Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WebNeo Creative Commons License 2018.04.28 0 0 457
Előzmény: Kellett ez nekem? (456)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.28 0 0 456

Sajnos én nem tudok mérni, mert nincs mivel, de a saruk profin fent vannak az aksi meg 100% belevaló lett vásárolva. Ez a "test" hiba ez mit jelent?

Előzmény: WebNeo (455)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.28 0 0 455

Mérj elsőre.

Gatya nem megy rá ha értelmesen átbeszélitek előtte a gondod. 1.5 óráért fizettem 14 e Ft, villamossági részen, 3-4 alkalommal tette gépre a szerelő, de meglett a hiba oka, javítást nem kértem, csak hibamegállapítást.

Előzmény: Kellett ez nekem? (454)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.28 0 0 454

Villamossági autószerelőhöz kellene vinnem? Márka szervizbe nem merem, mert a gatyám is rá megy.

Előzmény: WebNeo (453)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 453

Lemaradt, ez tiszta testhiba amiket irsz.

Előzmény: WebNeo (452)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 452

Az baj mert messze vagy raneztem volna, nekem is van tobbek kozott ilyen.

Inditas elott, kozben es alapjaraton merj ra az akksira.

Előzmény: Kellett ez nekem? (451)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.27 0 0 451

Nógrád megye... :( EGyébként ez az akksi+stop jel a könyve szerint alul, vagy felül töltöttséget jelez. Az én esetemben felül, mert olyan világos lesz minden, hogy hojoj...

Előzmény: WebNeo (450)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 450

Hol laksz?

Előzmény: Kellett ez nekem? (449)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.25 0 0 449

Sziasztok! Még mindig a Megane II 1.6 benzines a probléma tárgya. Elvittem autószerelőhöz, kérte hogy maradjon és reggel beindítja. Megtörtént, szerinte a klímaszivattyú okozza a fém-a fémen hangot, ezt megoldja a klímagázzal feltöltés és a használat. Ez szerintem is ok. Szerinte nem rángat alapjáraton. Ezzel nem értek egyet. Viszont nem ment vele, csak alapjáraton járt. Amint elindultam hazafelé 16x (6km-es távon) bevillant az aksi jelzés, meg együtt a stop felirat. Ilyenkor a szervómotor is kihagy, abs-fék is fura, villódzó fények... Mi lehet a gond?

WebNeo Creative Commons License 2018.04.22 0 0 448

Szerintem benzinest vettel, de a szerelod kicserelte dieselre😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Most visszaviszed, legalabb a hosszuhetvegere meg lesz a penze.....🤣🤣🤣🤣

Előzmény: FiendRon (447)
FiendRon Creative Commons License 2018.04.22 0 0 447

A trollos dolgot nem értem. Eddig nem volt a gépnek kerregő dízelhangja, eddig cdi hangja volt. A márkaszerviz jó ötlet lehet, csak az gondom, hogy kifizettem már érte egy rakat pénzt, így vissza akarom vinni a szerelőmnek, hogy javítsa meg, és gondoltam, segítek neki valami okos ötlettel. 

WebNeo Creative Commons License 2018.04.22 0 0 446

Ha a dzerelok nem tudjak, szerinted lesz aki mond barmit itt. ?.?

Vagy vidd el markaszervizbe.

Ha megy rendesen ne torodj vele.

Huzd fel az ablakot.

Mivel diesel soha nem lesz benzines , vagy elektromos hangja, tudtad amikor megvettedm, hogy diesel? Mire gondoltal?

 

Amugy mindig szkeptikus vagyok a trollokkal.....

Előzmény: FiendRon (445)
FiendRon Creative Commons License 2018.04.22 0 0 445

Szevasztok, van egy Megane II. dci-m, 13 éves, 210 ezer van benne (ami tényleg annyi). Breteg, és a szerelőm nem tudja, mi a baja, sőt a többi szerelő sem tudja, akiket megkérdezett. Mondtak ezt azt, hogy meghalt a gép, meg hogy toljam a Dunába. Én még reménykedek, hátha mégsem kell. Az a tünete, hogy indításnál füstöl, de nagyon. Ha már bemelegedett, nem füstöl látványosan, de elég fojtó a füstgáza, ami bejön az ablakon. A másik tünet, hogy dízelhangja van. Egyébként jól húz, ha már meleg a motor. A motor szét lett kapva, porlasztócsúcsok rendbe lettek téve, EGR szelep rendben, kompresszió rendben. Mi lehet a baja, van-e tippetek?  

Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.22 0 0 444

Igen, aksi kint volt és gondolom az auto világítás lehet, ahogy van esőszenzor meg kutyafüle is a gépjárműben...viszont az hogy nullázza magát rendszeresen csak az akkumulátor kiiktatása miatt lenne lehetséges és zsír új van benne + a szerelő normálisan be is applikálta.

WebNeo Creative Commons License 2018.04.22 0 0 443

Tudom mi a baj, de felesleges lenne barmit irni, szerelovel csinaltatod, majd megoldja.

Előzmény: Kellett ez nekem? (440)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.22 0 0 442

Olvasd el ujra

Előzmény: CyberP (439)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.22 0 0 441

Helló!

Előzmény: Kellett ez nekem? (440)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.22 0 0 440

Igen, Megane II, 1.6 benzines, 2004-es. Persze tervezem a szerelőt, csak most a szerelőm szabizik, addig is érdekelt volna olyanok véleménye akik pártatlanok.

