Gatya nem megy rá ha értelmesen átbeszélitek előtte a gondod. 1.5 óráért fizettem 14 e Ft, villamossági részen, 3-4 alkalommal tette gépre a szerelő, de meglett a hiba oka, javítást nem kértem, csak hibamegállapítást.
Nógrád megye... :( EGyébként ez az akksi+stop jel a könyve szerint alul, vagy felül töltöttséget jelez. Az én esetemben felül, mert olyan világos lesz minden, hogy hojoj...
Sziasztok! Még mindig a Megane II 1.6 benzines a probléma tárgya. Elvittem autószerelőhöz, kérte hogy maradjon és reggel beindítja. Megtörtént, szerinte a klímaszivattyú okozza a fém-a fémen hangot, ezt megoldja a klímagázzal feltöltés és a használat. Ez szerintem is ok. Szerinte nem rángat alapjáraton. Ezzel nem értek egyet. Viszont nem ment vele, csak alapjáraton járt. Amint elindultam hazafelé 16x (6km-es távon) bevillant az aksi jelzés, meg együtt a stop felirat. Ilyenkor a szervómotor is kihagy, abs-fék is fura, villódzó fények... Mi lehet a gond?
A trollos dolgot nem értem. Eddig nem volt a gépnek kerregő dízelhangja, eddig cdi hangja volt. A márkaszerviz jó ötlet lehet, csak az gondom, hogy kifizettem már érte egy rakat pénzt, így vissza akarom vinni a szerelőmnek, hogy javítsa meg, és gondoltam, segítek neki valami okos ötlettel.
Szevasztok, van egy Megane II. dci-m, 13 éves, 210 ezer van benne (ami tényleg annyi). Breteg, és a szerelőm nem tudja, mi a baja, sőt a többi szerelő sem tudja, akiket megkérdezett. Mondtak ezt azt, hogy meghalt a gép, meg hogy toljam a Dunába. Én még reménykedek, hátha mégsem kell. Az a tünete, hogy indításnál füstöl, de nagyon. Ha már bemelegedett, nem füstöl látványosan, de elég fojtó a füstgáza, ami bejön az ablakon. A másik tünet, hogy dízelhangja van. Egyébként jól húz, ha már meleg a motor. A motor szét lett kapva, porlasztócsúcsok rendbe lettek téve, EGR szelep rendben, kompresszió rendben. Mi lehet a baja, van-e tippetek?
Igen, aksi kint volt és gondolom az auto világítás lehet, ahogy van esőszenzor meg kutyafüle is a gépjárműben...viszont az hogy nullázza magát rendszeresen csak az akkumulátor kiiktatása miatt lenne lehetséges és zsír új van benne + a szerelő normálisan be is applikálta.
Igen, Megane II, 1.6 benzines, 2004-es. Persze tervezem a szerelőt, csak most a szerelőm szabizik, addig is érdekelt volna olyanok véleménye akik pártatlanok.
Véletlen elkültdem. Szóval sztem a topitottra gondol, es nem a helyzetjelzote, ami mindig vilagit. Meg a sotetbe hazabotorkálás lámpával gondolom nem azt jelenti, h kiment a helyzetjelzoje.
Menj el villamossagihoz es autoszetelohoz ahogy irtam.
Ha megane II ről van szó ( ami eddig nem derült ki ) akkor ez gyárilag van így a kézikönyvedben olvasd el. Nem a kiégés villódzásra gondolok, hanem a felkapcsolásra.
Na de ha nulla állásban van a kapcsoló akkor miért? Helyzetjelzőnél meg elalszik, majd a rendes állásában újra be. Vagyis már sehol, mert villant egyet egy gödörben és mindkettő kiégett...azóta megszűnt a villódzás... :D
Nem vahyok szerelő ezt most szögezzük le, így teljesen laikusan írom az alábbiakat. Sztem elég komplex a problémá(i)d. És ne próbáld magad megoldani. Mindenképp szerelőt javaslok motor és villamosság terén.
Rángatás, fordulatszám vesztés sok minden lehet. Pl benzines lehet gyertya, gyújtótrafó, hengerfej, szelep, kompresziós gyűrű.... ha Dízeles lehet vákumszivattyú, vagy több porlasztócsúcsnak és/vagy izzítógyertyának a rossz működése...
A kis piros pont az indításgátlód.
A karácsonyfa effektus tipikus jele a beázásnak. Vagy valamelyik biztosítéktáblád, vagy az eldugult vízelvezetők miatt a kocsi alvázában összegyűlt a víz és ahogy 'hullámzik' ide oda zárja a csatlakozóknál az áramot.
Sajnos alapjáraton nagyon rángat (alapjárati motor csere?), útközbe néha kivillan valami alul középen (egy piros pont) majd látom, hogy az alapjárat nullára esik, fék egy pillanatra bekeményedik...ma este egyszerre kiégett mind a kettő fényszóróm... :( helyzetjelző+ködfény (első) lámpával botorkáltam haza. Előtte villant egyet egy gödörnél és off...mondjuk az is fura volt, hogy beindítottam az autót és egyből világítottak a fényszórók (nulla állásban is)...minden nap bekapcsolom, gyakorlatilag folyamatoson nullázza magát, már 2x kellett újra bekillódnom a rádió kódot is. Valami nagyon nem ok. Nincs ötletetek? Azt már elhatároztam, hogy generátor+alapjárati motor csere lesz, ez 100%, de félek nem oldódik meg a probléma.
Sziasztok! Kérlek segítsetek.. Nem működik a klímám! 2014.4 hó 1.5 dci 90 le..
Nem megy a klíma hiába kapcsolom be. Elmentem 2 klimashoz is. A második igen jó szakember de sajnos ő sem tudta megoldani. Fel van töltve a klíma, új hűtőközeg érzékelőt is próbáltunk, de a diagnosztika folyamatosan 0bar nyomást jelez. Pedig a két szememmel látom h a gaztolto mutatója fent van. Kipróbáltuk új érzékelővel is de ott is 0bar érzékel a computer. A vezetékek is rendben vannak. Egyszerűen nem tudok mire gondolni hisz nem ír ki hibakodot csak annyit mutat h 0 bart érez. Megnéztük hogy eljut e a jeladóig a nyomás nincs e lezáródva de feltöltésnél levettük az érzékelőt és szisszent..
Lefejtettük a gazt akkor is megnéztük feltöltöttük akkor is. Nem tudok mire gondolni. Volt már ilyen tapasztalatotok? Mi szállhatott el benne..
Felhívtam a Renault szakszervizt ők is pont ugyanezeket csinálnák meg. A munkám miatt szükségem van a klímára.
Tudtok valakit aki ennek a specialistája? Nekem a Renaultdoktort ajánlották. Ti merre indulnátok el hibakód hiánya nélkül? Előre is köszönöm