az autó, aztán újra előjött a hiba, de már volt hogy menet közben le is állt.

Ekkor nagyon megijedtem, kollégám javasolta vigyem el egy másik szerelőhöz.

Az azt mondta – vagyis annyit értettem meg belőle - hogy ilyen hideg időben mivel csak városban közlekedek a motor nem tud felmelegedni és a 16 szelep közül valamelyik végén képződik valami, amitől nem megy a henget.

Ezért tegyek minden 2. tankolásnál ½ flakon injektor tisztítót és heti 1 alkalommal menjek 5 km-t úgy, hogy a motor ~ 4000 fordulaton pörögjön folyamatosan.

1 hét sem telt el, a hiba újból előjött.

Az idő azóta elég változó, de ha hűvösebb van, akkor újból előjön a rángatás és a traktorhang menet közben, a sárga lámpa villog, majd folyamatosan világít egy ideig, aztán volt hogy menet közben vagy egy rövid megállás után kialudt.

A legutóbbi szerelő azt mondta a szelepek végén kell valamit kicserélni, ami összességében olyan 120-150 ezer forint lenne.

 

Igazából úgy érzem senki sem tudja mi a hiba.

 

Sokat olvasgattam ezen a fórumon, találtam hasonló hibákat – igaz a megoldásokat nem igazán értettem 

 

Nem tudom az okozhatja-e a hibát hogy az olajat már le kellene cserélni, mert megvan a km-e.

 

Ha tudna nekem valaki segíteni, azt nagyon megköszönném.

dolcegabona Creative Commons License 2018.02.05 0 1 1712

Sziasztok.2005-ös h astránál a következő a probléma.reggeli inditásnál az auto elindul,de kb 10 másodperc mulva leáll,és utánna nem indul.

2x jelentkezett a probléma. Mind a kettő alkalommal,egy napig nem volt használva az auto a probléma elött.

Segìtséget előre is köszönöm.

Ghosen Creative Commons License 2018.01.29 0 0 1711

Nem vagyok szerelő/szakértő, de úgy tudom, ebben is van alapjárati motor. Én arra tippelek, esetleg a hőmérséklet jeladónak is lehet hozzá köze... Össze-vissza érzékel, az alapjárati motor, meg nem tudja mit tegyen.

Előzmény: Awialu (1709)
Jaga88 Creative Commons License 2018.01.29 0 0 1710

Sziasztok. Valaki tud segiteni abba hogy opel astra g 2004es benzines. Hidegbe mikor inditom mig nem melegszik be a motor gyakran kivillan menet közbe a motorhiba lámpa és alig megy... rosszabb esetbe meg is áll. Meleg motornàl nincs gond vele... ha hiba elő jön újra inditás megoldja a problémát... gyertya,gyujtótrafo,benzinszürő cserélve. 77 ezer km van benne...

Awialu Creative Commons License 2018.01.28 0 0 1709

Sziasztok! 

1.4 G Astra 16szelepes. Benzines. 2000. évi autóm van. 3autószerelő adta már vissza az autót, hogy nem tudja mi a hiba... Azèrt megírom nektek hàtha... Az autó egyszerűen benyomott kuplungnàl fogja magát ès leàll. Aztàn ha vársz vele beindul ès mèsz tovàbb. lehet hogy hetekig semmi baja. De aztàn megàllsz a pirosnàl kuplung be ès megint leáll...

csinàl olyat is mèg hidegen, hogy benyomott kuplungnàl a fordulatszàm 2000-3000 fordulat között pörög. Egr szelep lett cserèlve, de ki is takarítottam... valaki arra tippel hogy a motorvezèrlője megkattant. Pillangószelep miatt csinàlhat ilyet? köszi a segítséget előre is.

RolandM88 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 1708

RolandM88 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 1707

hibakód p0105 kivillant a kis sárga tengeralattjáró.Astra h 1.7 cdti z17dtl

Az autó pöcc röff semmi jelenség.

Kiolvasás a képen.

Aztán:

Be lett szerelve az új map szenzor. A lámpa ugyanúgy 6-8 másodperc után kigyulladt. Hibakódkiolvasás újra és az van hogy az autó 102 értéket kér és a map szenzor ugyanúgy 307 értéket mutat onnan el se mozdul gázadásra se. Ezt mértük az eredetivel is.

OLYAN MINTHA EZ AZ ÉRTÉK BERAGADT VOLNA

ötletek???

 

Tamás 87 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 1706

Sziasztok! 

Találkozott e már valaki olyan jelenséggel hogy amikor ráadja a gyujtást akkor elkezdenek ugrálni a cágerek és nem indul a kocsi!?

Próbáltam lekapcsolni az akksit de nem segitett!

Köszi a választ előre is!

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2018.01.20 0 0 1705

Sziasztok! Mennyi kopás megengedett egy vezérmütengelynél? F astra dizel 1.7 dtl. Mindenkinél ennyire kopik? 

B.GY Creative Commons License 2018.01.16 0 0 1704

H topikba is beírtam tegnap. 

P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség

 

Előzmény: RolandM88 (1703)
RolandM88 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 1703

Sziasztok.

Ma indulni akarok az autó /opel astra h 1.7 cdti z17 dtl /

Pöccre indul de ég a jobb oldalon a lámpa.

Pedálteszt 0105 hibakód.

Mi lehet? 

Pöccre indul de nem mertünk vele menni.

Kiss Gábor Imre Creative Commons License 2018.01.14 0 0 1702

A hibajelenség nem folytonos,a műszerfalon a hibalámpa kint van, és az autó nem húz,nehezen indul,nem úgy üzemel ahogy kellene.

Előzmény: EulaD2 (1700)
Kiss Gábor Imre Creative Commons License 2018.01.14 0 0 1701

Erre én is gondoltam, új jeladót kapott. A vezetéken van5 voltés nulla is.

Előzmény: EulaD2 (1700)
EulaD2 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 1700

Én első körben megnézném a vezérműtengely jeladótól ECU-ig menő vezetékeket, nem e sérültek, mindenképpen ki is mérném. Bontott vagy új a jeladó? Mi a hibajelenség? 

Előzmény: Kiss Gábor Imre (1699)
Kiss Gábor Imre Creative Commons License 2018.01.13 0 0 1699

Van egy 2001-es Z1,4XE motorkódú G astrám vezérműtengely jeladó hibát irt ki a kódkiolvasó, ki lett cserélve, de a hiba maradt. Eljutottam a motorvezérlőig,valószinű az a hibás.A hiba nem folyamatos,tudna ebben valaki segíteni??

tbence87 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 1698

Üdv!

Hasonló gondom van most a kocsimmal, a tiéd megoldódott utána? Mi volt a hiba?

Előzmény: Norbertossz (1422)
olajkalyha Creative Commons License 2017.12.16 0 0 1697

Ellenőrizni az elektromos csatlakozásokat, ellenőrizni az izzítógyertyákat, ha minden jó, akkor izzítórelé hiba.

Előzmény: tayson20 (1691)
olajkalyha Creative Commons License 2017.12.16 0 0 1696

Lehet világításkapcsoló, biztosíték, és relé is. A biztosítéktábla fedelén általában jelölve van, hogy melyik biztosíték mihez tartozik.

  

Előzmény: hr.Pisti (1693)
olajkalyha Creative Commons License 2017.12.16 0 0 1695

Ha indítózás közben a fordulatszámmérő mutatója nem mozdul ki, akkor holtponti jeladó hiba lesz.

Előzmény: inajy (1694)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!