Előzmény: WebNeo (436)
CyberP Creative Commons License 2018.04.22 0 0 439

Véletlen elkültdem. Szóval sztem a topitottra gondol, es nem a helyzetjelzote, ami mindig vilagit. Meg a sotetbe hazabotorkálás lámpával gondolom nem azt jelenti, h kiment a helyzetjelzoje.

Menj el villamossagihoz es autoszetelohoz ahogy irtam.

Előzmény: CyberP (437)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.22 0 0 438

Azért olvasd át még amit irt hátha :D

 

Előzmény: CyberP (437)
CyberP Creative Commons License 2018.04.22 0 0 437

Igen normális lenne, ha csak a tompitott kapcsolna fel, de a ködlámpája is égett. Azért világít(ott) minden kor, mert sztem zárlatos valahol.

Előzmény: WebNeo (436)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.22 0 0 436

Ha megane II ről van szó ( ami eddig nem derült ki ) akkor ez gyárilag van így a kézikönyvedben olvasd el. Nem a kiégés villódzásra gondolok, hanem a felkapcsolásra.

Előzmény: Kellett ez nekem? (435)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.22 0 0 435

Na de ha nulla állásban van a kapcsoló akkor miért? Helyzetjelzőnél meg elalszik, majd a rendes állásában újra be. Vagyis már sehol, mert villant egyet egy gödörben és mindkettő kiégett...azóta megszűnt a villódzás... :D

Előzmény: WebNeo (434)
WebNeo Creative Commons License 2018.04.22 0 0 434

Ezt nem tudom miért nekem írtad, előzmények kellenének.

Fényszórókapcsolás, ha csak tompítottat kapcsol indításkor, az az kocsi normális működése, mert be van kapcsolva ez a funkció.

Előzmény: Kellett ez nekem? (431)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.21 0 0 433

Ú bakker...azért az egy év pihentetés az udvarban visszaütött... :( Benzines amúgy.

Előzmény: CyberP (432)
CyberP Creative Commons License 2018.04.21 0 0 432

Nem vahyok szerelő ezt most szögezzük le, így teljesen laikusan írom az alábbiakat. Sztem elég komplex  a problémá(i)d. És ne próbáld magad megoldani. Mindenképp szerelőt javaslok motor és villamosság terén.

Rángatás, fordulatszám vesztés sok minden lehet. Pl benzines lehet gyertya, gyújtótrafó, hengerfej, szelep, kompresziós gyűrű.... ha Dízeles lehet vákumszivattyú, vagy több porlasztócsúcsnak és/vagy izzítógyertyának a rossz működése...

A kis piros pont az indításgátlód.

A karácsonyfa effektus tipikus jele a beázásnak. Vagy valamelyik biztosítéktáblád, vagy az eldugult vízelvezetők miatt a kocsi alvázában összegyűlt a víz és ahogy 'hullámzik' ide oda zárja a csatlakozóknál az áramot.

Előzmény: Kellett ez nekem? (431)
Kellett ez nekem? Creative Commons License 2018.04.20 0 0 431

Sajnos alapjáraton nagyon rángat (alapjárati motor csere?), útközbe néha kivillan valami alul középen (egy piros pont) majd látom, hogy az alapjárat nullára esik, fék egy pillanatra bekeményedik...ma este egyszerre kiégett mind a kettő fényszóróm... :( helyzetjelző+ködfény (első) lámpával botorkáltam haza. Előtte villant egyet egy gödörnél és off...mondjuk az is fura volt, hogy beindítottam az autót és egyből világítottak a fényszórók (nulla állásban is)...minden nap bekapcsolom, gyakorlatilag folyamatoson nullázza magát, már 2x kellett újra bekillódnom a rádió kódot is. Valami nagyon nem ok. Nincs ötletetek? Azt már elhatároztam, hogy generátor+alapjárati motor csere lesz, ez 100%, de félek nem oldódik meg a probléma.

Előzmény: WebNeo (421)
akabika Creative Commons License 2018.04.17 0 0 430

Üdv.Segítséget kérnénk megane kupé-kabrió tetőszerkezet csak kézi segítséggel nyít...hol lehet feltölteni ellenőrizni a hidraulika olaj szintet?köszi

Mario Megane3 Creative Commons License 2018.04.16 0 0 429

Sziasztok! Kérlek segítsetek..  Nem működik a klímám! 2014.4 hó 1.5 dci 90 le..

Nem megy a klíma hiába kapcsolom be. Elmentem 2 klimashoz is. A második igen jó szakember de sajnos ő sem tudta megoldani. Fel van töltve a klíma, új hűtőközeg érzékelőt is próbáltunk, de a diagnosztika folyamatosan 0bar nyomást jelez. Pedig a két szememmel látom h a gaztolto mutatója fent van. Kipróbáltuk új érzékelővel is de ott is 0bar érzékel a computer. A vezetékek is rendben vannak. Egyszerűen nem tudok mire gondolni hisz nem ír ki hibakodot csak annyit mutat h 0 bart érez. Megnéztük hogy eljut e a jeladóig a nyomás nincs e lezáródva de feltöltésnél levettük az érzékelőt és szisszent.. 

Lefejtettük a gazt akkor is megnéztük feltöltöttük akkor is. Nem tudok mire gondolni. Volt már ilyen tapasztalatotok? Mi szállhatott el benne.. 

Felhívtam a Renault szakszervizt ők is pont ugyanezeket csinálnák meg. A munkám miatt szükségem van a klímára.

Tudtok valakit aki ennek a specialistája? Nekem a Renaultdoktort ajánlották. Ti merre indulnátok el hibakód hiánya nélkül? Előre is köszönöm 

pajero85 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 428

Köszönöm. Megnézem!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!